Kan ilaçları kilo aldırır mı?

Konusu 'Hematoloji - Kan bilimi' forumundadır ve eminearicioglu tarafından 30 Ocak 2013 başlatılmıştır.

    30 Ocak 2013
    Konu Sahibi : eminearicioglu
  1. eminearicioglu

    eminearicioglu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2013
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar bundan 2 ay önce baş ağrısı için doktora gıtmıstım baş ağrılarımın sebebi kansızlık imiş doktorum hemotologa yönlendirdi bir kac tahlilden sonra iki aylık ilac verdi kulandım tekrar kontrole gittm tahlilerden sonra değişen bişi olmadıgının görünce doktorum iki aylık bir tedavi daha uyguladı fakat ben bu ilaçları kullandıktan sonra kilo aldığımı farkettim aşırı bi iştahlılık oluşmaya başladı kan ilaçları iştah açar mı yada kilo aldırır mı?
  2. 30 Ocak 2013
    Konu Sahibi : eminearicioglu
  3. scsebnem

    scsebnem Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2011
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bende de aşırı kansızlık vardı. Yaklaşık 1 sene kadar kan ignesi yaptırdım, ayrıca b vitamini içtim. İgneden sonra da şuruba döndüm ama bende bir etkisi olmadı. Metabolizma nedeniyle kilo alamıyorum ve iştahım çok çok yerinde, farketmemişimdir belki de :KK9:
  4. 30 Ocak 2013
    Konu Sahibi : eminearicioglu
  5. eminearicioglu

    eminearicioglu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2013
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya ben ilaçları kullandıktan sonra daha fazla kilo aldım zaten kilo sorunu olan birisiyim bakıyım kontrole gidicem şubatın 11 inde eger ilaç kullanmayı bırakırsam ilk iş diyetisyene gitmek olacak teşekkür ederim bu arada :)
  6. 16 Şubat 2013
    Konu Sahibi : eminearicioglu
  7. sokolova

    sokolova Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2013
    Mesajlar:
    168
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    demir eksikliği anemisinde ilk hedef demir depolarını doldurmaktır ve bu 6 aylık bir tedaviyi gerektirir.depolar dolduktan sonra da en az 3 ay tedaviye devam etmek gerekir.
    Demir iştah artışına yol açan bir moleküldür ve kilo artışı beklenen bir durumdur.
Benzer Konular: ilaçları kilo
Forum Başlık Tarih
Hematoloji - Kan bilimi Demir eksikliğinde mide ilaçları 5 Aralık 2012
Hematoloji - Kan bilimi B 12 ve demir takviyesi için verilen ilaçların yan etkileri 25 Mart 2012
Hematoloji - Kan bilimi Demir eksikliği ilaçları yan etkilerini bilen var mı? 6 Mart 2012
Hematoloji - Kan bilimi Kan vermek kilo aldırır mı? 19 Haziran 2011