kalça çıkığı hakkında

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve CHOSEN tarafından 31 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : CHOSEN
  1. CHOSEN

    CHOSEN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaslar.gercekten kendimden nefret ediyorum.haddinden fazla pimpirikli bi anneyim. 5 ay 1 haftalık bi kızım var.her zaman değil ama arada sag bacagını oynattıgında sag kalcasından bi kıtlama sesi geliyo.ama dediğim gibi her zaman değil.intertten baktım belirtilerine bu hariç hiç biri uymuyo.bacak boyları eşit,bacaklarını cok güzel kaldırıp indiriyo.çok korkuyorum inşallah böyle bişey yoktur.çarşamba günü doktora götürecem ama o zamana kadar size sorayım dedim.aranızda bunla ilgili bilgisi olan varsa bana cevap yazabilirmi.şimdiden teşekkür ediyorum hepinize
     
  2. 31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : CHOSEN
  3. ALEYA

    ALEYA Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    124
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    zaten kalca cıkıklıgı ıcın ultrason bakılıyor sanada bakılmıs olması lazım dr lar ıstıyor bu cekımı.bısey olsaydı cıkardı.
     
  4. 1 Eylül 2009
    Konu Sahibi : CHOSEN
  5. BeyazBulut

    BeyazBulut sihirli değneğim var benim :) Pro Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    11.412
    Beğenildi:
    464
    Ödül Puanları:
    203
    bizde kalça sorunu var çıkı değilde gelişim gerliği
    tedavi edilmezse çıkar dediler ben 2 aylıkken usg çketirmiştim onda anlaşıldı
    hiçbir sorun yoktu ne kıtlama duydum nede başka bişey size çekilmedimi
    usg kız bebeklerde çok görülüyor bence ihmal edilmememsi gereken bişey