Kan uyumazl

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve karabocek tarafından 1 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : karabocek
  1. karabocek

    karabocek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    489
    Beğenildi:
    344
    Ödül Puanları:
    93
    selam arkadaşlar ben 25 haftalık hamileyim :ecrin_bebek: internetten araştırmalarım ve ilk doktorumun bana 28. haftada kan uyuşmazlığı iğnesi olmam gerektiğiydi ancak 18. haftada doktorumu değiştirdim kendisi kan uyuşmazlığı iğnesinin hamilelikte vurulmasının gereksiz olduğunu ve bu iğnenin doğumdan sonra vurulacağını söyledi. şu anda biraz tereddüd ediyorum ilk çocukta problem olmadığını biliyorum kan uyuşmazlığında. acaba 28.haftada iğne olmassam 2. bebişte bi problem olur mu?
     
    Son düzenleme: 1 Ekim 2009
  2. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : karabocek
  3. yusufburcu

    yusufburcu BEBEĞİME VE KOCAMA AŞIĞIM Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.517
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    tatlım benim arkadaştada hamileyken kan uyuşmazlığı vardı ve ilk hamileliğiydi doktoru yaptı iğneyi şuandada çok sağlıklı bi kızı var bence yapması lazımdı doktorurununCADIARZUCADIARZU
     
  4. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : karabocek
  5. dove

    dove Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.314
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    kesın bışey demeyeyım ama bır derste görmüştük bu konuyu, anneye doğumdan sonra yapılır iğne dıye öğrenmıştık. ama tıpçı değılım :) değışmış olabılır...
     
  6. 8 Kasım 2009
    Konu Sahibi : karabocek
  7. tatyana

    tatyana Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım bizdede kn uyuşmazlığı vardı bana ilk doğumumdan sonra yaptılar zaten 72 saat içinde olman gerekiyor ikinci bebek için faydalı. 2. hamileliğimde yine doğumdan sonra hemen yaptılar merak etme şimdi olmana gerek yok zaten 3 lü tarama testinde sorun olup olmadığı belli oluyor. yine bu kararı doktorunun vermesi daha doğru olur.
     
  8. 8 Kasım 2009
    Konu Sahibi : karabocek
  9. gullerdiyari

    gullerdiyari hayat beni nden yoruyosun Pro Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    3.334
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    canim bizimde kan uyusmazligimiz vardi 2 hamileligimdede hem hamileligimin ilk 3 ayi icinde hemde dogumdan sonra igne yaptilar.
    cok fazla bilgim yok ama hamile ikende yapiliyor diye biliyorum.
    tavsiyem tanidigin bir baska Doktora falan sor.
    hayirli olsun Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah canim:Saruboceq:eek:puyorumnanaktan
     
  10. 9 Kasım 2009
    Konu Sahibi : karabocek
  11. YAMUR

    YAMUR Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2008
    Mesajlar:
    60
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım bizdede vardı benim doktorum doğumdan sonra ilk 72 saatte vuruldugunu söyledi ve bana doğumdan sonra yaptılar