Karanliğimiza bir işik da siz olun.....

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve umut_sevgim tarafından 11 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    11 Kasım 2008
    Konu Sahibi : umut_sevgim
  1. umut_sevgim

    umut_sevgim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.369
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    SLM KIZLAR.....
    Bılıyorum aranızda umutlarını bızımle paylaşacak hayata daha sıkıca tutunmamızı saglayacak guzel anneler var hadi hikayelerınızı paylaşın bizimle.....
    Ben 3 düşük yapmış biri olarak bebek kaybetmenin bebek özleminin ne olduğunu çok iyi biliyorum yeri geliyor aklıma birsürü soru takılıyo acaba anne olamayacakmıyım?topluluklara girmek istemiyorum çünkü sorulan hep aynı soru yinemi düştü?bebek yokmu?diğer hamilelğimde aynı sorunları yasayacakmıyım?bebeğimi gördüğüm rüyalar,ağlamalar,eşininde canını sıkmamak için gizli gizli ağlamalar v.s ağlasakta haykırsakta hayat devam ediyo hayat hep imtihanlarla dolu bizimkide buymus demek inşallah bizde bu sınavı atlatıp sabrın meyvesini o güzel meleklerimizi kucağımıza alacaz hadi umutsuzluklar geride kalsın tekrardan ayağa kalkma zamanı destek olalım birbirimize....
    DUALARIM BEBEK ÖZLEMİYLE YANIP TUTUŞAN HERKESEE ....:sm_cool::lepi:
     
  2. 11 Kasım 2008
    Konu Sahibi : umut_sevgim
  3. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    bu hikayemi daha önce başka bir topikte daha paylaştım...şimdi sizlede paylaşmak istedim.....
    yaşadıklarının hemen hepsini yaşadım...ama ben bebeğimi yitirmedim ...sadece bebeğime kavuşamadım çok ama çok uzun bir süre...
    kahroldum ağladım..gün geldi isyan ettim....ama hep bi umut vardı içimde....
    dr ların YÜZÜME KARŞI---- ARTIK ASLA ANNE OLAMAZSINIZ,EĞER KENDİLİĞİNDEN HAMİLE KALIRSANIZ RİTARİTÜRE GİRERSİNİZ .. DEĞİŞİ DEVAMLI KULAKLARIMDA ÇINLIYORDU...DELİRMEK ÜZEREYDİM....
    aklına ne geliyorsa bitkisel tüm denenmesi gerekenleri denedim...her macunu yedim zorla eşime yedirdim....ama olmadı...
    en son mayıs ayında dr gittim... dr yeter bu kadar hem ruhen hem bedenen çok yıprandınız biraz dinlenin..olacağı varsada olmaz zaten bu durumda dedi...
    yani artık beni dr bile kabul etmiyordu.. bana kıbrısı önerdi.. ve kız kardeşim varsa yumurta bağışı ile anne olabileceğimi söyledi...
    bir başka dr da 2 kez tüp bebeği deneyelim olmazsa yumurta bağşına gideriz dedi.. ben ağlayarak eve geldim..senağlama
    ve haziran ayında yazlığa geçtim .. eşim sadece hafta sonları yanıma geliyordu.. zaten hamile kalmam imkansızdı bide yumurtlama günü takibi yapmayayım dedim çünkü asla denk gelmez diye düşünüyordum...
    ve ekim ayında tüp bebek yaptığımızda tutması için dualar ediyordum.. yani anlayacağın bi nebze bebek fikrinden uzaklaşmıştım .. çünkü tüm şartlar bana karşıydı....
    en son temmuzda regli oldum...oda yalandan bi regli...öylesine ...
    ne bi daha regli olmadım ..olmadığımı göründe eyvah kesiliyorum galiba dedim.. tüp bebek umutlarımda sona eriyor.....senağlama
    çok ağladım o gün....olmadı regli diye...
    sonra 1 hafta geçti eşim test almış geldi...hayır yapmayalım dedim bıktım artık yüzlerce test yapıp hepsini bozuk ilan etmekten...
    ama yaptık daha damlatırken çift çizgi çıktı ..:1shok:
    inanamadık -----hayır bu kez de bu bozuk dedik....eşim tekrar test almaya gitti...ve tekrar yaptık....o gün benim doğum günümdü...7 eylül.
    ve test yine çift çizgiydi...:1shok:
    dr aradık gelin dedi..apar topar ıst döndük...ve teyid için kan testi yapıldı.. ve ben hamileydim...İNANILMAZ......MUCİZE....
    yani sakın umudunuzu yitirmeyin...hep bişi orada kalsın...ve tevekkül edin....rabbinize sığının .. elinizden gelenide yapın...RABBİM ÇOK BÜYÜK...
    NE OLUR RARBBİM BİZLERİ MUCİZELERİNLE AYDINLATMAYA DEVAM ET....
    şimdi benim küçük mucize benimle .....tam 15 haftadır....rabbime şükürler olsun ...darısı tüp evlat hasretiyle yanıp tutuşanların başına...:Saruboceq:

