Kanguru Alan Var mı?

Konusu 'Kasım Anneleri' forumundadır ve andina222 tarafından 12 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  1. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar ben kanguru alıyım diyorum , hatta kk'dan bir bayan satıyordu kullanılmamış kraft marka kangurusunu ama rengi kırmızı diye alamadım , şimdi internetten aynı modelin mavisini de buldum ama max.taşıma kapasitesi 9 kg. diyo , e benim oğlan zaten şu anda 7 kilo civarında ben kanguruyu en fazla 2 ay mı kullanıcam anlamadım :sm_confused:

    var mı kanguru kullanan ? hangi marka iyidir? chicco falan demeyin ama çok pahalı :kahve:
     
  2. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  3. cagancuk

    cagancuk küçük aşkımla çok mutlym Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.346
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    cnm benim var hiç tavsiye etmem.çünkü içinde çok sıkılıyo oğlum 5 dk zor duruyo.bence alma ama sen bilirsin yinede.
     
  4. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  5. sweety...

    sweety... Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2008
    Mesajlar:
    24
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben ilk oğlumda denedim nefret etmişti. şimdi denemedim bile. yakınında kimsede varsa bi akşam dene bence
     
  6. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  7. yagmurrrr2008

    yagmurrrr2008 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende chicco aldım ama pek kullanamadım. sadece evin içinde biraz kullandım. o da yeek yaparken falan. çok gazlı bi bebekti asla yatıramıyodum o yüzden o şekilde oyalıyodum ama ben tavsiye etmem hiçç gerekli bişey deil. bizimkiler bahar bebeği falan olsaydı kullanırdık aslında . ben görüyorum baharda bebişleriyle öyle dolaşanları hoşuma gidiyo ama senin bebiş maşallah 7 kiloymuş kullansan ancak 3 ay kullanırsın.bide dışarıya falan çkamazsın onunla kalın giydiriyoruz ya bebişleri . o yüzden tavsiye etmem ama sen bilirsin.
     
  8. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  9. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    çok ilginç demek sevmeyebiliyorlar :1shok:
    ben de dışarı çıktığımızda kullanışlı olur diye düşünmüştüm , bebek arabasını arabayla taşımak zorunda kalıyorum , yürüyen merdivenlerde indirmesi çıkarması zor geliyo , kanguru pek hoşuma gidiyo hatta baby sliding aldım ama onu da kullanmasını beceremedim..
    üzüldüm şimdi pek bi heveslenmiştim kanguruya mirmirmirmir
     
  10. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  11. yagmurrrr2008

    yagmurrrr2008 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    baby sliding nedir?
     
  12. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  13. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım ya resim yapıştıramadım , googla da baby sling yaz karşına çıkıyor , ben gitti gidiyordan aldım , pek hoşuma gitmişti ama beceremedim kullanmayı..
     
  14. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  15. yagmurrrr2008

    yagmurrrr2008 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sliding yazmışım da ondan çıkmamış:). gördüm şimdi. baya güzel bişeymiş. sen neen kullanamadın?
     
  16. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  17. yagmurrrr2008

    yagmurrrr2008 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    may-sling diye bişey var. aynı kanguruya benziyo. hem 2 yaşına kadar kullanılıyomuş ona bi bak istersen.
     
  18. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  19. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    çok güzel görünüyo , pek bi hevesle aldım zaten ama önce boynumdan geçiriyorum sonra çocuğu içine oturtmaya çalıştığımda beceremiyorum bir türlü :1no2:
    garibimi ne oturtabiliyorum ne yatırabiliyorum , yatırınca çöküyo hemen içine tuhaf bir pozisyon alıyo :1closedeyes: komik bi durum yani..