Karin agrisi

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve ekim.29 tarafından 22 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    22 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : ekim.29
  1. ekim.29

    ekim.29 Allahumme Ya Mübdi Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.830
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    148
    YA KISLAR DAHA 8 HFTALIK HAMİLEYİM GECELERİ KARNIM ÇOK AGRIYOO SABAHLARI BİŞEY YOKK ALLAH ŞÜKÜR Bİ SORUNM DA YOK YENİ BAŞLADI NORMAL Mİ GECE UYKUDAN UYANIYOMM SONRA GEÇİYOO AMA :1shok: fisfisfis
     
  2. 22 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : ekim.29
  3. strangellucky

    strangellucky Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2007
    Mesajlar:
    409
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    nasıl bir ağrı gaz sancısı gibi falanmı yoksa adet sancısı gibimi birde ilk aylar kabızlık problemi oluyor öyle birşeyin varmı?
     
  4. 22 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : ekim.29
  5. Kancicegim

    Kancicegim Aysima´nin Annesi:) Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.935
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    canim eger cok siddetliyse mutlaka dr a git.ihmal etme sakin..
    ama hafif batmalarsa olabilir normaldir...
    tabi bi de üsüttüysen cok fazla agrir bana da olmustu..
    sen yine de dr a git...
    gecmis olsun.
     
  6. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : ekim.29
  7. aybuke07

    aybuke07 İKİ AŞK ANNESİ ZAYIFLIYOR Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    6.635
    Beğenildi:
    88
    Ödül Puanları:
    153
    bende de olmuştu, ağrıdan gece uyanmaları, doktora gitmeni tavsiye ederim
     
  8. 25 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : ekim.29
  9. ekim.29

    ekim.29 Allahumme Ya Mübdi Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.830
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    148
    canm gaz sancısı oluyo ama sorun degil hallediyorum onu :asigim: adet sancısına benziyoo her zamn olmuyoo bazen oluyoo sadece geceleri gündz bişey yok bazen de batma şeklinde oluyoooo çok saol canm
     
  10. 25 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : ekim.29
  11. sultan49

    sultan49 ben geldim :) Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.407
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    ya hamişler size bir sorum var kızlar adetime daha bir 10 gün falan var ve benim karnıma adet ağrısı gibi ağrı giriyor ve bel ağrısı bu ne olabilir sizce üşütmüş olabilirmiyim...