    --------------------------------------------------------------------------------
     
  4. 12 Kasım 2008
    Konu Sahibi : umut_sevgim
  5. zeynep215

    zeynep215 edep ya Hu!!! Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.454
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ben evlat özlemi çekmedim hiç arkadaşım evlendikten 3ay sonra hamile kaldım ve bi kızım oldu şimdi yine gebeyim ve bi kızım daha olacak ama sizi anlamadığımı sanmayın ne bilirsin ki sen bebek hasreti çekmeyi demeyin etrafım bir sürü bebek hasreti çeken arkadaşla dolu
    ben sana kendimden bahsetmek istiyorum canım belki seninkiyle aynı değil ama umut meselesi
    benim doğuştan bi rahatsızlığım vardı basit bi yağ bezesi ama gözünü para hırsı bürümüş bi dr'un eline düştüm ve şu an tedavisi olmayan bi hastalıkla başetmeye çalışıyorum 30 defa ağır operasyon geçirdim çoğundan sağ çıkmamı bile ummadılar %90 sakat kalma riskiylke girdim her ameliyatıma dile kolay 30 ameliyat daha çocuk yaşta senağlama
    etrafımda evlenip yuva kuran bebeği olan arkadaşlarımı gördükçe içime kor düşüyordu sanki nefes alamıyordum bırak evlenip çocuk sahibi olmayı yaşamayı dahi umut edemiyordum ama ne oldu Rabbimin mucizeleri beni yalnız birakmadı
    bak şimdi evlendim ve 2.bebeğimi bekliyorum nedir benim senden ya da sizden farkım daha mı üstünümde Rabbim bana acıdı hayır asla bizler Rahman katında eşitiz
    sadece hepimiz farklı şekillerde imtihan ediliyoruz güzel arkadaşım ben asla isyan etmedim Rabbime açtım yüreğimi kimseciklere değil samimi bi dostumla dertleşir gibi dertleştim Rabbimle O'da günü geldi ve beni sabrımdan dolayı ödüllendirdi binlerce kere hamdü senalar şükürler olsun O'na
    şimdi sıra sizde ne olursa olsun umudunuzu yitirmeyin Allah'tan istemeye devam edin evet bir gün sizinde imtihanınız son bulacak ve alacaksınız bebeklerinizi kucağınıza yeter ki dimdik bekleyin o günü isyan etmeden umudunuzu yitirmeden Rahmanın mucizeleri bitmez şüphe yok ki alemlerin Rabbi olan Allah merhamet edenlerin en merhametlisidir
    dualarımız sizinle a.s.a.s.a.s.:Saruboceq:
     
  6. 12 Kasım 2008
    Konu Sahibi : umut_sevgim
  7. aysen_balikesir

    aysen_balikesir nazlı miray yaşam hediyem Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    433
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    biraz önce kibelenin topiğindede paylaştım
    bende tam ikibuçuk sene uğraştım klomenler çatlama iğneleri aşılamalar sayısını ben bile hatırlamıyorum
    sonunda tüp bebeğe karar verdik bir kaç yerle görüştük
    ve bursada bi merkezde karar kıldık ama merkeze giderken hamile olduğumu öğrendim
    hemde doğal yoldan
    meğer ben merkez araştırırken hamileymişim
    velakin diycem o ki stresten uzak dur biliyorum zor ama yapmaya çalış
    ben o ay nasılsa olmuyor benim çocuğum hep tüp bebek yapıcaz diye hiç umursamadım ne yumurtlama günümü hesapladım ne bacaklarımı duvara dikip saatlerce bekledim
    allah büyük unutma
    inşallah en kısa zamanda sen ve senin gibi bebek hasreti çeken arkadaşlarım da mucizelerine kavuşur
     
  8. 12 Kasım 2008
    Konu Sahibi : umut_sevgim
  9. milkshake

    milkshake Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.067
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım aşağı yukarı hepimiz aynı düşünceler içindeyiz.... bende geçen sene dış gebelik geçirdim ve hala hamile değilim.... zaten biliyorsun dış gebeliğin ne olduğunu çoğu insan bilmiyor ve bir kısmıda benim gibi zor hamile kaldığı için ben o şanssız kısımdayım ne laflar söyleniyor, bir daha hamile kalabilecekmisin, varmı birşey, allah olmayanlara versin gibi imalar bir sürü şeyler senin yaşadıklarınıda bende bizlerde yaşıyoruz artık bende bir ortama girmek istemiyorum bir şekilde çünkü konu bebek konusuna geliyor ve her ortamdada mutlaka bir hamile çıkıyor ondan bahsederken konu bana geliyor senin yokmu, düşünmüyormusunuz, artık kaçmıyorum çünkü ben kaçtıkça herşey üstüme geliyor...hergün yeni bir arkadaşımın akrabamın hamile haberini alıyorum onlar adına çok seviniyorum rabbim sağ saglim kucaklarına almayı nasip etsin ama kendi adıma ise üzülüyorum...... artık herşeye okadar hazırlıklıyım ki bilmiyorum çok nötrleştim herşeye tepkisi kalıyorum ne artık bir olay bana komik geliyor nede üzücü sanki biri benim duygularımı hislerimide aldı artık hiçbirşey şaşırtmıyor beni..... bütün bu umutsuzlukların içinde umutlarım var bazen dibe vursada bazen su üstene çıksada birgün birşekilde bizde anne olacağız nasip böyleymiş yapacak birşey yok sabretmekten başka... maselef canım bizler bebek arayan olarak ne ilkiz nede son olacağız rabbim daha beterinden saklasın onun bir bildiği vardır hakkımızda hayırlısı.....
     
  10. 12 Kasım 2008
    Konu Sahibi : umut_sevgim
  11. umut_sevgim

    umut_sevgim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.369
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    canım benım tesekkur ederım guzel sozlerın için valla helel olsun sana dıle kolay 30 amelıyat sonunda sukur etmek sabrın meyvesını yemek cok guzel olsa gerek ıns bırgun bızde senın gıbı dıger arkadslara umıt olsun dıye yazacaz saglılı gunler evlatlarını gule gule buyut canımmm
     
  12. 12 Kasım 2008
    Konu Sahibi : umut_sevgim
  13. Angel...baby

    Angel...baby Kızım&Oğluşum Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.331
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    caım cok güzelbi konu acmıssın böyle yazıları okuyunca umudumuz dahada artıyor tesekkür ederim sana umut sevgim
     
  14. 12 Kasım 2008
    Konu Sahibi : umut_sevgim
  15. umut_sevgim

    umut_sevgim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.369
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    sağol canım ıns umut hikayeleri dahada coğalır birgün bizde paylaşırız hikayeleri hıııı:)