Kalıcı bukle yaptıran varmı...

Konusu 'Düz Saçlara Özel' forumundadır ve melissa7 tarafından 6 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    6 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : melissa7
  1. melissa7

    melissa7 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    423
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    108
    kalıcı bukle doğal bukle gibi görülen kırık dalganın kalıcısını yapıyorlar.
    . 1 aylık yada 6 aylık sürelere göre değişiyor... yaptıran varmı acaba
     
  2. 21 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : melissa7
  3. fatale

    fatale beyazkedivekozmetik.blogs Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.575
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bende çok merak ediyorum birde fiyatini burda bi kuafor reklaminda gormustum 8 haftaya kadar yipratmayan kalici bukle die :KK70: ama soramadik isimiz vardi kuafor içinde ust kata çikmak gerekiodu ama bende istiyorummm :))) hep duz hep duz nereye kadar azcik da dalgali gezelim :KK70:
     
  4. 27 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : melissa7
  5. melissa7

    melissa7 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    423
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    108
    saçı yıpratıyormu ki
     
  6. 7 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melissa7
  7. fatale

    fatale beyazkedivekozmetik.blogs Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.575
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    benim gordugumde oyle yaziodu belki perma gibi olanlari da vardir.
     
  8. 12 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melissa7
  9. dove

    dove Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.314
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Kızlar merhaba,
    Benim saçlarım DÜMDÜZ ve bu yüzden hacimsiz duruyor. UZUN, ıNCE TELLı ve ÇOK AZ saçım var. Kafamın kendisi de küçük. bu yüzden toplayamıyorum saçlarımı kötü duruyor. Maşa yapıyorum ama çok fazla yapınca da kırık doldu her yeri.

    Ben de saçıma kalıcı dalga yaptırmak istedim. 4 ya da 5 ay idare edecek gibi. ama çok kıvırcık DEĞıL.

    BıOFORM mu ne bişey varmış, bir de SU DALGASI DıYORLAR. Ne tavsiye edersiniz?
     
  10. 14 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melissa7
  11. esoesss

    esoesss Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2009
    Mesajlar:
    196
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    Ben de yaptırmayı düşünüyorum, iyi bir kuaför araştırıyorum..Ama merak ettiğim bişi var, boyalı saçı çok yıpratıyor mu? Bioform yaptıran arkadaşların yorumlarını bekliyoruz..
     
  12. 23 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melissa7
  13. dove

    dove Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.314
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    kimse bişey tavsiye etmediğinden gittim yaptırdım ben kafama göre.
    memnun muyum değil miyim bilmiyorum.

    saçlarım hacimli oldu orası kesin,
    yağlanma sorunum bitti tamamen.

    ama düz saçlarımı çok özledim.. istediğim zaman fırçayla tarıyordum, :KK43:
    bi de dökülüyolar eskisine oranla 2 katı kadar..
     
  14. 25 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melissa7
  15. esoesss

    esoesss Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2009
    Mesajlar:
    196
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    Saçın boyalı mıydı dove? Ne kadar süre önce yaptırdın ? Dökülme olayı kötüymüş yaa:KK43: bir de ne diye yaptırdın bioform mu? su dalgası mı ?
     
  16. 13 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : melissa7
  17. fatale

    fatale beyazkedivekozmetik.blogs Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.575
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bende su dalgası istiyorum aslında hemde bi değişiklik olur bana kısa süreli olanlarıda var diye biliyorum en fazla 3 aylık ama fiyatını sormadım
     
  18. 15 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : melissa7
  19. YagmurunEllerii

    YagmurunEllerii Tarifsiz kederler içerisindeyim. Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2010
    Mesajlar:
    8.818
    Beğenildi:
    444
    Ödül Puanları:
    153
    bi tanıdık yaptırmıştı bizim hiç memnun kalmadı saçları çok yıpranmış annem de zamanın da yaptırmış yaptırma diyo bana ben de istiyorum kıvırıcık saçın bakımı zordur diyo