Kan testi yaptırdık.. Lütfen cevap yazın arkadaşlar

Konusu 'Hematoloji - Kan bilimi' forumundadır ve KUPAKIZI44 tarafından 23 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    23 Ocak 2009
    Konu Sahibi : KUPAKIZI44
  1. KUPAKIZI44

    KUPAKIZI44 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    94
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaşlar. Mart ayında inşallah evleneceğim. Bunun için de zorunlu olan Talasemi testi yaptırdık. Nişanlımınki normal çıktı ama ben taşıyıcıymışım. Moralim çok bozuk. Yani taşıyıcılık hakkında tam olarak bilgim yok aklıma takılıyor. Socunum 3.10 çıktı, doktor sınırda olduğununu söyledi, taşıyıcısın dedi. Bir bilgisi olan var mı bu konuda lütfen varsa beni de bilgilendirin. Çok ihtiyacım var.
     
  2. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : KUPAKIZI44
  3. EU3

    EU3 Guest

    merhaba ,
    ben talasemi hastası değil ama şöyle biliyorum ;

    eşinde yok sadece sen minör taşıyıcı isen çocuğunda %50 taşıyıcı olabilir.hastası değil taşıyıcısı sadece. yani eşinde taşıyıcı olsaydı o zaman majör bile olabilirdi çocuk.

    Ayrıca Çok korkulucak bişey değil , çoğu insan minör ve yine yaşamı boyunca bunu farketmiyor bile.

    sevgiler
     
  4. 31 Mart 2009
    Konu Sahibi : KUPAKIZI44
  5. tutii22

    tutii22 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2009
    Mesajlar:
    24
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaslar bndede beta alfa talasemi tasıyıcısı ve orak hucre anemisi tasıyıcısı cıktı valla canım cok sıkıldı nısanlımda bişi yok ama normal o hepsi bende toplanmıs:KK43: napıcam bilemedim
     
  6. 26 Kasım 2010
    Konu Sahibi : KUPAKIZI44
  7. s3vim

    s3vim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    arkadaşlar orak hücre anemisi hakkında bilgisi olan varmı?bu hastağın geçme ihtimali yokmu?nelere dikkat edilmeli nasıl beslenmeli:KK43:(((((((:-)59:
     
  8. 28 Kasım 2010
    Konu Sahibi : KUPAKIZI44
  9. krmcrn

    krmcrn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2010
    Mesajlar:
    53
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    talasemi taşıyıcısı olmakta kötü bir durum yoktur. yeter ki eşiniz de taşıyıcı olmasın. yoksa çocuğunuz hasta doğar. ama ikinizden yalnızca biri taşıyıcı ise korkmayın :KK71:
     
    Son düzenleme: 28 Kasım 2010
  10. 18 Ocak 2011
    Konu Sahibi : KUPAKIZI44
  11. missmelek

    missmelek Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    120
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bu testin sınırı 3.3 zaten. senin 3.10 ise çok sınırdasın, korkmanı gerektirecek birşey yok rahat ol arkadaşım.
     
  12. 8 Şubat 2011
    Konu Sahibi : KUPAKIZI44
  13. balbocegi1990

    balbocegi1990 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2010
    Mesajlar:
    235
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    sadece çocuklarının da taşıyıcı olma ihtimali var için rahat olsun :) istersen doktora da sor için rahatlar. mutluluklar :KK71: