Karaca ürünleri

Konusu 'Tüketici Şikayetleri' forumundadır ve benefsecun tarafından 22 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    22 Aralık 2009
    Konu Sahibi : benefsecun
  1. benefsecun

    benefsecun Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Karaca firmasından aldığım bir ürünü değişim yapamıyorum,arızalı çıkan KARACA COCCESPT NONSİTCK LİNE ürünleri arızalı çıktı sürekli boya veriyor aldığım Ankara Antares Karaca bayiisine götürdüm beni aylardır oyalıyorlar bir kez geri gitti ve 2 ayda bana döndü ama yine aynı sorun bya akıtma devam ediyor aradım söyledim yine aynı dedim ya geri alın yada bana yeni ürünle değişin diyorum onlar yine aynen getirin istanbul a gönderelim orda baksınlar diyorlar ben kaç ay daha beklicem ve mağdur lucam o tencereleri götürünce neyde yemek yapıcam onu bilmiyorum bu şekilde davranmaları doğrumu yoksa napıcam ben...
     
  2. 25 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : benefsecun
  3. Editor

    Editor Edidir Edi Yönetici

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    735
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    113
    Değerli Müşterimiz,
    Ürünlerinizin incelenmesi,sorunlarınızın giderilmesi ve yedek parça teminleriniz ile ilgili 0 212 412 44 44 numaralı müşteri hizmetleri hattımıza ulaşmanız veya iletişim bilgilerinizi belirtmeniz durumunda müşteri memnuniyeti odaklı hizmet kalitemiz gereği sizi arayarak yardımcı olmaktan onur duyacağımızı belirtmek isteriz.
    Göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder,İyi günler dileriz.

    KARACA