kasıkta beze

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve bebecan tarafından 19 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : bebecan
  1. bebecan

    bebecan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2007
    Mesajlar:
    131
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar tüp bebek ilaçlarından sonra kasığınızda beze oluştumu
     
  2. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : bebecan
  3. sirenas

    sirenas Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    221
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hayır. ilk defa duydum inşallah önemli bi şey değildir.
     
  4. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : bebecan
  5. justing76

    justing76 canım Defnem.... Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.535
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    benim değil ama başka bir arkadaşımın oldu..dr antibiyotik vermiş..ve şimdi baya küçülmüş...
     
  6. 20 Aralık 2009
    Konu Sahibi : bebecan
  7. bebecan

    bebecan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2007
    Mesajlar:
    131
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    eak edilecek bişey değilmiş.olabilirmiş doktor söyledi.ilaç vermedi ama.her halde geçer