kanama

Konusu 'Temmuz Anneleri' forumundadır ve zinedila tarafından 27 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  1. zinedila

    zinedila Çok şükür bin şükür ❤❤❤❤ ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.275
    Beğenildi:
    1.566
    Ödül Puanları:
    163
    kızlar ben adet oldum sabah kafamçokkarıştıbugün 44. gün ama hemen geldi benimm sizinkiler nasıl başka olan varmıı acaba?
     
  2. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  3. ilkyas

    ilkyas Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2008
    Mesajlar:
    674
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Ben olamadim bende topic açip soracaktimne zaman regl oluruz diye
     
  4. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  5. ayerba

    ayerba MİNİK PRENSİN ANNESİ :) Üye

    Katılım:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    681
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben de olmadım...

    ablamda 50.gününde olmuştu.kişiden kişiye değişiyo...
     
  6. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  7. Cullen

    Cullen ̶Ç̶i̶z̶G̶i̶ ̶Ç& Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2007
    Mesajlar:
    2.648
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    bende olmadım yaa harbi ne zaman oluruz ki dışarda falan hazırlıksız yakalanmasak bari
     
  8. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  9. u2rem

    u2rem Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.749
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    doğum sonrası 3 hafta kanamm oldu...sonra 39. gün çok az bi lekelenme gibi oldu..kırk başı dedikleri galiba ...50.günümde regl oldum 4 gün sürdü...ama işin ilginci iki gündür gene kanama başladı hangisi regl anlamadım...
     
  10. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  11. kanay

    kanay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    379
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benım bebek ıkı aylık olacak ben de hala olmadım bazıları aylarca olmazmıs benım arkadasım 6 aydır olmuyor olabılır demısler emzıren anneler de bu durum olabılıyormus
     
  12. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  13. Gamzeki

    Gamzeki Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2008
    Mesajlar:
    551
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    Benim kirkimin çikmasina 3 gün kaldi ama hala şakir şakir geliyor acaba adetmi oldum ya valla artik aşiri başim dönmeye başladi üstten süt alttan kan eriyip gidicem yakinda 40 ta kesilirmi daha devam edermi acaba
     
  14. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  15. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    ben ilk adetimi oglumu sutu biraktiyi zaman gelmisti yani tam 9 ay sonra
     
  16. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  17. elmas..bll

    elmas..bll Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    231
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kırkın dolmadan adet oluyomusun benim kananmam yogun olarak 1 hafta sürdü 20. günden sonra baya azaldı 25. günden sonra yok denecek azdı...bakalım ben ne zaman olcam