Karnınızın En Son Ki Hali Nasıl Görünüyor :))

Konusu 'Mart Anneleri' forumundadır ve KuzuYasin tarafından 28 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    28 Şubat 2008
    Konu Sahibi : KuzuYasin
  1. KuzuYasin

    KuzuYasin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.143
    Beğenildi:
    1.023
    Ödül Puanları:
    163
    Arkadaşlar artık kısmetse mart anneleri olarak son zamanlarımıza yaklaştık.. benim karnım sanki kocaman top yutmuşum gibi duruyor. bide öne öne dimdik gitti iyice. benden önce her yere o giriyor sığmıyoruz :) Bazen ikiz mi diye soruyorlar bende gayet ciddi ce hayır üçüz bekliyorum diyorum :))) Acıcık da kilo aldım 20 kilocuk kadar :) Ama aldığım kiloları göstermiyor muşum genelde öyle söylüyorlar. bazı anne adaylarına şaşırıyorum valla !! benimle aynı haftada olanların küçücük karınları var, ben 3. ayımda pantolonlarımı terk etmiştim evde kocamın tşörtlerini falan giymeye başlamıştım.. gerçi karnı küçük olanların iç karınları geniş oluyormuş.. Çoraplarımı giyerken neredeyse yuvarlanıcam yana doğru :)
     
  2. 28 Şubat 2008
    Konu Sahibi : KuzuYasin
  3. EU3

    EU3 Guest

    nilmısracım ben 16 kilo aldım ama benimde belli olmuyo sadece öne sivrilen bir karnım var herkes kaç ay var doğuma diyo 10 gün kaldı deyince baya bi şaşırıyolar.öyle olmasına rağmen rahat hareket edemiyorumçorap giymek demişsim ah ne büyük dert o.....
     
  4. 28 Şubat 2008
    Konu Sahibi : KuzuYasin
  5. Schirin

    Schirin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.014
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    aynen bendede sizlerdeki gibi corap giymek benim içinde bi işkence :9
     
  6. 29 Şubat 2008
    Konu Sahibi : KuzuYasin
  7. FERAYKANAL

    FERAYKANAL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2007
    Mesajlar:
    982
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    benimde karnım çok büyük ben çoraplarımı giyemiyom eşim yada annem giydiriyo eşofmanı bile giyerken zorlanıyorum ya ben acayip ağırlaştım 39.haftadayım çok heyecanlıyım rabbim sağ salim yavrularımıza kavuşmayı nasip eder inşallah
     
  8. 29 Şubat 2008
    Konu Sahibi : KuzuYasin
  9. B&M

    B&M FB & M & YE Pro Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    9.285
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    ay o çarap giymek eşim kahkahalara boğuluyo ben giyinirken...17 kilo aldım eşim bana şişko dio :))...karnım resmen basket topu koymusum gibi.dısardan görenler aynen banada kaç ay kaldı diolar bende 13 gün diince sok oluyolar
     
  10. 29 Şubat 2008
    Konu Sahibi : KuzuYasin
  11. Prm.Oznur

    Prm.Oznur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    763
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar bende nisan annesi olarak sizinki kadar büyümesede karnım baya büyüdü hatta dün akşam kapıyı açıyordum ve göbişim,n okadar büyüdüğünü hesaplayamadım ve kapıyı malesef göbişime çarptım ALLAH tan çok şiddetli çarpmadım bişey olmadı tabi eşim bi ğüzel kızdı bana dikkat et bebişe bişi olacak diye kızlar pabucumuz cama atıldı ne dersiniz?
     
  12. 29 Şubat 2008
    Konu Sahibi : KuzuYasin
  13. rosa85

    rosa85 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    662
    Beğenildi:
    851
    Ödül Puanları:
    198
    merhaba arkadasim inan yazdiklarini okurken cok güldüm cünkü ayni seyleri bende yasiyorum benim coraplari bezen esim giydiriyor hatta yoksa 10 dakika ugrasiyorum karnimda aynen öne dogru büyüdü gitti bende 19 kilo aldim canim 37+5 teyim artik dogsa diyorum doktorumuz bu günde olabilir haftayada demisti belli olmazmis ama henüz dogum kanalina girmemis neden acaba?...
     
  14. 29 Şubat 2008
    Konu Sahibi : KuzuYasin
  15. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    canlarım ya ben hamile değilim evli bile değilim ama DUALARIM SİZİNLE SAĞLIKLA YAVRULARINIZA KAVUŞUN İNŞ
     
  16. 29 Şubat 2008
    Konu Sahibi : KuzuYasin
  17. FERAYKANAL

    FERAYKANAL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2007
    Mesajlar:
    982
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    rosacım bebek doğum kanalına doğum başlayacağı gün giriyormuş benim drum öyle demişti
     
  18. 1 Mart 2008
    Konu Sahibi : KuzuYasin
  19. rosa85

    rosa85 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    662
    Beğenildi:
    851
    Ödül Puanları:
    198
    öylemi canim ne biliyim ben normal dogum istiyorum o yüzden endiselendim daha vakit var ama ...insallah hayirlisi olsun