Kan alan Erkek

Konusu 'Özel anket bölümü.' forumundadır ve Luna23 tarafından 29 Kasım 2008 başlatılmıştır.

?

sizce erkeklere kas almak yakisiyomu?

  1. evet yakisiyo

    3,2%
  2. hayir yakismiyo

    45,3%
  3. farketmez

    1,5%
  4. nasil alindigina bagli

    50,1%
    29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  1. Luna23

    Luna23 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.591
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kizlar kas almak sizce erkege yakisiyomu ??

    ben almanyada yasiyorum burda erkeklerin kas almasi normal haline gelmis türk erkekleride kasini aliyolar mirmirmirmir

    hani düzeltmek amacli birazcik alinsa neyse diicem ama kiz gibi kas aliyolar inceltiyolar sekil veriyolar falan bence hic yakismiyo :1no2:



    not: kasinin ortasini alanlari kastetmiyorum ona göre oylayin :))
     
    Son düzenleme: 29 Kasım 2008
  2. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  3. kahvekolik

    kahvekolik Ya Hafiz! Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    8.195
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    evet kız gibi inceltmeleri kötü oluyor da,
    mesela ortası bitişikse alınabilir bence.
     
  4. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  5. Luna23

    Luna23 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.591
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    yok canim ortasini almalarini kastetmiyorum orasi normal bence farketmiyo

    sadece kasini alanlar icin dedim
     
  6. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  7. kahvekolik

    kahvekolik Ya Hafiz! Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    8.195
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    he o zaman hiç hoş olmuyorlar.
    bu ne ya kaşlarını alırlar, g-string giyerler,
    bizden farkları kalmayacak yakında.
    yakında etek giyecekler ki geçenlerde biri konserinde giymişti.
    hatırlayamadım kim olduğunusırnaşık şey

     
  8. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  9. kriegerin

    kriegerin benim can oğlum Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    8.549
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    bende aynı fikirdeyim
    kocacım cımbızım nerde
    ya aşkım arabada kalmış kaşlarım çıkmıştıda :roflol:
    böle bi diyalog olurmu
     
  10. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  11. sefamolsun

    sefamolsun radyoda yine sezen çalıyo Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.435
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Kaşlarını inceltip hatta bide kavis verip kaldıran erkeğe ben artık erkek demem zaten ERKEKÇİK desem daha doğru olur kanımca.... -tatlicadiarzu-
     
  12. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  13. ladyyuppi

    ladyyuppi namidiger platonik_ask ;) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.323
    Beğenildi:
    83
    Ödül Puanları:
    153
    cok orman gibi kaslari varsa alsin biraz abartmamak sartiyla
    ama bunun disinda nayn, hayir, no, niyet..
    olmaz..
     
  14. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  15. Luna23

    Luna23 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.591
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    aman oda kötü ya

    hani almasa orman gibi alsa erkege yakismiyo insan karar veremez valla :roflol:

    sükür benim askimin kaslari cok güzel ya masallah :asigim:
     
  16. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  17. sevda_yakar

    sevda_yakar aşkımmmmmmmm Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    512
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    [sıze="3"]
    aslında erkeklerin kaş alması hiç hoş durmuyor ama tabi bazılarında çokçok abartılı baktığında hoş olmayan fazlalıklar oluyor özellikler ortalarında çok belli olmıcak şekilde almalarından yanayım ​
    [/sıze]
     
  18. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  19. sel

    sel İkimiz ve oğlumuz Pro Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    9.452
    Beğenildi:
    99
    Ödül Puanları:
    153
    şahsen ben benim nişanlımın asla böle bişe yapmasını istemezdim de onaylamazdım da.
    ama bazıları yakıştırıyo. mesela özcan denizde geyet doğal ve hoş duruyo :)