KaRaRlıYıMmm !!!!

Konusu 'Temmuz Anneleri' forumundadır ve meraklxix tarafından 12 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    12 Nisan 2008
    Konu Sahibi : meraklxix
  1. meraklxix

    meraklxix Guru Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.482
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    306
    morelim acayip bozuluyor.çok hızlı kılo almaya başladımm.şimdi mayıs haziran annelerini okudum dahada çok hırslandım.bende çok şeyi azaltmaya karar verdim.eşimde yemek yedikçe bana bakıyor.çokmu yıyorum acaba fisfisfis bende burda paylaşırsak birbirimizle son haftalarımızda çok kılo almadan geçireceğimizi düşündümm.AZ YEMEK AZ KILO :eek:.
     
  2. 12 Nisan 2008
    Konu Sahibi : meraklxix
  3. ghaneli

    ghaneli ^AhmetBarışCanan^ Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.784
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Canim Ben Buna Başlamiştim Bile Ama Eşim Bebişin Grami Biraz Düşük çikti Diye Artik Izin Vermiyo.ama Biraz Yavaşaldi Kilo Alimim Zaten Kilolu Hamile Kalmiştim şimdi Katlanicam Mecburen.bu Konuda çok Hirsli Olduğumu Biliyorum Doğumdan Sonra Yine Böyle Başliklar Açar Temmuz Annişleri Olarak Atariz Kilolari Inşallahhh
     
  4. 12 Nisan 2008
    Konu Sahibi : meraklxix
  5. zinedila

    zinedila Çok şükür bin şükür ❤❤❤❤ ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.275
    Beğenildi:
    1.566
    Ödül Puanları:
    163
    ay wallahi ben tutamıyorum ağzımııı malesef yemeyim diyorum ama elimde deill çok acıkıyorumm benim eşimde bakıo öle yerken yemek yemeyi çok sever oldumm hamilelikten önce kahvaltı bile yapmazdım şimdi sabahları aç kalkıyorum wallahi çokta umrumda deill napayım elimde deill doğumdan sonra veririz artıkk nasılsa göstermioz şimdi:))doğumdan sonra rejim yaparız yavaş yavaş :)))
     
  6. 12 Nisan 2008
    Konu Sahibi : meraklxix
  7. gelincik_01

    gelincik_01 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.898
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    walla benim için önemli değil bebeğimin sağlığı önemli. sonra düşük kilolu felan doğar bu sefer kendimi suçlu hissederim . o yüzden canım ne istiyosa yiyorum artık....
     
  8. 12 Nisan 2008
    Konu Sahibi : meraklxix
  9. u2rem

    u2rem Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.749
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    canım haftada kaç kilo alıyosunki ne kadar fazla yani bugüne kadar kaç kilo aldın merak ettim boyun ve hamilelik öncesi kilon da önemli...

    ne kadar kilo aldın bilmem ama bundan sonra yaklaşık 13 haftan kalmış her hafta 500 gr alsan bile bu da 6,5 kilo eder artık alınacak kiloların çoğunu aldık bence moralini bozma...ayrıca bebekler son aylarda kilo alıyor yediklerinin ve son aylarda aldığın kiloların büyük bölümü bebişine gidecek inşalllah tabi sık sık ve az yemen lazıma.s.
     
  10. 12 Nisan 2008
    Konu Sahibi : meraklxix
  11. murgiz

    murgiz kuşum ardam Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.632
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    meraklı canım sadece ekmeği ve tatlıyıı azalt yeterli olur kilo alım hızının azalmasına ben çoooook az ekmek yiyorum ve son aylarda zaten kilo öyle bahsedildiği gibi alınmıyo korkmayınn
     
  12. 12 Nisan 2008
    Konu Sahibi : meraklxix
  13. hafsaa

    hafsaa Guest

    kızlar ben tam ayda 3 kılo almısım tabı bundan oncede 10 kılo almıstım sımdı toplam 13 kılo almıs oldum cok ya 3 aya yakın var daha az almam lazım yanıo bebek alsa 2 kılo 1 kıloda eş 1o kılo daha almıs olsam toplam 23 kılo almıs olusum 5 kılosu dogumda gıder gerıye kaldı 18 kılo emzırırrken zayıflıyormussun amannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    bebegımız ıcın deger ama demı yanı verırız inşallah dogumdan sonra zayıflama cetelesı tutarız
     
  14. 12 Nisan 2008
    Konu Sahibi : meraklxix
  15. maeves

    maeves Hayat Öpücüğüm Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    7.312
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    yemek yemekle çocuğun kilo almasının alakası var tabi canım. umarım aşağıdaki yazı açıklayıcı olur.a.s. az kilo alan annelerin,düşük kilolu doğum yapma riski daha fazla. tabii abartmamak lazım..
    http://www.bebek.com/content.aspx?PContId=2&ContType=1&ContId=282
     
  16. 12 Nisan 2008
    Konu Sahibi : meraklxix
  17. aSkiTo

    aSkiTo █ █ █ ipek böcügüm █ &#96 Pro Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2007
    Mesajlar:
    14.289
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    196
    merakli canim benim ii fikir ama ne yalan söyliyim bende deniz gibi tutamiyorum bogazimi ..tutmakta istemiyorum ..ballandira ballandira yemek yiorum vallahi .. :roflol:
    o yüzden kararli olamam .. icimden gelmiyo .. artik dogumdan sonra insallah .. simdilik tadini cikariyorum :KK70:
     
  18. 12 Nisan 2008
    Konu Sahibi : meraklxix
  19. gelincik_01

    gelincik_01 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.898
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106


    çok yemekten kastettiğimiz zaten faydalı şeyler yemek canım. hem çok yemek yemek çocuğa ne tür zararları oluyo anlamadımCADIARZU