Kan vermek hakkında bilgisi olan... Lütfen akıl istiyorum

Konusu 'Hematoloji - Kan bilimi' forumundadır ve denizzelda tarafından 1 Ocak 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : denizzelda
  1. denizzelda

    denizzelda Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    482
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar ben 2 hafta önce burun ameliaytı oldum 47 kiloyum suan(1 kg daa aldım)) neyse bugun telefon geldi kızılay ın gençlik kolu üyesiyim kayıtlarım var kan arayan beni bulabilio bugun aradılar cerrahpaşadan bi hasta için evime 5 dakıkalık mesafe hemn üst sokakta..gittim yarın gelin dediler tamam..ama bnden kan alırlar mı ameliyt olmam bunu engeller mi?ya şimdi hastayıda gördüm üzülücem kan veremessem..netten baktım sartlara fln ameliytla ilg.bişi göremedim.siz bilio musunuz
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 10 Mart 2010
  2. 1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : denizzelda
  3. L0nginG

    L0nginG Guest

    Bu kan degerlerine bakar, ameliyat esnasinda kan kaybin olduysa ve su an sendede bi kansizlik mevcutsa kan vermen uygun olmaz bence...
    ama kan degerlerin normalse, vermende bi sorun olacagini zannetmiyorum ben...
    Gitmeden ve döndügünde bol bol su ic, tansiyonun falan düsmesin sonra...
     
  4. 1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : denizzelda
  5. denizzelda

    denizzelda Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    482
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    oleyy iiiki hemşire var burada cok saol canım..
     
  6. 21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : denizzelda
  7. EU3

    EU3 Guest

    benim bildiğim 3 ay içersinde ameliyat vs geçirmiş olanlar veremiyor. yani ağrı kesici alan bile veremezken sanmıyorum
     
  8. 21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : denizzelda
  9. Lillyum

    Lillyum çok bilmiş Pro Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.681
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    gelişigüzel kan alamazlar zaten
    öncelikle küçük bir tüp alıp gerekli analizleri yaparlar
    eğer donör olarak uygunsanız kanınızı alırlar
    boşuna telaş yapmayın :teselli:
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.