Karında seğirme..

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve enise35 tarafından 2 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : enise35
  1. enise35

    enise35 Geçici Olarak Hesap Pasiftir !

    Katılım:
    31 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    mrb arkadaşlar,
    benim 2 3 gündür karnımın sol tarafında ama üst kısmında seğirme var...
    Ben hamile değilim düzenli adet görüyorum hatta yeni temizlendim..
    Ama nete yazdım karında seğirme diye hep hamilelikle ilgili şeyler cıktı..
    Bu mümkün değil ama bu nedir ki?Bir bilginiz var mı?
  2. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : enise35
  3. hlyszr

    hlyszr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2009
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    neden olduğunuu bende pek bilemicemm ama geçen ay adetim 7 gün geçti ve bu sürede sürekli bende de seyirme olduuu ,bende hamilelik belirtisi olarak duymuştumm daha doğrusu bir arkadaşım anlatmıştı ,onun hamileliğinde de olmuş ve onada bi arkadaşıı bebeğinin canlandığınıı ,o yüzden böyle bir şey olduğunu söylemiş ...ama bende hamilelikte çıkmadıııı...valla bence kan dolaşımıyla alakalı diorummm..başka türlü mantıklı gelmiyorr açıklamalarrr
  4. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : enise35
  5. scuba

    scuba Yeni Üye Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.800
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    aynı şeyi birkaç gün üstüste yaşadım sol yumurtalığımın olduğu yer seğiriyordu ama hamilelik hiç aklıma gelmedi çünkü yeni temizlenmiştim.
  6. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : enise35
  7. eftelyaaa

    eftelyaaa Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.939
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    kızlar üstüne görmek diye birşey var yani adet hamile olsanda adet olabiliyorsun neden kesin hamile değilim diye düşünüyorsunuz bence bir doktora gidebilirsiniz.ayrıca o seyrimelerin nedeni rahim kaslarınızdan kaynaklanıyor olmasıda muhtemel.bana doktor demişti bazen kaslar seyrirmiş
  8. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : enise35
  9. TIFF

    TIFF SAKARLAR KRALİÇESİ :) Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.319
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Benim de olmuştu canım 2 gün üst üste sağ kasığım seyirmişti ve hayatım boyunca böle bişey başıma gelmemişti. Adetim de 6 gün gecikmişti o ay ama ben daha acemi olduğum için testlerde 10 gün sonra çıkar die okumuştum netten, 10. günü beklediğim için test falan yapmadım. 6. günün sonunda da adetim geldi zaten. O neyin nesiydi hiç bilmiyorum. :uhm:
  10. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : enise35
  11. DerinSu

    DerinSu Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    20.882
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    38
    Özel Mesaj At
    enise canım nerelerdesin?bizim topice takılıyordun bir ara..ama gelmez oldun canım.listedende çıkardık ugramayınca çok oldu yani...
    gel arada canım...bir sorun vardı bize anlatmıştın hatırlamışsındır bebekle yapmayla ilgili umarım aşmışsınızdır o konuyu...birgün bende anne olacagıma bekleriz gülüm gelde konuşalım azıcık.segirmeye gelince bende de oluyor bu ay kasıklarım atıyo anlamadım gitti...ama muhtemelen yumurtlamadır..sanırım geç yumurtluyorum ben..
  12. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : enise35
  13. Defalarca bu belirtiyi bende yaşamıştım.Bence vücudunu dinleme sabırla adetinin geçmesini bekle:1rolleyes:
  14. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : enise35
  15. aycan77

    aycan77 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.139
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    karındaki seyirmeler her zaman gebelik belirtisi olmayabilir benimde daha önceden karnımda oluyodu hatta hamileymişimde bebek karnımda tekme atıyomuş gibi hissediyodum ama doktorum gebelik olmadığını karnımdaki hareketlerin gazdan olabiliceğini söyledi bence seninkide o şekilde olabilir
  16. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : enise35
  17. kardelen_40

    kardelen_40 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    ben şuanda 5 aylık hamileyim ama 3,5 aylıkken bende oluyodu d söyledim bebişim hareketleridenmidir diye oda bana hayır midede gaz vardır o yüzden oluyodur bebek öyle yapmaz dedi.
  18. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : enise35
  19. aycan77

    aycan77 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.139
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    3.5 aylıkta olsa bazen bebekler anne karnında hareket eder ve bu anne tarafından hissedilebilir hatta ablam 3.5 aylık hamileyken doktor ablama bebek çok hareketli hiperaktif ollucak demiş gerçektende öyle oldu 2 dk yerinde durmuyo gamyoncuiremsu hihoyyyt delikafadulden
Benzer Konular: Karında seğirme
Forum Başlık Tarih
Gebelik Bebeğinizi karından ultrasonla ilk kaçıncı haftada gördünüz??? 22 Mart 2014
Gebelik 14. Hafta karında gerginlik hissi 25 Şubat 2014
Gebelik 20. Haftada karinda sertlik ve endiseler:( 9 Şubat 2014
Gebelik 28.Haftada Karında Sertleşme ve Kasılma Hissi (Hafif Sancılı) 13 Kasım 2012
Gebelik bebişler karında nasıl oynar 15 Ağustos 2012