Kalıcı fön yaptırdınız mı?Tavsiye eder misiniz?

Konusu 'Saç Şekilleri (kesim, örgü, topuz) & Kataloglar' forumundadır ve .şahrud. tarafından 6 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    6 Ocak 2009
    Konu Sahibi : .şahrud.
  1. .şahrud.

    .şahrud. Guest

    kalıcı fön yaptırmak istiyorum .. aranızda yaptıran ya da bilgisi olan var mı ? :eek:
     
  2. 11 Ocak 2009
    Konu Sahibi : .şahrud.
  3. seLen__02

    seLen__02 Guest

    walla ben duymustum . bnm arkadasımda bi ara yaptıracaktı ama onada sey demişler oda perma gibi ilk 1 hafta gusel duruo sonra bozuLuo permada nasıl bukleler bozuluosa ondada düzLük bozuLuoo sacın kıvrılmya baslıo . öle demişler :S ama tam olarak bilemiorum
     
  4. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : .şahrud.
  5. yagmur_tanesi

    yagmur_tanesi GÜL Kİ HAYAT SANA GÜLSÜN Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    336
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    108
    saça zararı yokmus? artı bakım kremleri ile yapılıomus
    diye duydum ben
     
  6. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : .şahrud.
  7. AsabiyE

    AsabiyE mutluluk-stres-heyecan =) Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    282
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    'kalıcı fön' diye konuşursanız herkes böyle karışır tabiki sırnaşık şey bi sanırım ismi 'defrize' denen birşey var,bir de straight therapy var.Defrize daha çok zarar veriyo ve daha kısa süreli diye biliyorum ben..yaptıran arkadaşlar yorum yazsa iyi olurdu CADIARZU
     
  8. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : .şahrud.
  9. tatlxixrxuxya

    tatlxixrxuxya NEFESİMSİN Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    8.107
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    yorumları merakla bekliyorum....gamyoncuiremsu
     
  10. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : .şahrud.
  11. acxix_hatxixralar

    acxix_hatxixralar 19.09.2014 Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    667
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bi kaç topicte gördüm ben yaptıranlar varmış, ama daha sonra bişey yazmamışlar galiba, rastlamadım. memnunlarmı nasıl bende öğrenmek istiyorum. birde resim ekleseler tam olcakmış ama mirmirmirmir
     
  12. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : .şahrud.
  13. Slogan

    Slogan dolaşayım damarlarında... Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.974
    Beğenildi:
    522
    Ödül Puanları:
    188
    benim arkadaşım yaptırmıştı ama sonradan çok pişman olmuştu
    saçları uzadıkça kötü oluyordu
    malum kıvırcık uzuyor ,dipleri kıvırcık uçları düz oluncada olmuyodu sürekli fön çektirmek zorunda kalıyordu
     
  14. 29 Ocak 2010
    Konu Sahibi : .şahrud.
  15. paspak

    paspak Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2010
    Mesajlar:
    76
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba.bu kalıcı fön strait terapi denilen işlemmi acebe.
     
  16. 8 Nisan 2010
    Konu Sahibi : .şahrud.
  17. mihrii

    mihrii Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    99
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kalıcı fön bilmem ama perma gibiyse perma cok kötü bişe
     
  18. 11 Nisan 2010
    Konu Sahibi : .şahrud.
  19. ohcanimadeysin

    ohcanimadeysin ♥pamugum ve prensesim ♥ Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.900
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    148
    bende saçlarım çok düz ve hemen şekil bozuluyor düzleşiyor diye iri dalga yaptırmak istedim..
    ama kuaför senin saçların hemen kendini salıyor perma yapayım kendini salınca iri dalga gibi olur dedi
    ama nasıl pişma oldum
    bir kere kıvırcık saçın hiç kullanışlı olmadığını ve bana yakışmadığını anladım..
    düzleştirmek için aylarca jöle veya krem sürmedim şekil almasın diye..
    hala düzleşmedi uçlar duruyor..kestirmekte istemiyorum..
    bi daha saça işlemmi tövbe
    ben düz saçlarımla meğer çok mesutmuşum...