Kansızlık Klio Yaparmı ?

Konusu 'Hematoloji - Kan bilimi' forumundadır ve AGK tarafından 13 Haziran 2011 başlatılmıştır.

    13 Haziran 2011
    Konu Sahibi : AGK
  1. AGK

    AGK Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2011
    Mesajlar:
    289
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Özel Mesaj At
    Ben çok az yemek yememe rağmen kiloluyum.Kansızlık ve demireksikliğim var.
    Kansızlık kilo yaparmı acaba bilgisi olan varmı ?
  2. 13 Haziran 2011
    Konu Sahibi : AGK
  3. karakumru

    karakumru Geçici Olarak Hesap Pasiftir !

    Katılım:
    22 Mart 2011
    Mesajlar:
    1.583
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    kansızlıktan ben de çektim ama ben de zayıflık ve yüz solgunluğu var bildiğim kadarıyla zayıflık yapıyo
  4. 13 Haziran 2011
    Konu Sahibi : AGK
  5. AGK

    AGK Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2011
    Mesajlar:
    289
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Özel Mesaj At
    Benim bildiğimde öyle ama ben neden zayıf değilim aceba :)
  6. 13 Haziran 2011
    Konu Sahibi : AGK
  7. karakumru

    karakumru Geçici Olarak Hesap Pasiftir !

    Katılım:
    22 Mart 2011
    Mesajlar:
    1.583
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    bi dr a görün istersen:))
  8. 13 Haziran 2011
    Konu Sahibi : AGK
  9. Niqhtwish

    Niqhtwish <3 Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2011
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Slm arkadasım öncelikle bende seninle aynı sorunu yaşıyorum benımkı kronıklesmıs anemı rahatsızlıgı kandakı hemoglobınım 6 ve yukselmıyor kanda demır pigmentleri olusurken alyuvarlar onları yıyerek beslenıyormus bende duzenlı olarak kan ıgnesı yaptırıyorum bende yemek yemedıgım halde kıloluyum doktorun tabırı ıle kandakı demırın gorevi vucuttakı oksıjenı dengede tutmak oda olmayınca halıyle vucut oksijensiz kalıp yağ depolamaya baslıor ve şişmanlık kacınılmaz oluor kişinin kan degerlerine göre değişir tabiki ama bana doktorumun söylediği bu yani umarım istediğimiz kiloya ve sağlığımıza kavusuruz .:KK66:
  10. 14 Haziran 2011
    Konu Sahibi : AGK
  11. AGK

    AGK Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2011
    Mesajlar:
    289
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Özel Mesaj At
    Cevabınız için teşekkürler.
    Peki demir yada kan iğnesi alınca kiloda değişme olmuyormu ?,
    Sonuçta demire takviye ilaç alıyorsunuz.
  12. 14 Haziran 2011
    Konu Sahibi : AGK
  13. Niqhtwish

    Niqhtwish <3 Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2011
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    oluyor tabıkı ama ben demır prepatları yanı o şişede kileri kullandıgımda daha cok kilo alıyordum iğne sanırım daha cabuk etkisini gösterip emilim oluyor vucutta sen nasıl tedavi oluyorsun ?
  14. 14 Haziran 2011
    Konu Sahibi : AGK
  15. AGK

    AGK Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2011
    Mesajlar:
    289
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Özel Mesaj At
    Aşırı derecede bir kansızlık yok ama demir eksikliğim olduğunu söyledi dr.Bende ilaçlar kilo yapar diye içmedim.
    ama aslında demir eksikliğide kilo yaparmış insana acaba ilaçları kullansam kilo verirmiyim.Çünkü çok az yiyorum ve kilo alıyorum buda sinirlerimi bozuyor
  16. 14 Haziran 2011
    Konu Sahibi : AGK
  17. okyanus77

    okyanus77 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    70
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    merhaba arkadaşım.bendede kansızlık ve demir eksikliği var.benmkisi kronik yani annemde olduğu için bendede var gibi bişi.3aydır demir eksikliği hapı kullanıorum ama kilomda bi artış söz konusu değil.bence ilaçlarını içmeye başlamalısın.çünkü ilerlediği zaman ilaçlar etki etmiyceği için iğne verio doktorlar.inş yardımcı olmuşumdur.şimdden geçmiş olsun:KK34:
  18. 15 Haziran 2011
    Konu Sahibi : AGK
  19. AGK

    AGK Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2011
    Mesajlar:
    289
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Özel Mesaj At
    Sağolun bende başlamalıyım artık :KK43:
Benzer Konular: Kansızlık Klio
Forum Başlık Tarih
Hematoloji - Kan bilimi Kansızlık İçin Bitkisel Çözümler 6 Ağustos 2014
Hematoloji - Kan bilimi kansizlik 18 Ocak 2014
Hematoloji - Kan bilimi Ferritin düşüklüğü ve kansızlık.. 21 Mayıs 2010
Hematoloji - Kan bilimi Kansızlık yaşayan arkadaşlar...Soru ve bilgiler 29 Ağustos 2008