kan ilaçları ve antibiyotik

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve glcn_06 tarafından 3 Kasım 2007 başlatılmıştır.

    3 Kasım 2007
    Konu Sahibi : glcn_06
  1. glcn_06

    glcn_06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    doktorumuz dün kulak enfeksiyonundan dolayı oğluma antibiyotik verdi. ama aynı zamandada kansızlık oldu için kan ilaçları kullanıyoruz. İkisinin bir arada verilmesinin ne gibi sakıncaları var. Teşekkürler
     
  2. 3 Kasım 2007
    Konu Sahibi : glcn_06
  3. Azalea

    Azalea Guest

    :1hug:canım antibiyotikle kan ilacını kullanma sakıncası şu kan ilacının etkisini öldürüyor antibiyotik onun için antibiyotik tedavisini bitirdikten sonra kan ilacına başla bende iki tane cocuk annesiyim oradan biliyorum. geçmiş olsun.
     
  4. 3 Kasım 2007
    Konu Sahibi : glcn_06
  5. cerrah58

    cerrah58 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    34
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    paylaşımınız için teşekkürler .
     
  6. 19 Aralık 2007
    Konu Sahibi : glcn_06
  7. serbay

    serbay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2007
    Mesajlar:
    53
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    çok teşekkür ederim.sayenizde bilgilendim.