Kan tutması nedir?

Konusu 'Hematoloji - Kan bilimi' forumundadır ve ssheker07 tarafından 19 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ssheker07
  1. ssheker07

    ssheker07 inşaat mühendisi Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    827
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    88
    bn kan aldırdıgım zamn fenalasıyorumm gözümün önünü kararıyo soguk soguk terledgmi hissediyorum midem bulanıyo we ayakta kalsam küt bayılıcam hemen uzanıyorum :bbo: neden bu oluyo bunun bi caresi yok muuuu
     
  2. 19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ssheker07
  3. Yaxgxmurseli

    Yaxgxmurseli Üşüyorum kapama gözlerini Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.923
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Ben görmek değil,düşününce bile fenalaşıyorum kafamçokkarıştı
     
  4. 19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ssheker07
  5. gulkurusuu

    gulkurusuu güzel günler, bizi bekler Üye

    Katılım:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.619
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    bende önce kulaklarım önceden ötmeye başlıo,sonra ensemden soğuk terler boşalıo, başka şeyler düşünmezsem bembeyaz olup bayılıyorum. son 2 yılda ayda neredeyse 10 kere kan versem de alışamadım hala. ama bir yöntemım var dene istersen. kolonyalı mendılı burnuna daya,derın derın nefes al. etrafa hiç bakma sadece koltuga otur,iğneye bakma en başından itibaren. kolunu uzat gözlerını kapat mendılını kokla, evde yapılacak bir işi, yapacagın yemegi, geçmişteki önemlı bır olayı duşun çok iyi geliyor söyleyim.
     
  6. 20 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ssheker07
  7. ssheker07

    ssheker07 inşaat mühendisi Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    827
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    88
    ben o an öyle heycanlanıyorum ki aklıma baska bişey gelmiyo ama bu kez hiç bakmaycam koluma yine bayılmak istemiyorum yaa kendime gelene kadar 1 saat geciyo =(
     
  8. 7 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ssheker07
  9. emel27

    emel27 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    26
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    kan tutması bende oluyo sanırım iğne ucu damarlara temaz edince bır reaksıyon oluşuyo kan verırken 5 sanıye geçmeden fenalık baslıyo anıden aşırı susuzluk fenalaşma canım cıkçak gıbı ardından soğuk terler atıyorum bazen kan almayı yarıda kesiyolar son zamanlarda bır taktık gelıştırdım kan verırken su meyve suyu ve şeker içiyorum işe yarıyo kan grubum (AB RH-) sizde paylaşırsanız kan grubunla belkı alakalı durum olabılırmı dıye dusundum
     
  10. 7 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ssheker07
  11. peluska06

    peluska06 ikizlerim melek oldu :( Üye

    Katılım:
    18 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.401
    Beğenildi:
    79
    Ödül Puanları:
    148
    ben bakmasamda psikolojik işte yerleşmiş
    bayılıyorum
    kısa süreli bir şok aslında çok kötüü bayılmak

    hele hamile olunca 4 tüp alıyorlamış ben n yaparım bir tüpte gidiyom
    aslında yaakta aldırmal lazım ama gitiiğim yerlerde hiç olmuyorr
    iyiyim diye kalkıyom 5 dk sonra küttttt
    eşin hep yanımda oluyorr
     
  12. 7 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ssheker07
  13. peluska06

    peluska06 ikizlerim melek oldu :( Üye

    Katılım:
    18 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.401
    Beğenildi:
    79
    Ödül Puanları:
    148
    meyve suyunu deneyeceeğim ama şeker tehlike bence
    boğaza falan kaçar alalalh korusun bayılırsakk


    yalnız olmadığımı bilmek beni rahatlattı
    bu biraz heyecanla ilgili beynimize oksijen gitmiyor düşüyoruzz
    yatsak aldırsak olmaz bşey belki
     
  14. 7 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ssheker07
  15. peluska06

    peluska06 ikizlerim melek oldu :( Üye

    Katılım:
    18 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.401
    Beğenildi:
    79
    Ödül Puanları:
    148
    bebek istemeye başladık ve kan vermem gerekiyor en sevmediğim şey

    rahim filmi çekilirken de anestezili istedim anastezii iğnesi damara takılırken de fenalaştım yalnız kan alırkede olmuyor yani
     
  16. 30 Kasım 2010
    Konu Sahibi : ssheker07
  17. memuzin

    memuzin senağabnağabuineğikimsağa Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    380
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    çok korkunç bi olay.geçen gece bi film izliyoduk organ mafyası ile ilgili.kanlı sahneler vardı.eşim küt diye bayılıp yere düştü.kalp krizi sandım.kaldırmaya çalıştım.resmen şok yaşadım.korkudan aklım duracaktı.o ayılana kadar.üstelik hamileyim ve riskli bi gebelik geçiriyorum.allah korudu bebeğimi.ama ben hala kendime gelemedim.geceleri kalkıp nefes alıyomu diye kontrol ediyorum kocişimi.allah hepeimizin sevdiklerini korusun inşallah...
     
  18. 26 Nisan 2011
    Konu Sahibi : ssheker07
  19. nemise

    nemise Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    213
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    108
    bende her kan aldırışımda kan alınır alınmaz gözlerim kararır,içim çekilir ve bembeyaz olur bayılırdım.Ama artık kendimi bildiğim için (aç karnına kan aldırdığım zaman genelde böyle oluyor) hemşireye yatarak alınmasını rica ediyorum ve yanıma şeker yada çikolata alıyorum sedyeden kalkmadan ağzıma atıyorum 1-2 dk sonra kalkıyorum hiç bir şey olmuyor..