kan ilacı bebeğinizin kaka rengini değiştirdimi

Konusu 'Doğum ve Sonrası...' forumundadır ve hanifta tarafından 13 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hanifta
  1. hanifta

    hanifta Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    120
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar kızım 4.ayını yeni bitirdi ve kan damlası verildi 2 gündür kaka rengi koyu yeşil kan ilacına yoruyorum sizde de oldumu
     
  2. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hanifta
  3. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    bana demir ilacı verdiler..ferro sanol bu kaka rengini değiştirdi canım..ama kan ilacı vermediler adı ne ilacın?
     
  4. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hanifta
  5. hanifta

    hanifta Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    120
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    tamam canım aynı ilaç ferro sanol aklımda kan ilacı diye biliyodum ben neyse ondan olduğuna sevindim yoksa tereddütdeydim
     
  6. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hanifta
  7. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    hımm ondan canım merak etme..