kasikla yemeyi red ediyor.

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve nefisem tarafından 28 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    28 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nefisem
  1. nefisem

    nefisem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.737
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    benim bebigim 8 aylik oldu,ama ek gidayi kasikla verirken cok zorlaniyorum mama sandelyesinde vermeye calisiyorum ama agzini tam acmadigi icin kasikdakinin cogu yere dökuluyor,yatirarak vermeye denedim aninda dönuyor hic isdemiyor sirt ustu yatmayi,biborana koyup veriyorum ondada öguruyor isdemiyor,eee ben simdi nasil besleyecegim bebigimi anlamadim ya cok sinir oluyorum ,benmi beceremiyorum anlamadimki babasi denedi yedirmeyi ,aninda sinir krizine girdi:roflol: cözum önerileri olanla r varmi lutfen yardimci olun...
     
  2. 28 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nefisem
  3. serçecik

    serçecik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.711
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    benım kzıımda ilk diş cıkardıgı dönemlerde kaşıkla yemeyı reddetmıstı..öyle bır durum olabılırmı acaba
     
  4. 28 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nefisem
  5. su_itaat

    su_itaat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    72
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benm kızım 16 aylık ama yınede kasıkla yemek ıstemıyo yada kasıgı ben tutucam dıyo napıcaz bılmıyorum
     
  6. 29 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nefisem
  7. BsRNzM

    BsRNzM SuDeNiZiM Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.311
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    benim kızımda durumdan pek memnun değil açıkçası
    ama ben ellerini pijamasının içine sokuyorum yoksa elleriyle itiyor kaşıgı tutmaya çalışıyor
    o şekilde nekadar yedirebilirsem artık
     
  8. 29 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nefisem
  9. irem-ozge

    irem-ozge :) Üye

    Katılım:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.439
    Beğenildi:
    336
    Ödül Puanları:
    188
    Farklı ve küçük yumuşak bi kaşık kullanın. Silikon uçlu kaşıklar var onlar miniktir ve yumuşaktır. Büyük ihtimal kabul edecektir.
     
  10. 29 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nefisem
  11. BsRNzM

    BsRNzM SuDeNiZiM Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.311
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    yemek kaşıgıyla vermiyorum tabiki arkadaşım
    bebek mama kaşıkları aldım hemde demir saplı ucu silikon olanlardan sırf silikon olanlardan
    zaten bebeğe demir kaşıkla vermek akıl karı bişey değil diş etlerini tahriş eder okadar düşüncesiz değiliz!
     
  12. 29 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nefisem
  13. nefisem

    nefisem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.737
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    yanlis anlamissin canim arkadasin demek isdedigi ,zaten bebek kasiklari demir deildir laylon olani yada kaucuk gibi yumasak olanlar var ya onu söylemek isdedi,ben kaucuk olanida kullandim nafile isdemiyor,istahsiz olunca cekdiriyor isde elden baska bisey gelmiyor.
     
  14. 29 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nefisem
  15. nefisem

    nefisem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.737
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    olabilir 8 aylik oldu oglum,daha ilk disini cikarmis deil belkide belirtidir ,
     
  16. 29 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nefisem
  17. irem-ozge

    irem-ozge :) Üye

    Katılım:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.439
    Beğenildi:
    336
    Ödül Puanları:
    188
    Siz bu zihniyetle zaten bi halt başaramazsınız :eek:lmaz:
    Sevgiler. yerimseniben
     
  18. 29 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nefisem
  19. esther

    esther let the game begin... ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.821
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    ben bu konuda çok çektim ve ek besinlere geçtikten sonra 1,5 ay oğlum ek besin almayı reddetti. ama biberon hiç vermedim. kaşıkla mücadeleye devam ettim. ve bi gün bir mucize oldu ve oğlum ağzını açtı. ondan sonra da devam etti yemeye. kendini hazır hissetmeyle alakalı sanırım. bu arada silikon kaşık da denedim ama işe yaramadı bizde