Kan Testi Yaptırıp Negatif, Sonra Pozitif Olanlar

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve ESMERIM81 tarafından 6 Mart 2008 başlatılmıştır.

    6 Mart 2008
    Konu Sahibi : ESMERIM81
  1. ESMERIM81

    ESMERIM81 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    439
    Beğenildi:
    154
    Ödül Puanları:
    113
    selam arkadaşlar.ben en son 1şubatta adet olmuştum.normalde 20 güne bir olurdum.bugün 6mart ve ne adet oldum ne belirti var.yalnız 18 şubatta bi damla kahve siyaha yakın leke gelmişti,27de yine bi damla aynı.devamı yok.2martta kan tesi yaptırdım negatif.tekrar yaptırmam gerekiyomu?kan tesi yaptırıp çıkmayan 1 hafta-10 gün sonra tekrar yaptırıp pozitif çıkan arkadaşlar varmı?
     
  2. 6 Mart 2008
    Konu Sahibi : ESMERIM81
  3. sultan49

    sultan49 ben geldim :) Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.407
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    yok kan testi zaten bir haftalık bile olsa belli olurdu bence stresten olabilir druna başvur
     
  4. 7 Mart 2008
    Konu Sahibi : ESMERIM81
  5. EU1

    EU1 Guest

    pekı arkadaslar kan testını adetten 10 gun once yaptırırsam cıkar mı???:uhm:
     
  6. 12 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ESMERIM81
  7. lifeisgood

    lifeisgood Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    308
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar ben de merak ediyorum acaba kan testinde negatif çıkıp sonra pozitif çıkanınız yok muu?
     
  8. 3 Ekim 2008
    Konu Sahibi : ESMERIM81
  9. serenaz

    serenaz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    herkese merhaba ben siteye yeni giriş yaptım çok hoş konular ele alınmış umarım sizlerle bende iyi vakit geçiririm. yeşimcik bende tahlil yaptırdım negatif çıktı bilmiyorum daha sonra pozitif olur mu doktorum olmaz diyor ama ben 2 gün daha bekleyeceğim
     
  10. 3 Ekim 2008
    Konu Sahibi : ESMERIM81
  11. mehay

    mehay CANIM OGLUM Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15.992
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    198
    kan testinde negatif ciktiysa negatiftir kizlar ancak dollenme olmus fakat embryon daha tuplerdeyse rahime yerlesmemisse cikmaz cunku embryon rahime yerlestigi an bhcg 10 olur....ve tuplerde 7-9 gun arasi bir zaman diliminde bolunerek ilerler...eger dollenme olali 2-3 gun olduysa deger 5 ten az olacagi icin gebelik testi negatif cikabilir...fakat adete yakin donemde yapilan testler yanlis sonuc vermez umarim aydinlatabilisimdir....
     
  12. 24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : ESMERIM81
  13. melekem_19082007

    melekem_19082007 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2009
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm kızlar.aranıza yeni katıldım.çok güzel aydınlatmışsın;ancak bende de aynı problem var:KK43: adet düzensizliğim yok.bu ay adetime 1 gün kala kan testi yaptırdım negatif.adetim 3 gün geçti yine olmayınca dr.ma gittik.2 gün sonra bi daha test yaptır eğer negatifse 4 gün progestan kullan dedi.test negaif çıktı ve ilaca başladım;ancak ilaç biteli 3 gün oldu ben de tık yook.acaba geç döllenme falan mıdır diye kendimizi kandırıoruz eşimle:KK43: hayatımız ona endeksli artık:KK43: buarad çok duydum adetine 2 gün kala hamile kalanları ya da kan testinde negatif çıkıp 15 gün sonrapozitif çıkanları. herkes bişi dio;neye inanacağımı şaşırdım:KK43:
     
  14. 6 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ESMERIM81
  15. ANGELBEBEK

    ANGELBEBEK Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    144
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bunu bende çok merak ediyorum benim adet olmam gereken tarih 4 mayıs ben 4 mayısta kan tahlili yaptırdım negatif çktı ordaki doktor hemen çıkmaz daha bi gün bile geçmemiş en az 1 hafta sonra cıkar kan degerinde dedi şimdi bir hafta daha bekleyeceğim
     
  16. 9 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ESMERIM81
  17. KIBOS

    KIBOS Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2009
    Mesajlar:
    90
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    benımde adetım donemı 25 tı 27 de oldum 5 gun surdu normalde 7 gun suruyordu 5 gunun sonunda 2 gun kahverengı akıntı son 2 gunde pembe akıntı oldu bıttı sımdı ıse bel agrısı mıde agrısı bırde yanma var hazıranı beklıcem adet olmazsam test yaptırcam bekleyıp gorcem? ALLAH ısteyen herkese bebek versın ben cok ıstıyorum bebısımın olmasını :KK46:
     
  18. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ESMERIM81
  19. vurgunlar

    vurgunlar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba ben birinci tüpbebeğimi denedim ve adetim 29 oluyodu bende 2sinde gittim test yaptırdım ve negatif çıktı şuan adetimi 6 gün geçiyorum ve dr ilaçları kesmememi söyledi pazartesiye kadar olmassan gel dedi bu nasıl oluyo yaa
    transfer 18de olmuştum ve 13gün test yaptılar ve 1 çıktı ama ilaçları kesmediler yani bi umut varmı benim hiç akıntım olmadı bir damla bile idrarım bembeyaz halendaha adet ağrım ilk zamanlar oldu ama şimdi yok benim durumumda olanlar varmı lütfen yardım