Kardeşim iyileşiyor kızlar:)

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve EU1 tarafından 16 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    slm arkadaşlar.daha öncedende yazmıştım benim otostik hasta bi kardeşim vardı aynı zamnda epilepsi hastası.son bikaç haftadır kardeşim ne nöbet geçirdi ne eskisi huysuzluk yapıyo,biz bişey istedigimiz zamn sanki anlarmış gibi kalkıp getiriyo.ama bukadar sevincimizin yanında korkularımızda var.neden bu kadar çabuk hatta birden hastalıgı kesildi yani geçirdigi tam nöbet deildi böyle kafası düşüyodu akayları boşalıyodu ama 10 sn en fazla.kendinden geçmiyodu.ama bunların hepsi aniden kesildi yaptıgımız özel bişede yok herzamnki ilaçlarını kullanıyoruz.ama şimdi küçük bi hanımefendi oldu oturuyo bizi dinliyo bişeyler anlatmaya çalışıyo. benim sizden bi istegim var bildiginiz iyi bir beyin cerrahı varsa mail atmak istiyorum bana yardımcı olurmuusunz kızlar biliyorum seviznmemşz gereken bişey çokta mutluyuz ama hepimizin içinde bi korku var mutlaka bi uzmana danışmamız laz
    buradaki doktrlar eeg istiyolar ama kardeşim hastahaneyi gördükten sonra 2 tane ilaç verseler bile uyumuyo o yüzden 2 senedir çektiremedi. narkozda agır gelirmiş yapmıyolar yardım ederseniz çok sevinirim iyi bi beyin cerrahının mail adresi lazım bana ben bulamadım
     
  2. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  3. Lyre

    Lyre TuğçEgehan Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    9.041
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    allah şifa versin cnm inş tamamen iyileşir :Saruboceq:
     
  4. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  5. EU1

    EU1 Guest

    amin canım inş yaa korkularımız yersizdirde biran önce dahada iyi olur:Saruboceq:
     
  6. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  7. buzdevri

    buzdevri **** Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.660
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    Allah acil şifalar versin inşallah...hangi ilden doktor arıyordunuz?
     
  8. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  9. EU1

    EU1 Guest

    çok saol canım biz düzcede otuyoruyoruz ama mail atacagım için hiç farketmez çoık yere gittik il dışına bile ama hiç kimse eeg yi çekemedi malesef
     
  10. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  11. yesilim

    yesilim Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesajlar:
    9.033
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    İçerik nedeniyle konunuz “ acısıyla tatlısıyla “ bölümüne taşınmıştır

    Editör arkadaşımın da bilgisine
     
  12. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  13. hevesli

    hevesli Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2008
    Mesajlar:
    34
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ümsecim benim kardeşim de otistik zamanında bize hep sakinleştirici verdiler bizde saflığımıza iyileştiren ilaçlar sanarak hep kardeşimi bilmeden bir boşluğa sürüklemişiz bu sakinleştiriciler aslında uyuşturucudur beyin hücrelerini tek tek öldürüyor bigün arıyoruz psikiyatristi kardeşim çok kötü ne yapabilirim ilacın dozunu 1 ml arttır diyor kapatıyor başka gün o da yetmiyor yine arıyorum yine çok kötü olmaya başladı diyorum yine arttır alla ala ne oluyor ya zamanla uyandım ve anladımki verilen dozlar zamanla beyin alışıyor ve daha fazla istiyor yani bağımlı yapıyorlar ve çoguda ilaç firmalarıyla anlaşmalı oluyor aa bak yeni ilaç al bakalım bide bunu dene bakalım ne olacak çocuklarımızı kobay gibi kullanıyorlar bu çocuklar konuşamıyor ki ilacı yan etkisi acaba midesini ağrıtıyormu karnını ağrıtıyormu bilemiyoruz acı içinde yanıyorlar bizde yavaş yavaş dozunu düşürerek ilacı bıraktık sonra ne oldu biliyomusun epilepsi hastası aynı senin dediğin gibi 10 sn ya oluyor ya olmuyor hafif baş düşmesi ve ağız yamulması hemen düzeliyor araştırıldı nöroloji tarafından sebebi beynin ilaca alışması ve alamayınca krize girmesi olarak anlatıldı ve artık asla o tür ilaçlar vermiyoruz kardeşinin iyiye gitmesi çok güzel bişey maşallah inşallah devam eder çünkü tam otistikse her ay farklı hareketler farklı takıntılar çıkarabiliyorlar ve benim bu konumuda takip et yorumunu bekliyorum mutlaka oku

    http://www.kadinlarkulubu.com/cocuk-sagligi-ve-egitimi/238593-otizmde-tedavi.html
     
  14. 1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EU1
  15. Ayshe

    Ayshe MUTLUYUMMMMM.:)) Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.029
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    allah yardımcınız olsun..