kahvaltıyı nasıl veriyorsunuz?

Konusu 'Kasım Anneleri' forumundadır ve menekxsxe 44 tarafından 3 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : menekxsxe 44
  1. menekxsxe 44

    menekxsxe 44 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    359
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    ben kahvaltısına peynir tereyağ pekmez 2-3 bebe bisküvisi koyuyorum. birde bebelacın çavdarlı mısırlı kahvaltısı var toz halinde ondan 1 yemek kaşığı koyuyorum. 100 cc de biberon maması koyuyorum. kıvamını tutturmak çok zor oluyor. çok sulu oluyor. siz nasıl veriyorsunuz. kıvamını nasıl ayarlıyorsunuz? bizimki 1 kase dolusu oluyor.
     
  2. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : menekxsxe 44
  3. aslihanxx

    aslihanxx Canım oğlum Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    579
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    yeni fikirlere benimde ihtiyacım var aslında
     
  4. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : menekxsxe 44
  5. SELOPXIX

    SELOPXIX Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    48
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kaç aylık
     
  6. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : menekxsxe 44
  7. SELOPXIX

    SELOPXIX Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    48
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızım 10 aylık..sahanda yumurta, rafadan yum. yemeğe başladı..bence karıştırarak vermeyin..sonra tek tek alıştırması zor hatta imkansız oluyor...salatalık ezip verebilirsiniz ayrıca....bağırsaklar içinde faydalı.
     
  8. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : menekxsxe 44
  9. derinxby

    derinxby mis kokulumm... Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.417
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    benimki de ayrı ayrı yemek istiyoo.Nasıl yediğimize bakıyo bizim kendi de hevesleniyo garibim.bende ağzına parça parça versemde yine biraz sonra üstüne karışımı veriyoruz çünkü içinde ceviz falan var onu nasıl vercem.Hem daha küçükler bişey olmaz ilerde yicek zatenn istediği gibi.karışımda tuzsuz peynir yumurta sarısı ceviz bazen tereyağ çavdarlı mısırlı toz pekmezz aynı yaniii ne olcakki zaten ya.Ben arada domates salatalık rendeleyip içine peynir ve ekmek koyuyorum öyle de yiyoo
     
  10. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : menekxsxe 44
  11. Swetter

    Swetter Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    803
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben 4 adet bebe bisküvisi labne peynir cekilmiş ceviz badem ve fındık birer tane yumurta sarısı ve kıvam vermek icin tahıllı kasık mamasından 2 tatlı kasıgı verıyorum. onumuzdekı gunlerde kuru uzumde koymayı dusunuyorum kahvaltısına
     
  12. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : menekxsxe 44
  13. PirayeHira

    PirayeHira Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.316
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    cnm peynir yumurta filan koysanda çavdarlı mısırlıdan 1 kaşık koyup mamayı da 100 cc yaparsan tabikide hem çok hemde çok sulu olur ben de diğer arkadaşlar gibi peynir ceviz vs.koyuyorum toz kahvaltılığı 2 tatlı kaşığı 60 cc de ya kendi sütümü ya da devam sütü koyuyorum kıvamı iyi oluyor sulu yada katı olduysada süt ya da toz kahvaltılıkla ayarlıyorum
     
  14. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : menekxsxe 44
  15. menekxsxe 44

    menekxsxe 44 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    359
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    benimkiler 7 aylık.ceviz badem fındık bende koyuyorum. 100 cc den az koyarsam biberon mamasını b sefer de yarım kase oluyor. az gibi geliyor.
     
  16. 4 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : menekxsxe 44
  17. estel

    estel Guest

    ne güzel yarım kase az mı geliyo:)

    ben 3 kaşık yese bayram ediyorum..

    kesinlikle kahvaltı yapmıyor..

    dr sütün iyiyse sorun değil dedi..

    bi öğün atlasam iyice emzirmesem bu sefer göğüslerim feci acıyo çok süt birikiyo..

    şu ek gıda işi beni çok feci biitirdi...
     
  18. 5 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : menekxsxe 44
  19. SAPHIRA

    SAPHIRA Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    11.726
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    198
    ben hangi birini yazayım ki,hergn başka bişey hazırlıyorum ben kızıma.ama genel olarak haftada 3-4 kez tam yumurta sarısı ve haftada 2 kez 1 tatlı kaşığı çekilmiş ceviz,her kahvaltısında da mutlaka labne veya tuzu alınmış peynir,tereyağ,pekmez koyuyorum.bazen tahin de koyuyorum.çeşitli kaşık mamaları,kahvaltı mamaları,ekmek içi,bebe bisküvisi,devam sütü,meyve suyu,yulaf,kahvaltıda bunlardan yediriyorum.tabi hepsini aynın anda değil :)) toplam da bu malzemeleri kullanıyorum,her gün değişik bi kahvaltı hazırlıyorum