kalıcı makyaj

Konusu 'Cilt Estetiği' forumundadır ve hypatia1982 tarafından 3 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    3 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : hypatia1982
  1. hypatia1982

    hypatia1982 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    339
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar,

    istanbuldayım, kalıcı makyaj yaptırmak istiyorum kaşlarıma ve göz kapaklarıma.yaptıran varsa önerilerini alabilir miyim?nelere dikkat etmeliyiz?bir de iyi yapan, şekli rengi iyi tutturan bildiğiniz bir uzman varsa önerebilir misiniz?önemli bi konu çünkü 1-2 sene yüzde kalacak bişey.hem korkuyorum hem de yaptırmak istiyorum.yardım !!!
     
  2. 3 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : hypatia1982
  3. nicleyata

    nicleyata Nicle Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2010
    Mesajlar:
    78
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    86
    merhabalar
    bende 4 ay önce kaşlarıma yaptırdım, biraz daha kalın ve şekilli olsun istiyordum.VEEee cok memnunun iyki yaptırmışım diyorum.
    izmirde iyi bir estetik kliniğine istanbuldan ayda 2 gün gelen bie makyöz var, ismi Erdal soyadını unuttum..ona yaptırdım benn
    iyi bir makyöz ünlülerinde makyazüymüş resimleri falan var..istedigin sekli abartmadan istedigin gibi yapıyor..ama özelliklee rengini tutturmak zor... inan benimkini kimse anlamıyor..renginde kaş rengimle aını oldu..
    ben tavsiye ederim doğru birini bulursan yaptır, bence..
    sevgiler
     
  4. 4 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : hypatia1982
  5. oske.06

    oske.06 Afakanlar basıyor :) Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    4.970
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    nicleyata istanbulda nerde çalışıyomuş bu erdal ?
     
  6. 4 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : hypatia1982
  7. nicleyata

    nicleyata Nicle Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2010
    Mesajlar:
    78
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    86
    ayrıntılarını bilmiyorum..belli bir yerde mi calışıyor yoksa özel mi sormak lazım..
    merak edenler için..
    isim Erdal bektaş.internette kalıcı makyaj erdal bektaş yazdığınızda onunla ilgili haberler bulabilirsiniz
     
  8. 4 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : hypatia1982
  9. oske.06

    oske.06 Afakanlar basıyor :) Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    4.970
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    nicleyata bide kaşlarının öncesi ve sonrası fotolarını paylaşsan ne güzel olur valla :)
     
  10. 6 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : hypatia1982
  11. ILGIMTUANA

    ILGIMTUANA Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2009
    Mesajlar:
    118
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar peki bu işlem dövme gibi ya abdest sorunu olmuyo mu?