kasım 2009 anneleri bebeklerimizin gelişimlerini paylaşalım

Konusu 'Bebeğimizin Aşıları, Kontrolleri, Aylık Gelişim Bilgileri' forumundadır ve brcsrkn tarafından 9 Mart 2010 başlatılmıştır.

    9 Mart 2010
    Konu Sahibi : brcsrkn
  1. brcsrkn

    brcsrkn annesinin kuzusu Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    849
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar
    2 kasımda doğum yaptım bebeklerimizin gelişimlerini birlikte değerlendirelimmi
    biz enson 5 martta kontrole gittik 7800 kilo 67 cm boy ve 44 cm baş çevrsi
    sizin bebişleriniz nasıllar
    iştahları nasıl ek gıdaya başladınız mı süt durumunuz nasıl ( biz maalesef bebek sütü veriyoruz artık :KK43: )
    herşeyi konuşalım paylaşalım
    kafamıza takılan konularda birbirimize destek olalım olumunekankayizsmile kaydirigubbakcemile5 vereliniortak a.s.
     
  2. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : brcsrkn
  3. elifdnr

    elifdnr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mart 2010
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba cnm bende bugün doktor kontrolüne götürdüm bebeğimi
    16 kasım doğumlu benim tosim 7 kg 68 cm boy 44 baş
    anne sütü bizdede az malesef
    katı mamalara geçiyoruz artık inşallah severek yer
     
  4. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : brcsrkn
  5. Baradiel

    Baradiel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    slm burcucum bende iliosun ayni zmanda dogum yaptik bende 4ksimda gittim 7.500 benimkininde kliosu cok fazla emmeye basladi bazen sutum sifirlaniyor resmen sitrese giriyorum ne yapcam diye okadarda sulu gidalar tuketmeme rahmen doktoruma sordum sutun yetmiyorsa princl muhalebisi vereilirsin dedi bende bebelec aldim muzlu muhallebi ilk basta cok zorlandik ama azda olsa yiyor birde gecen denemk icin kavanoz meyve puresi aldim onu cok sevdi bayda yedi zaten muhallebi yedikten sonra uzun uyumaya basladi sanirim artik yetmiyor sutum buyuduler artik sen ne yaptin canim dusunuomsun ek gidaya gecmeyi?
     
  6. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : brcsrkn
  7. brcsrkn

    brcsrkn annesinin kuzusu Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    849
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    canım çok özledim seni ya görüşemedik valla biliosun aynı gün doğum yaptığımız için bağımız biraz farklı senle :)
    canım bizimki emecek ama süt yok sadece gecleri benleidare ediyoruz 3 aylıktan beri bebelac bebek sütü 1 i kullanıyoruz dr umuz ek gıda için yoğurt elma armut ve havuç suyunu önerdi daha püre falan vermedi ama ben artık geçmek istiyorum bu hafta elma suyuna başladık günde 3 çay kaşığuı veriyurm sen nasıl veriyorsun kaç kaşık bide bende meyve püresine başlasammı acaba ya
     
  8. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : brcsrkn
  9. brcsrkn

    brcsrkn annesinin kuzusu Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    849
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende 3 aylıktan beri bebek sütü veriyorum ilk 3 ay çok güzeldi sütüm ama artık kalmadı sanırım gece idare etsin diye gündüz hiç vermiyorum
     
  10. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : brcsrkn
  11. setu

    setu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    957
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    mrb bende 16 kasımda doğum yaptım benim kızımda şuan 6 kilo ama şuan sadece anne sütü ile besleniyor. doktorumuz banada elma,havuç,armut tattırmamı söyledi. cam rendede rendeleyip kaşıkla en fazla bir günde 50 cc beşinci aya kadar alabildiğince anne sütü henüz muhallebi falan başlamadık. erken değilmi muhallebi, kavanoz püreler. birde kavanoz püreleri yerine mutlaka evde hazırlamamı söyledi. bu tarz ürünleri çok zorda kalmadıkça kullanma dedi.
     
  12. 10 Mart 2010
    Konu Sahibi : brcsrkn
  13. Baradiel

    Baradiel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canim doktordan doktora cok sey degisiyor biri diyorki ver birsey olmaz biri diyorki kesinlikle 5.aya kadar verme ama muhalleinin bir zarari oldugunu sanmiyorum kavanoz evet sonucta taze degil haklisin zaten ilk ve son oldu..ama ben gercekten cok bunalima sokuyorum kednimi cunku sutum yetmiyor diye ilk 3ay cok guzeldi burcu nun dedigi gibi ama simdi yetmiyor ne yapacagimi sasridim zaten muhallebiylede pek arasi yok sut ypcak herseyide yiyorum ama olmuo zaten bu ay sadce 500gr almis doktor hareketlendi ondan az alir artik diyor
     
  14. 10 Mart 2010
    Konu Sahibi : brcsrkn
  15. innuk

    innuk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.171
    Beğenildi:
    1.318
    Ödül Puanları:
    238
    Merhaba arkadaşlar benim oğlum 9 kasım doğumlu bizde dün gittik doktora 6320 gr.kilosu boyu 64 cm baş çevresi 42 cm. Ben sadece anne sütü veriyorum. Ve 6 ay bitene kadarda ekstra bişe vermeyi düşünmüyordum. Ama Maaşallah sizin bebişleriniz fark atmışlar. Doğum kiloları ne kadardı? Oğlum 3280 gr. doğdu ilk iki ay 1 er kilo aldı son iki ayda da 600-650 gr. kadar alıyor. Kilosuna takmıyorum artık. Emmek istemiyor çoğu zaman uykusunda emdiriyorum. Sizde durumlar nasıl??
     
  16. 10 Mart 2010
    Konu Sahibi : brcsrkn
  17. Baradiel

    Baradiel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benim bebegim 3.300 dogmustu simdi 7.500 bende senin gibi dusunuyordum sutum bitmez yeer diyordum vermiycem diyordum ama yetmiyor cok emiyor o ac olunca uzuluyorum beegim huzursuz oluyor dogal olarak benim bebgim 3bay kadar hep 800gr 900 gr aliodu u ay sadece 500 gr almis sanirim hareketlendi ama senin bebegininde klosu iyi masallah bebegin emmiyormus ne yapmayi dusunuyorsun..
     
  18. 10 Mart 2010
    Konu Sahibi : brcsrkn
  19. innuk

    innuk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.171
    Beğenildi:
    1.318
    Ödül Puanları:
    238
    ıki ay daha sabredeceğim mecburen altı aynı doldurduktan sonra zaten ek gıdaya geçeriz. 20 gün sonra işe başlıycam gündüz zaten annem biberonla verir gecede uyurken emiyor nasılsa atlatabiliriz inşallah bu iki ayı. Sonrası Allahkerim.