Kan uyuşmazlığı olanlar bi bakabilir mi?

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve kleshtina tarafından 13 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    13 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kleshtina
  1. kleshtina

    kleshtina Bir kedim bile yook... Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    333
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Eşimle kan uyuşmazlığımız var.şu an hamileyim ve kanamam var bebeği etkiler mi acaba ?doktora demeyi unuttum geç kalmak istemiyorum..
     
  2. 13 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kleshtina
  3. Meltoo

    Meltoo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.073
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Hayır,kan uyuşmazlığınla kanamanın alakası yok sanırım şu anda.daha çok yenisin.28.haftaya kadar bişey yapılamıyo_Ozaman bi iğne yapılacak sana.Ama neden kanaman var acaba önemli olabilir aksatma hemen ara doktorunu
     
  4. 13 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kleshtina
  5. Belinay

    Belinay begüm...bertuğ... Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.454
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bizdede kan uyuşmazlığı var ama bebeği etkilemez şu anda. sen yine de doktora gidince hatırlat çünkü düşük yaptıktan ve doğum yaptıktan sonra 24 saat içinde yapılması gereken bir iğne var sadece o kadar doktorununda aklında bulunur hiç olmazsa...
     
  6. 13 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kleshtina
  7. kleshtina

    kleshtina Bir kedim bile yook... Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    333
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ilk gebelikte sorun olmuyor diye biliyorum ama düşük tehlikesi olur ve plesanta delinirse oluyormuş .benim merak ettiğim bunun çaresi var mı 28.hafta iğne demişsin tedavi olabiliyor değil mi doğru mu anladım canım.gerçi plesanta delinirse çocuk düşer heralde off ne kaygılı şeylermiş bunlar.
     
  8. 13 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kleshtina
  9. kleshtina

    kleshtina Bir kedim bile yook... Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    333
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    anam hepinizin de 0 negatiff ilk defa kandaş gördüm.hiç yok çevrem de bişi olsa garibiz valla.
     
  10. 13 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kleshtina
  11. Meltoo

    Meltoo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.073
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Kim soktu kafana bunları ne delinmesi ne alaka.Sadece bebeğn senn kanını taşımıyorsa erken doğum-kanama tehlikesine karşı bi iğne yapılacak.Bi çare aramana gerek yok.Bir sürü çift var kan uyuşmazlığı olan. Sakın böyle şeyler düşünüp stres yapma ben 8 aylık hamileym ve çok raht geçti hamileliğim.İçin rahat olsun.Kanama çok önemli bu arada ihmal etme
     
  12. 13 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kleshtina
  13. kleshtina

    kleshtina Bir kedim bile yook... Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    333
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkürler melto içim biraz rahatladı..
     
  14. 13 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kleshtina
  15. Belinay

    Belinay begüm...bertuğ... Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.454
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Bende ilk bebeğimde düşük yapmıştım düşükten hemen sonra iğneyi yaptırmıştık...ilk gebelikte sorun olmuyormuş ama düşükten sonra iğne yapılmazsa sorun oluyormuş ikinci çocukta...daha sonra kızım oldu doğar doğmaz kan tahlili yapıldı kızım benim kanımı taşıdığı için iğne yapılmadı.
     
  16. 14 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kleshtina
  17. Meltoo

    Meltoo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.073
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    aklına takılan bişey olursa mutlaka sor çünkü ben çok takılmıştım bukan uyuşmazlığı işine.iNşallah sağlıklı ve rahat geçer hamileliğn
     
  18. 14 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kleshtina
  19. zwiebel

    zwiebel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    87
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba Kleshtina,
    bende de eşimle kan uyuşmazlığı var bildiğim kadarıyla doğumdan sonra 3 gün içinde bir iğne yapılıyo ve ortada hiçbir sorun kalmıyor.
    Ben amniyosentez olduğum için(yani 2 li veya 3 lü tarama testinin ii çıkmaması sonucu karnından sıvı alınması) hemen kan uyuşmazlığı iğnesi yaptılar 28. haftalık olduğumda tekrar bir iğne yaptılar.
    Kan uyuşmazlığı iğnesinin yapılmasının sebebi 2. çocuk içinmiş 1. çocuğa bir zararı yokmuş sebebi ise ilk çocukta çocuk ile annenin kan dolaşımı bir oluyor ve farklı kanlar olunca vücüt antikor oluşturuyor ancak vücüt bu tepkıyi vermek için hazır olmuyo ilk hamilelikte ancak 2 . bebekte tepki veriyor olay budur.
    Merak etme korkulacak bişey yok ancak sen kanaman olduğunu doktoruna söylemeyi ihmal etme.
    Geçmiş olsun canım