Kahverengi akinti:(

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve Kancicegim tarafından 5 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    5 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Kancicegim
  1. Kancicegim

    Kancicegim Aysima´nin Annesi:) Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.935
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    slm arkadaslar ben 9,5 ay once sezeryanla dogum yaptim dogumdan sonra bir kez adet gordum bir daha gormedim.normalde benden beyaz renkte akinti gelirdi ara ara.ama bugun aksam uzeri bu akinti kahverengi oldu.biraz kasiklarimda da agri vardi..dogum kontrol hapi kullaniyorum ve emziriyorum.sasirdim kaldim ilk defa boyle bir akinti geldi acaba bilgisi olan varmi sebebi ne olabilir???
     
  2. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Kancicegim
  3. dusunmemlazim

    dusunmemlazim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.947
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    153
    acaba tekrar hamile olabilir misin?
    yerlesme kanamasi falan mi acaba
     
  4. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Kancicegim
  5. zhr79

    zhr79 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    7.858
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    emzirirken dogum kontrol hapı kullanmak sakıncalı diye biliyorum ben....
    akıntı eger koyu renkliyse bu iltihap oldugunu gosterir en azından doktorum boyle demişti doktora gorunmen sart bence
     
  6. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Kancicegim
  7. Kancicegim

    Kancicegim Aysima´nin Annesi:) Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.935
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    benim kullandigim hap emzirenler icin olanindan..
    akinti koyu kivamda ve khverengi..
    simdi gelmiyor aksam gelmisti biraz
    daha once hic olmamisti iltihap falan mi oldu ki?
    tekrar hamile olmak istemiyorum yaaa..
    yarin sabah dr a gidicem ama bir de sizin fikrinizi alayim dedim..
    tesekkurler.
     
  8. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Kancicegim
  9. yusufburcu

    yusufburcu BEBEĞİME VE KOCAMA AŞIĞIM Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.517
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hamile değilsindir tatlım ama enfeksiyon ve iltihap kapmış olabilirsin benimde öyle akıntım vardı enfeksiyon,iltihap çıktı ilaç kullandım ve 15-20 günde geçti geçmiş olsun
     
  10. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Kancicegim
  11. dusunmemlazim

    dusunmemlazim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.947
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    153
    canim oyle soyleme. ben oyle aklimdan geceni soyledim. hic bir tecrubem yok o konuyla ilgili. bebek istiyorum ama ikisi de dustu bebeklerimin...
    saglikli hayirli bir bebegim olsun da arkasindan gene hamile kalmaya raziyim. bebegi olmayan her kadin razidir... allahin verdigi hediyeler onlar. dogum kontrol hapi kullaniyormssun degilsindir herhalde ama olsan da ne guzel olur... yerim ben onlari.. iyi tarafindan bakmaya calis.. ne kadar kismetli oldugunun farkinda misin? :eek:klava:
     
  12. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Kancicegim
  13. Kancicegim

    Kancicegim Aysima´nin Annesi:) Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.935
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    canim biliyorum senin iyi niyetle soyledigini..
    ama benim sezeryandan sonra dikislerim acildi cok cileler cektim ayni seyleri tekrar yasamak istemiyorum ve korkuyorum ustelik 1 sene hamile kalmamam gerek tehlikeli diye o yuzden hamile kalmak istemiyorum.senin icin de uzuldum Allah im sana da tez zamanda anne olmayi nasip etsin insallah...iki gun gelmedi akintim bugun yine geldi bir kasik agrisi esliginde.sanirim yine idrar yollarim iltihaplandi bende ara ara olurdu zaten...dr um tatile gitmis carsamba gelicekmis bakalim carsambayi beklicem artik..
     
  14. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Kancicegim
  15. DerinSu

    DerinSu Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    20.893
    Beğenildi:
    34
    Ödül Puanları:
    198
    canım üzülme..benimde kardeşim 9 buçuk ay oldu dogum yapalı.korkuyodu gecikti diye.o da ikinciye adet oldu bugün...dogfumdan sonra normaldir öyle şeyler..hem dedigin gibi dikkat et valla...yanlış anlaşılmasın ama kalırsan şuanda sezeryanlı oldugun için çok sakıncalı...kardeşim de korkuyordu hatta bi keresinde idrar testi yaptı pozitif gösterdi ama sonra hamile olmadıgı anlaşıldı...o da şimdi spiral düşüyor..yanlız merak ettim canım özelden yazarsan sevinirim...kullandıgın dogum kontrol hapının emzirenler için oldugunu söylemişsin..ama doktorlara hep sordu kardeşim,öyle bi hap önermediler??kafam karıştı şimdi benim.ilac hangisi özelden yazarsan sevinirim doktora sorarız en azından...bide kardeşimin migreni var d.k hapları iyi gelmiyo:KK43: