Karar veremiyorum doğuma yardımmmmm

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve nurcandogu tarafından 11 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  1. nurcandogu

    nurcandogu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    363
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar biliyorum normal mi sezeryan mı diye sorduğumda çoğunuz bana normal yap cevabını verecek. Ben bugüne kadar hiç korkmuyordum doğumdan kesinlikle doğuracaktım kimler doğurmuyor ben mi beceremicem düşüncesi vardı...
    Bugün doktorum seçim yapabileceğimi söyledi ve karar ver dedi. Normal doğumu beklersen ve gününde yani bayramda gelirse ben burda değilim dedi. Bu arada çocuğun suyuda azalmış. (bilen var mı bu kötü birşey mi?) CADIARZU
    Gittiğim hastanede Epidural normal doğum istedim ve bana doktorum epidural her zaman tutmaz gibi birşey söyledi. Sezeryan olursada dedim yine uyanık olmak istiyorum dedim. Tutmazsa epidural genel anesteziyle almak zorunda kalabiliriz dedi bana. Ya kızlar kafam allak bullak hem normal doğumdan korkuyorum çünkü epidural tutmama riski var hemde bebeğimin ilk çığlığını duymak istiyorum. Ne olur yardım edin kararımı bildirmem lazım doktoruma :uhm:
     
  2. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  3. esin21

    esin21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    894
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    arkadasim öncelikle tebrikler gününü azaltmisin cook sanslisin...epidural normal dogumda bi kagit imzalatiyolar..o ne demek herhangi bi terslik olursa bizim sorumlulugumuz degil...bunu göze alma bence...evet basarili olanlarida var fakat bi terslik orani cok yüksek...normal dogum evet cok korkutucu ama bende onu istiyorum alllahtan..eltim dogum yapti normal...3. günde toparlandi ...sezeryani hic anlamiyorum zaten tavsiye edenleri..o bir dogum sekli degil mecburi ameliyat...bilmem anlatabildimmi
     
  4. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  5. basakk600

    basakk600 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    187
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    valla bende senle aynı dusuncedeydim sonunda sezeryanı sectim bence buna tamamen kendin karar ver bebekte bedende senin
     
  6. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  7. Gulguzeli33

    Gulguzeli33 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.746
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    nurcancım bendeki cesarette günüm yaklaştıkça azalıyor gibime geliyor ama ne olursa olsun normal doğum yapabilmeyi çok istiyorum.doğumun bayrama denk gelse,doktorun burda olmasa ne olur ki?eğer güvendiğin bir hastaneyse doğumunu başka bir doktor da yaptırabilir.sezeryan normal bir durum değil,gebeliğin ameliyatla sonlandırılması.eski kadınları düşün,tarlalarda çalışırken tek başlarına doğurup bebeğin kordonunuda taşla ezerek kesmek zorunda kalanlar oluyormuş.bizler çok şanslıyız,korkma.bende bebeğimin ilk ağlamasını duymak istiyorum.sezeryandan sonra bebeği son gören sen oluyorsun.üstelikte bir ameliyat atlatmış olduğun için uzun süre bakıma ihtiyacın olabiliyor.mesela ben en basitinden bir hemoroid ameliyatı oldum haftalarca süründüm.normal doğumda birkaç günde kendine gelirsin diyorlar ama yinede tecrübeli annelere danışmak gerek.
     
  8. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  9. berna1

    berna1 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım bende senin gibi kararsızdım ama bugün doktorumla uzun uzadıya konuştuk karar verdik önemli olan sen sin doğuma girecek sensin kararını kendin ver nasıl istiyorsan öyle yaparz dedi.normali de sezeryanı da anlattı.ve spinal anestesiyle sezeryan yapacağım kısmetse 1 aralıkta.sende yapabilirsin tutmaz diye birşey yok ii düşün ii olsun.ben karar verdim içim çok rahat şimdi.darısı başına allah yardımcın olsun..
     
  10. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  11. nurcandogu

    nurcandogu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    363
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    haklısın canım doktor sorunca zaten birden kendime geldim ya nurcan sen doğuracaksın farkındasın dimi dedim kendi kendime :1shok:
    Aslında sakinleştim biraz normal istiyorum ama bebeğimi hiçbirşekilde riske atmak istemiyorum. Hastaneye aslında çok güvenmiyorum özele gidiyorum ama tek güvendiğim doktor kendi doktorum diğerleri çok suratsız. :umursamaz:
    Ay ya çok az kaldı 1 aralık muhtemel doğumum kafamda karışık haftaya doktora gidicem kararımı bildirmek için bakarsın bebeğim ben doktora gitmeden gelmeye karar verir kaydirigubbakcemile
     
  12. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  13. glnk

    glnk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.274
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    öncelikle allah sağlıkla kavuştursun bebeğine.yalnız burda herkes normal doğumu öyle bi anlatıyo ki sanki doğurdun ertesi gün hiçbişeyin yokmuş gibi.tabii ki sezeryan bi ameliyat bi takım riskleri ve zorlukları var normal doğumun da kendine göre riskleri ve zorlukları var.normal doğumda vajinaya atılan dikişin enfeksiyon kapması sonucu 1 ay oturamayan biliyorum.normal veya sezeryan hangisi daha iyi tartışmak çok anlamsız.tabii ki doğanın kanunu normal. tarlada doğuranlar...vs teknoloji gelişti tıp ilerledi.o zaman ultrasona da girmeyelim ikili üçlü test yaptırmayalım.bence anne kendinde hangisini yapma cesareti görüyorsa onu tercih etmeli.ben de şahsn normal doğumla bebeğimi riske atmak istemem varsın ameliyat yerim 1 hafta ağrısın.allah hepimize kolay doğumlar sağlıklı bebekler versin inşallah.
     
  14. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  15. leadangel

    leadangel Tuğkanın annesi Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.015
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    normal doğumda bebek neden riske girsinki o an bir aksilik olursa zaten seni sezeryana alıyorlar okadar acımasız değiller yani
    ama normal doğumda bebek tehlikeyemi giriyor inanın çok güldüm buna bende son 8 günüm sezeryan olmak isteseydim şuanda bebeğim kucağımdaydı ama herşey yolunda giderken ben neden sezeryan isteyeyimki varsın doğanın bize emrettiği tüm canlşıların doğurduğu gibi bizlerde doğuralım bu anı birdahamı yaşıycaz yani okadar rahatımki aklımda zerre kadar korku yok herkes gibi zorluğu olmazmı muhakak vardır ama değer kızlar ya
    aksi bir surum olursa tabiki ben normal doğurucam demiycem ama bırakalımda olaylar kendiliğinden ilerlesin bizler vermeyelim bunun kararını inanın sezeryanın acısınada normal doğumun sancılarınıda çekmeye değer 9 ay ne zorluklarla taşıdık 1 günmü dayanamıycaz yani herkese hayırlı doğumlar herkesin gönlüne göre kolay doğumları olsun inş.
     
  16. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  17. nurcandogu

    nurcandogu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    363
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    orası doğru tabi bi karar verebilsem keşke eşimde kararı bana bırakıyor ...Bende senin gibi risk olaylarınıda düşünüyorum doktorumda dedi sonuçta normal doğumda bebekde strese giriyor vs gerçi bizler nasıl doğmuşuz orasıda var kafamçokkarıştı
     
  18. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  19. nurcandogu

    nurcandogu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    363
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    kesinlikle bende normal doğum yanlısıyım ama işte korkularım var ağrı eşiği düşük biriyim dayanabilirmiyim bimiyorum rabbim yardım etde en doğru kararı verebileyim... :Saruboceq: