kaliteli ve iyi yumurtlamaya yardımcı!!

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve KIZLARIMCANLARIM tarafından 19 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KIZLARIMCANLARIM
  1. KIZLARIMCANLARIM

    KIZLARIMCANLARIM Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    7.935
    Beğenildi:
    5.718
    Ödül Puanları:
    238
    Arkadaşlar az önce kanal D de İbrahim saracoğlu açıkladı.. kadınlarda doğurganlığı artırmak için 8-9 adet kuru inciri suyun içine koyu kaynatın. Kaynayan İncirin içine bir adet sert havuç ilave edin. 2-3 dakika daha kaynattıktan sonra suyunu için. Bu kürü 21 gün boyunca aravermeden, Sabah aç karnına suyun yarısı ve öğlen aç karınına diğer yarısı olmak üzere kürü uygulayın.
    umarım işininze yarar arkadaşlar..hadi hayırlısı ben deniycem bugünden itibarenn..
    :teytey:
     
  2. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KIZLARIMCANLARIM
  3. mehay

    mehay CANIM OGLUM Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15.992
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    198
    insallah olumlu sonus verir canim..
     
  4. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KIZLARIMCANLARIM
  5. minos

    minos Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.775
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    148
    bu ay corek otu bal tarcin deniyorum olmazsa bidahaki ayada bunu deniycem canim
     
  6. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KIZLARIMCANLARIM
  7. Rosem

    Rosem ****BİRİCİGİM*** Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.106
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    bende obur aya olmazsa denıcem.ama ben havucu duymadım ıcıne havuc mu katılıyormus sadece ıncır kısmını duydum.:uhm:
     
  8. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KIZLARIMCANLARIM
  9. manolya85

    manolya85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2007
    Mesajlar:
    199
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    heheehhee bende yapıcammm yprkcımm:):):)):)( ergvn)
     
  10. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KIZLARIMCANLARIM
  11. beatrise

    beatrise annesinin bir tanesi o... Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    414
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    108
    bende onumuzdeki ay denerim artik malum ramazan ayi oglen nasil içicem.bu ay çorek otunu deneyeyim bakalim ise yarayacak mi sonraki ay incire geçeriz olmadi sonraki ay allah ne verdiyse artik:roflol:
     
  12. 22 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KIZLARIMCANLARIM
  13. milkshake

    milkshake Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.067
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar bu incir suyu klomen kullanırken içilse bir zararı olurmu... birde bu ne zaman içilmeye başlanacakmış adet olmadan önce başlasak olurmu.... bilen varmı?
     
  14. 22 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KIZLARIMCANLARIM
  15. KIZLARIMCANLARIM

    KIZLARIMCANLARIM Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    7.935
    Beğenildi:
    5.718
    Ödül Puanları:
    238

    canım belli bir zaman demedi saraçoğlu.. ama klomenle içme bence ne olur ne olmaz..
    ama adetten önce başlansa bence iyi. çünki 21 gün içielecekmiş.. hadi hayırlısı.. bende adet oluyim başlıcam bayramdan sonra ..
     
  16. 22 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KIZLARIMCANLARIM
  17. milkshake

    milkshake Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.067
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    offf ozaman ben başlayamayacağım çünkü ben adet olmayı bekliyorum ve adet olduğum zaman klomen kullanmaya başlıcam ilk defa en düşük doz günde bir tane bende işi iyice abarttım sağlama almak istiyorum ya diyorum gündü 1 tane klomen geliştirmezse yanında ek olarak bitkisel ne kullanabilirim diye düşünüyorum ama hiçbiri olmayacak sanırım kullanamayacağım yanında bir şey ne yapalım umut dünyası işte.....