Kanal tedavisi olanlar lütfen yardım:(((((((

Konusu 'Ağız - Diş Sağlığı ve Bakımı' forumundadır ve GeCe_KuSu tarafından 1 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    1 Şubat 2010
    Konu Sahibi : GeCe_KuSu
  1. GeCe_KuSu

    GeCe_KuSu 02.06.2012 Pro Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2009
    Mesajlar:
    7.036
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    2 senedir üstte bir dişimde problem yaşıyorum. 3 ay kadar önce dolgu yaptırdım ama sıcağa soğuğa daha fazla duyarlı hale geldi. sağ tarafımla bir şey yiyemiyorum. doktoruma gittim ve çürüğün sinirlere çok yakın olduğunu kanal tedavisi yaptırmam gerektiğini söyledi. yarın dişçiye gidicem gider gitmez hemen tedaviye başlar mı bilmiyorum ama inanın berbat derecede çok korkuyoru. akşamdan beri kanal tedavisi hakkında okumadığım yazı,izlemediiğim video kalmadı.çoğu ağrıdan bahsetmiş. bu tedaviyi yaptıranlar bana yardım etsin lütfen. tedavi sırasında iğne yapılıyor fakat yine de herhangi bir acı hissediliyor mu? btedavi bittikten sonraa ağrı oluyor mu???
    şimdiden teşekkür ederimm
     
  2. 1 Şubat 2010
    Konu Sahibi : GeCe_KuSu
  3. olivia

    olivia bazen gitmek en dogrusu, elveda KK ve sevdiklerm ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    5.097
    Beğenildi:
    5.651
    Ödül Puanları:
    238
    Yok canim agri falan hissetmiyorsun, sadece ignenin o minik vurulusunu hisettikten sonra zaten dis uyusmus oluyor ve dishekim rahat bir sekilde sinirini aliyor. Arkasindan mutlu bir sekilde koltugundan kalkiyorsun cünkü artik agri magri yok.
    Sunu unutma kanal tedavisinde bazen ayni dis icin 2-3 kere daha doktoruna gitmen lazim.
    hadi bakalim iyi seanslar olsun
    birde gecmis olsun.
     
  4. 1 Şubat 2010
    Konu Sahibi : GeCe_KuSu
  5. Moonlight

    Moonlight Huzur'da.. Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.533
    Beğenildi:
    50
    Ödül Puanları:
    153
    bu kadar panikyapma canım.uyuştuktan sonra bişi hissetmiyosun zaten.tedavi bittikten sonra belki biri gün ağrı olur belki olmaz.(bende öyle oldu.)
     
  6. 1 Şubat 2010
    Konu Sahibi : GeCe_KuSu
  7. GeCe_KuSu

    GeCe_KuSu 02.06.2012 Pro Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2009
    Mesajlar:
    7.036
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    seanstan geliyorum dolguyu sökerken ağrı hisettim ama tam uyuşunca bir şey hissetmedim hakkaten hala da uyuşuk ağzımla burnum yer değiştirmiş gibi hissediyorumsempatiksalakcinni birkaç seans daha gidicekmişim teşekküür ederim ilginize