Karnım ara sıra şişiyor sizce hamileyim?

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve eLya tarafından 27 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : eLya
  1. eLya

    eLya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhabalar..

    benim durumum birz karışık,konuya geçeyim..

    2 ocak 2009 tarihinde gibi eşimle ilişkimizden sonra şüphelendik ve şu an erken olduğunu düşündüğümüz için ilişkiden 6 saat sonra norlevo ertesi gün hapını kullandım akabinde 5 gün sonra kanamam miktarı bol ve normal adet suretiyle gerçekleşti.kanamadan sonra sağ alt karnımda bir kaç günlük şiddetli ağrılar oldu 1-2 hafta sonrasonrada çay kaşığı kadar lekelenmem oldu ama sonra geçti bi daha olmadı sizce bunun nedeni nedir?

    norlevonun yaptırdıgı adet kanmasından sonraki ilk adetim yaklaşık 37 gün sonra gerçekleşti.(bu arada adetim düzensiz) ama karnım bazen şişiyor gaz sıkışması gibi oluyor ve bu yüzden hamilelikten şüpheleniyorum ama ara sıra baş ağrılarımdan başka diğer hiçbir gebelik belirtisi yok..

    kanamam normal adet miktarı süresi ve yoğunluğu itibariyle gerçekleşti yani şüpheli ilişkiden sonra 2 kere adet geçirdim..bu gecirdiğim adet kanamalarım hamile olmadığımın kesin kanıtımıdır?

    birde ayaklarım hiç ısınmıyor iş yerimde soğuk oluyor ayaklarım üşüyor karın şişliğim bu yüzden olabilir mi?

    buna göre ben 2 aylık hamile oluyorum sanırım.sizlerin tecrübelerinden faydalanmak ve bilgi almak istiyorum acaba siz hamileliğinizin 1 ve 2 ayınızda ne gibi belirtiler yaşadınız?

    ve asıl sorunun cevabını istiyorum kızlar,sizce ben hamilemiyimdir?


    şu an hamile kalmak istemiyorum eşimle kariyer açısından yurtdışı planlamalarımız var ama uygun zamanımda bebeğimi sevmeyi bende çok istiyorum.:KK46:
     
    Son düzenleme: 27 Şubat 2009
  2. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : eLya
  3. Suko

    Suko Guru Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.717
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    348
    bence yarın ilk işin eczaneden bir tester almak olsun böylece sen de bu şüpheyle yaşamazsın....ama büyük bir ihtimalle hamilelik yoktur...
     
  4. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : eLya
  5. eLya

    eLya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    idrar testlerinede güvenemiyorum..işten vakit bulup kan testine gidemiyorum,aslında o da bahane iğneden korkuyorum:eek:
     
  6. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : eLya
  7. ifsumnadial

    ifsumnadial Rütbem Yok:) Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    484
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    bencede hamile oldugunu sanmiyorum baska bisey olabilir doktora görünmen gerekiyor
     
  8. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : eLya
  9. eLya

    eLya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yarın kanda gebelik testi için gidicem hastaneye bakalım ne sonuç çıkıcak çok merak ediyorum burayada yazıcam Çok üzgünüm çoook
     
  10. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : eLya
  11. gulde

    gulde "Baby,Don'tYouBreakMy..." Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.807
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Canım senin durumun biraz karışık
    iki kere adet görmen şüpheli
    üst görme olabilir...ama adte düzensizliğinin olması ve ilaç kullanman da ayrı bir konu dr.a görünmekten başka çaren yok canım..
    Eğer hamileysen de hiç üzülme biliyorsun o minicik şey senin herşeyini hisseder
    çok şükür de dua et oldu mu?
     
  12. 1 Mart 2009
    Konu Sahibi : eLya
  13. firuze-1524

    firuze-1524 Bal kız & Bal oğlan Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.693
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    elya sonucu yazmamışssın merak ettik
    idrar testi de alsan sonuç güvenilir olurdu cnm çünkü 2 aylık olabilir bebk diyordun eğer varsa
     
  14. 1 Mart 2009
    Konu Sahibi : eLya
  15. eLya

    eLya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bugün özel bi poliklinikte beta-hcg kan testimi yapnırdım ve sonuç. : 2.00 NEGATİF çıktı arkadaşlar şu an için istediğim bi sonuçtu çünkü anllatığım üzere şu an için hazır değilim ve doğrusyla biraz kariyer yapcam:)

    kan testi tam olarak doğru sonuç verir dimi bi yanlışlık yoktur herhalde?