Kasik ağrisi

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve enemine tarafından 2 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    2 Eylül 2008
    Konu Sahibi : enemine
  1. enemine

    enemine Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    306
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar bir kaç gündür kasıklarım ağrıyo we sanki bebeğin hareketlerini hissediyorum orda. wajinamda bugun çok ağrımaya başladı sanki bıçak sokuluyor gibi sizdede oluyor mu wajinadaki ağrılar sizce erken değil mi???:1shok::CüvCüv:benneyaptımki
     
  2. 2 Eylül 2008
    Konu Sahibi : enemine
  3. ficipi

    ficipi ............... Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.460
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    hepimizde oluyor canım erken değil artık ne kaldı ki surda doğuma..
    ağrılar nrmal artık.
     
  4. 2 Eylül 2008
    Konu Sahibi : enemine
  5. enemine

    enemine Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    306
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ağrılar neyse de bu wajinama giren sancıları annayamıyorum ya ben onu son haftalarda faaln oluyo sanıyorum yani açılmaya başlayınca diye duymuştum
     
  6. 2 Eylül 2008
    Konu Sahibi : enemine
  7. yaxgxmur ankara

    yaxgxmur ankara Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.419
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    valla o hepimize oluyo allah hepimize vakti zamanında doğumlar naip etsin
     
  8. 2 Eylül 2008
    Konu Sahibi : enemine
  9. enemine

    enemine Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    306
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    amin sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin
     
  10. 3 Eylül 2008
    Konu Sahibi : enemine
  11. SeADeniz

    SeADeniz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    566
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Enemıne YakLasık bır Aydan berıdır O AgrıLarı Cekıyorm bende Ama Dun Resmen Doguracam Dıe Dusundum Vajınama Bıcak Gıbı Saplanan Agrılar. Sonrasındada Karın Agrısı Gobegımı Sıka Sıka bı haL oLdum OyLe CıgLıklar Atıyordum kı Esım nerede ıse Kucagında Doktora Goturecektı ben Dogum Sancısı DegıL normaL Sancılar Dedım doktora Gıtmemek Icın Dırettım Vajına boLgesındekı AgrıLar da Sankı bebegın Kafası Dustu Dusecek Gıbı :) Bence bu AgrıLar Icın Cok Erken Cunku ben Ilk hamılelıgımde Son Gune kadar hıc boyLe agrı Cekmedım.
     
  12. 3 Eylül 2008
    Konu Sahibi : enemine
  13. phatosh

    phatosh minik kahramanım benim!.. Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.159
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bende de ilk kez dün akşam feci kasık ağrıları oldu.daha öncede oluyodu ama dünkünün yanında onlar bişey değilmiş.önce rahim kasıldı bi süre..sonrada sancılar başladı.eşim bile doğum sancısı başlıyo sandı.artık vücudumuz kendini doğum için hazırlıyo.Allahım hepsi vaktinde ve sağlıklı gelsin inşallah:Saruboceq:
     
  14. 3 Eylül 2008
    Konu Sahibi : enemine
  15. enemine

    enemine Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    306
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet yorulunca dahada fazla oluyo bugun dinlenmiş gibiyim wajinadamda ki sancılar yok şuan walla doğumlara 1 ay falan kaldı doktor bana 3 ekimden sora bekle dedi:S bi an önce doğurmak istiyoru m ya zaman çabuk geçsin zaten bundan sora hafatada 1 gitcem doktora
     
  16. 6 Eylül 2008
    Konu Sahibi : enemine
  17. kimselerbilmez

    kimselerbilmez pamuk şekerim benim Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.071
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Allah hapimize sağlıklı hayırlı evlat versin inşaallah.35 haftayı geçtiysen bu saatten sonra çok korkmaya gerek yoktur inşaallah.ben böyle düşünüyorum ve çok rahatlıyorum bir arkadaşım 35 haftada aldı bebeklerini kucağına şimdi çok iyiler.36 haftadan sonra normal bile sayılır....
     
  18. 6 Eylül 2008
    Konu Sahibi : enemine
  19. enemine

    enemine Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    306
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet canm haklısın ama önemsemeyip ihmal etmekten korkuyorum açıkcası tek endişem o :CüvCüv:a.s.:kahve: