kan testi sonucu

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve bebeto tarafından 5 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : bebeto
  1. bebeto

    bebeto aşksın sen cansın sen Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    482
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    88
    arkadaşımın kan testi sonucu değerlerini yazıyorum arkadaşlar lütfen anlıyorsanız açıklarmısınız ben hamileyim ama bilmiyorum o kadar test yaptırdım hep negatif yazıyordu 5.8-71.2.3. hafta 9.5-750 4.hafta 217-7138 5.hafta 158-31795 6.hafta 3697-163563 7.hafta 32065-140571 8.hafta 63803-151410 9.hafta 46509-186977 10.hafta 27832-210612 12.hafta arkadaşlar değerler bunlar başka bişey yazmıyor hemşireye göstermiş o negatif demiş cevaplarınızı bekliyoruz şimdiden teşekkürlera.s.
     
  2. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : bebeto
  3. kittycat

    kittycat Gelmezsen Gelmeeeeeeeeeee Üye

    Katılım:
    22 Mart 2009
    Mesajlar:
    3.928
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım senin sonuc 5.8 - 71.2 cıktıysa eger bence hamilesin baska bir yerde testini tekrarla canım bende dun yaptırdım benimki 0.1 cıktı benimkinin negatif oldugu acık ve net ortada ama seninki 5 in üstünde bence hamile bu teste göre

    Yine normal bir gebelikte haftalara göre ortalama beta-hCG düzeleri ise şöyledir.

    Son adet tarihinden itibaren geçen hafta sayısı HCG (mIU/ml)

    3 hafta 5 - 50
    4 hafta 3 - 426
    5 hafta 19 - 7,340
    6 hafta 1,080 - 56,500
    7 - 12 hafta 7,650 - 288,000
    13 - 16 hafta 13,300 - 254,000
    17 - 24 hafta 4,060 - 165,400
    25 - 40 hafta 3,640 - 117,000
     
    Son düzenleme: 5 Haziran 2009
  4. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : bebeto
  5. eftelyaaa

    eftelyaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    canım ben değerlerini tam anlamadım ama eğer 5.8se hamilelik var ve takip edilmeli yani birkaç gün sonra tekrar test yatırdığında değerin artması gerekiyor.Allah gönlüne göre versin
     
  6. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : bebeto
  7. txixrtxixl kelebek

    txixrtxixl kelebek Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Bende anlamadım 5 ten yukarı kesın gebe
     
  8. 6 Haziran 2009
    Konu Sahibi : bebeto
  9. denizkenan

    denizkenan Guest

    merhaba adetim 13 gün gecikti normaldede düzensiz zaten eşimle 4. korunmasız ilişkiden sonra belirtiler üzerine test yaptırdım b-hcg testinde hep 1.00 cıkarken
    gecende 3.88 cıkmıştı
    doktorum hamile değilsin dedi
    ben inanmak istemedim bi kere umutlanmıştım çünkü
    2 gün sonra gittiğimde 49.7 ye yükselmişti
    doktor hamilelik göründüğünü fakat 10 gün sonra tekrar yaptırmamı söyledi
    değer yükselir mi diye
    ben bu durumda hamile oluyorum dimiii
     
  10. 6 Haziran 2009
    Konu Sahibi : bebeto
  11. ndk

    ndk pamuk oğlum EYMENimm :)) Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    4.681
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    denizkenancımm;

    evet canım hamilesinn çok şükürrrrrr, tebrik ederimmmmmm benim de 30 çıkmıştı değerim doktor tekrarlamamaı istemişti 3 günde bir, 125 e yükseldi sonra 2.000 lere çıktı içini ferah tut stres yapma meleğin seninle hayırlı olsunnnn :)))
     
  12. 6 Haziran 2009
    Konu Sahibi : bebeto
  13. ebru1987

    ebru1987 SeninleDoluRüyadanUyandım ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.571
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    108
    cnm arkadaşım tebrik ederim allah tamamına erdirsin benim adetimin 8 günlük gecikmesinin ardından kan degerim 16 çıkmıştı dr kimyasal gebelik olabileceğini takip edilmesi gerktiğini söyledi ara ara test yaptırdım 1 haftada rabbime binlerce kez şükürler olsun degerim 16 dan 541 e yükseldi dün akşam dr gitti ve kesemizide gördük muhtemelen geç döllenmiş olmalı seninkide endişelenme ara ara istersen takip et sen de kan değerini bakalım yükselmeye devam ediyomu diye ama emin ola çogu sorumluluk almamak için öyle söylüyolar yoksa için rahat olsun hamilesin :))))
     
  14. 6 Haziran 2009
    Konu Sahibi : bebeto
  15. denizkenan

    denizkenan Guest

    kızlarr canlarımm içimi nasıl ferahlattınız anlatamam
    ayy ben simdi anne adayıyım dimiiii
    cok güzel yaaa
    onun içimde oldugunu bilmekkk
    cok iyisiniz cok saolunnn
    ne yapcamı bilmiyorummm
    haber vermek için cok erken dimii
     
  16. 1 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : bebeto
  17. rosemami

    rosemami Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2009
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar mrb ben 27 haziranda adet olmam gerekirken olmadım.29 hazirandada acile gittik biraz rahatsızdım.kan testimde 29 çıktı.hamilemiyim?
     
  18. 1 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : bebeto
  19. badezuzum

    badezuzum zuzum sana emanet Allahım Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    13.048
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    151
    bildiğim kadarıyla 5 ten yüksek olması gebelik var demek ama bu değer düşük yani kimyasal gebelik olabilir veya dış gebelik yapmanız gereken 3gün sonra tekrar yapın şöyle 60 lı 90lı dğerlere çıkmışsa tutunmuş demektir ama değer yavaş yükseliyosa tekrar yapmak gerekir ...yani kısa süre içinde bu değerler fırlıyo normal bir hamilelikse