kahvaltiya misafirim gelecek fikirlerinize ihtiyacim var...

Konusu 'Yemek Tarifleri' forumundadır ve AsiMavi tarafından 10 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    10 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : AsiMavi
  1. AsiMavi

    AsiMavi ♥♥..hosgeldin BeHiCeM..♥♥ Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.345
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    148
    slm kizlar pazartesi sabahi kahvaltiya misafirim var ve hepside erkek.7yada 8 kisi gelecek.sizce neler hazirlayabilirim.yardimlariniza ihtiyacim var kk nin becerikli hatunlari.
     
  2. 10 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : AsiMavi
  3. ozgmm

    ozgmm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.445
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    103
    hıımmm ne hazırlayabilirsin. bi düşüneyim kafamçokkarıştı
    standart kahvaltılıkların dışında;
    peynirli börek
    maydanozlu ekmekler ( benim yemek tariflerimde tarifini bulabilirsin. kahvaltıda güzel oluyo)
    patates salatası
    sucuklu kaşar peynirli omlet
    şu dışarda satılan poğaçalarda güzel gidiyo kahvaltıda
    benim aklıma gelenler bunlar canım... bayanssulusmile
     
  4. 10 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : AsiMavi
  5. erenhava

    erenhava Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2009
    Mesajlar:
    7.763
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    normal kahvaltılık dışında:
    patates kızartması
    sucuklu yumurta
    sıgara böregi
     
  6. 10 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : AsiMavi
  7. AsiMavi

    AsiMavi ♥♥..hosgeldin BeHiCeM..♥♥ Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.345
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    148
    tsk kizlar.yazdiklariniz iyi fikir oldu.ama malesef burda sucuk yokkkk.ben yurtdisinda yasiyorum.