kasıklarımda ağrı varrrr??????????

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve EU3 tarafından 10 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    10 Şubat 2008
    Konu Sahibi : EU3
  1. EU3

    EU3 Guest

    arkadaşlar adetimin 16.günü 3 adet pregnil iğne ve genaphone ilaçı kullandım bu ay ilk defa ve bugün kasıklarımda adet sancısı gibi şiddetli sancım oldu çok korktum acaba niye bir bileniniz varmı çok merak ediyorum iğnelerin yan etkisi olabilirmi?????????????? yardımlarınızı bekliyorum.
     
  2. 10 Şubat 2008
    Konu Sahibi : EU3
  3. XIXBXIXARU

    XIXBXIXARU benim tatlımı tatlı kızım Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    öncelikle çok Geçmiş Olsun Ilaçlarn Yan Etkisi Olabilir Pek Bi Bilgim Yok Yinede Umarim Kötü Bişey Değildir Sikma Canini Hayra Yor Sağliklia Kal Canim :))
     
  4. 10 Şubat 2008
    Konu Sahibi : EU3
  5. EU3

    EU3 Guest

    teşekkür ederim acaba yumurtaların çatlaması falan olabkirmi acaba diye düşünüyorum ama inşallah kötü bişey değildir
     
  6. 10 Şubat 2008
    Konu Sahibi : EU3
  7. XIXBXIXARU

    XIXBXIXARU benim tatlımı tatlı kızım Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    olabilir yumutlama döneminden sonrada agrılar oluyor döllenme olduğu için canım inş hamişsindir devam ederse bi doktora git bence