kahve lekelenme olsada gebeliği devam eden arkadaşlar

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve margaritha tarafından 18 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    18 Haziran 2010
    Konu Sahibi : margaritha
  1. margaritha

    margaritha Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2008
    Mesajlar:
    429
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar 15 ıncı günümden beri kahverengi lekelenmeler gelıyo az az ama çok korkuyorum doktorum kırmızı olmadığı sürece korkulcak bişey yok dedi ama korkuyorum 3 gündür devam edıyo sizdede böyle olup hersey yoluna girdimi 2 tane blast embrıyo transferm oldu bu arada 3 üncü denememız
     
  2. 18 Haziran 2010
    Konu Sahibi : margaritha
  3. ozlem80

    ozlem80 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.255
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    canim keseyi ya da keseleri gordunuz mu, biliyorsun dogalda da tup bebekte kahverengi lekelenmeler hep yasaniyor onlarca ornegini okudum, gonlunu ferah tut tabiiki de saglikli ilerleyecek bundan baska bir seyi dusunmemeye calis, zor ama senin bebsilere morelli ve guclu olarak yardimci olman lazim.
     
  4. 18 Haziran 2010
    Konu Sahibi : margaritha
  5. margaritha

    margaritha Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2008
    Mesajlar:
    429
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım keseyı görmeye haftaya persembe gıdıcez 24 unde yanı
     
  6. 18 Haziran 2010
    Konu Sahibi : margaritha
  7. ozlem80

    ozlem80 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.255
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    margaritacim bak deger konusunda da iki gun kendini cok uzdun sonra ne guzel cikti degerin simdi de Insallah bosuna uzuluyorsun doktorunun dedigini dikkate al eger o supheli gorseydi senle oyle rahat konusmazdi, kendini kotusune alistiriyorsun farketmeden vucuduna olumsuz komutlar veriyorsun, lekelenme hamilelerin cogunda oluyor, belki uc embroyodan birini rahim emiyor ondan oluyor ya da nedenini bilemeyecegimiz bir suru nedenden birinden sen kendine dikkat et, kendini iyi dusuncelere motive et her sey daha guzel olucak.
     
  8. 18 Haziran 2010
    Konu Sahibi : margaritha
  9. margaritha

    margaritha Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2008
    Mesajlar:
    429
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    doğru söylüyosun canımya işte şu evde yatmak kafayı yedirtiyo yadelikafadulden
     
  10. 18 Haziran 2010
    Konu Sahibi : margaritha
  11. lotus33

    lotus33 ALLAHIM SANA EMANETIZ.. Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.343
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    margaritha hayirli olsun bebisin...saglikla kucagina alman dilegiyle..
    arkadasim transferin 9.gunu beni arayip kanamasi basladigini sonucun negatif oldugunu soyledi..cok uzuldu agladi..12.gun ogrendiki hamileymis...sonra kese gorme kalp atisi gorme..simdi 10 haftalik hamile halen kanamasi devam ediyor..doktor cok siddetli olmadikca korkma kimilerinde bu 9 ay devam edebilir demis..
    endiselenip kendinide buyumeye baslayan bebisinide uzme..hayirlisiyla hersey yolunda gidecek..
     
  12. 18 Haziran 2010
    Konu Sahibi : margaritha
  13. margaritha

    margaritha Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2008
    Mesajlar:
    429
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım moral verdıgın için çok sağol inşallah hersey yolunda gıder
     
  14. 18 Haziran 2010
    Konu Sahibi : margaritha
  15. gizemli83

    gizemli83 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2009
    Mesajlar:
    7.010
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    tatlım benim tüp bebek topiğinde o kadar çok kanaması olan arkadaşlar var bi görsen o kadar çok zaman kanmaları oldu ki hala bile olanlar var cnm sen sıkma canını doktorunun da dediği gibi lekelerin kan rengi olmaması çok önemli bide şu var içerimizi o kadar kurcaladılar bi sürü şey yaptılar olabilir yani

    bnm arkadaşımın ablası normal hamile kaldı 4 aylık hamile ilk günden beri kanaması var sen sıkma canını ama dinlen bnm bildiğim yatman lazım dinlenmen lazım tatlım dua edicem sanada
     
  16. 18 Haziran 2010
    Konu Sahibi : margaritha
  17. haymatlos

    haymatlos Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.305
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    148

    margaritha arkadasim gizemlinin dedigi gibi o kadar cok kadin gebeliginin ilk uc ayinda lekelenme yasiyor ki, sasarsin. benim 5. haftanin sonlarinda basladi, 8. haftanin bitmesiyle bitti. Lekelenme hatta kanama cok goruluyor. Hicbir seyin sonu degil ama ciddiye alinmayacak bir konu da degil. Doktorunun dedigi gibi kirmizi olmadikca endiselenecek fazlaca birsey yok. Ben de 3 doktora gorunmustum hepsi ayni seyi soyledi. Kese gorunmeden zaten sana kanamanin niteligini doktor soyleyemez. Ultrasona girince kesenin rahime tutundugu yerlerde kanama gorulmesi dusuk riski anlamina geliyor. Bir de rahim buyudugu icin ve bebek yer actigi icin kanayan yerler var, o normal. Doktor bunu tespit edebiliyor ama dedigim gibi kese gorunecegi zaman....

    Sen bu ara uzan, calisma, ev isi yapma. Aspirin turevi coraspin filan gibi bir ilac kullaniyorsan onu kes, ve kullandigin progestan fitil ya da jeli hic aksatmamaya calis. Hatta fitil kullaniyorsan sabah ve oglen uzeri olana birer tane daha ekle. Kendini de asla ama asla uzme, cunku hicbir terslik olmayacak, bebegin de etkilenmesin boylece:)))
     
  18. 18 Haziran 2010
    Konu Sahibi : margaritha
  19. dorukk

    dorukk S ♥ A ♥ B ♥ İ Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.255
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    ben 22 haftama kadar kanamalı lekelenmeliydim. istirahatla geçdi günlerim ama çok şükür bu günlere geldik....içini ferah tut...