karnım öylece kaldı çaresizim

Konusu 'Doğum sonrası Annelerin Sorunları' forumundadır ve ikoncan85 tarafından 24 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    24 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ikoncan85
  1. ikoncan85

    ikoncan85 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.073
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    merhaba kızlar 1 sene önce ikiz bebeklerimi sezeryanla dünyaya getirdim hamileliğim boyunca 12 kilo aldım yani 55 iken 67 doğuma girdim zaten fizik olarak minyondum sadece biraz göğüslerim vardı. doğum yatıktan sonra 7 kilosu gitti alt tarafımda hiç birşey yok okadar zayıfki ne kalça ne basen ama gel gelelimkarnım bir türlü gitmiyor çıldırmak üzereyim artık üstelik o kadar iştahsız biriyimki hani yiyorumda veremiyorum diyeyim 2 çocukla koştur dur bütün gün offf yok yok gitmiyo ne yapmam lazım kızlar varmı göbişinden kurtulan taş anneler:sinifsinif:
     
  2. 24 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ikoncan85
  3. nerbay

    nerbay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    188
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    sağlığın için uygunsa mekik çek,şınav çek.mekik faydalı diye biliyorum ama öncelikle dr danış bii.
     
  4. 24 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ikoncan85
  5. pempe_panter

    pempe_panter Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    944
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    hayatım koşturmayla gitmiyor maalesef karın.mekik yapman şart.her gün yapmaya gayret et bir ayda farkı hissetmeye başlarsın.
     
  6. 24 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ikoncan85
  7. asistan27

    asistan27 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    384
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    86
    canım mutlaka karın kaslarını çalıştıracak hareketler yap, ben 2 aydır yapıyorum öyle zor şeyler değil netten -karın eritme egzersizleri falan diye aratırsan çıkıyor bişeyler
     
  8. 24 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ikoncan85
  9. ikoncan85

    ikoncan85 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.073
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    peki düzenli yapsam yanlarım ve karnım gider mi kızlar:sinifsinif:
     
  10. 25 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ikoncan85
  11. MELXIXKE

    MELXIXKE Prensesim Azra'm Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2007
    Mesajlar:
    228
    Beğenildi:
    40
    Ödül Puanları:
    108
    plates yapın bence ama dvd takın ebru şallı yı aynısını yapın 65 dk yani bir saat haftada 3 defa yapsanız vucudunuz fit olur duruşunuz bil değişiyo ben plates yapıyorum ve tek kelimeyle harika
     
  12. 25 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ikoncan85
  13. MELXIXKE

    MELXIXKE Prensesim Azra'm Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2007
    Mesajlar:
    228
    Beğenildi:
    40
    Ödül Puanları:
    108
    bu arada doğum yapalı 4 ay oldu eski kilomdayım ve asla göbeğim kalmadı ama göbek kalıştı haata korktum ama kızken giydiğim herşey oluyor dahada hoş oluyor
     
  14. 25 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ikoncan85
  15. rhodora

    rhodora Noldu Hiçbişey Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    689
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    108
    canım gaz problemi de olabilir bende öyleydim bağırsaklarım rahatsızdı hep öyle birşey varmı.. ben hoşaflar filan hallettim bide çok hareket ediyorum ev okul çocuk dümdüz şimdi.. geçer merak etme sen