Kasım ayına hamile ve aşılama olanlar ve yaptırmak isteyenler buraya

Konusu 'Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz' forumundadır ve baby2435 tarafından 10 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  1. baby2435

    baby2435 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.094
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    SELAM; kızlar sonunda eşimi aşılama yaptırmaya ikna ettim çok şükür :sm_cool: çok mutluyumm inşallah hayırlısı olur 19 eylül adet günüm onu bekliyoruz.. belkide adet olmam bi bakmışız ki aşılamaya gerek kalmadan hamileyimmm ne güzel olur ama adet olacağımı biliyorum her ay olduğu gibi yine olurum diye tahmin ediyorum... tabi allahın işine karışılmaz eğer hayırlısıyla hamile kalırsam milletin çenesinden kutulcağım için çok seviniyorum daha bebek yok mu diyenlere bende hamileyimm demek istiyorumm herşeyden önce kendi bebeğimi sevmek istiyorum artık başkalarının bebeklerine bakarak özenip benim çocuğum olmuyo diye üzülmek istemiyorum rüyalarımda kendi çocuğumu görüp sonra uyanınca bunun rüya olduğunu bilip üzülüp ağlamak istemiyorum... artık bu yaşadığım sıkıntılardan kurtulup kendi bebeğimle eşimle mutlu bi yuvada yaşamak istiyorumm.. bu heycanımı sizlerle paylaşmak istedim bana yardımcı olmanızı istiyorum daha önce aşılama yaptıran oldumu? ilk aşılamada hamile kalan varmı? ne gibi tahliller isteniyo yaptırmadan önce ve en iyi aşılamayı nerde yaptırmamı önerirsiniz bu konuda bana yardımcı olmanızı rica ediyorumm.. allahım kimseyi evlat hasretiyle terbiye etmesin allah isteyen herkese versin biran önce aminnnnn :Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq:
     
  2. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  3. 1 anne

    1 anne Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.693
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    148
    Dilerim en kısa sürede bebişinize kavuşursunuz.Bizde bekliyoruz,inşallah güzel gelişmeler olurda burdan paylaşırız.
     
  4. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  5. baby2435

    baby2435 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.094
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    inşallah canım saol:dance:
     
  6. 12 Ekim 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  7. baby2435

    baby2435 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.094
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    kıslarrr haftaya salı regl olursam aşılama öncesi için tatlillerimi olucam umarım bütün sonuçlar iyi çıkar gelişmeleri yazarım buraya:KK70:
     
  8. 13 Ekim 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  9. tume

    tume geldim anne de Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    2.565
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    101

    merhaba canım ben yarın sabah 10 da ilk aşılamamı olacağım. adetin 3. günü gittim doktor o gün vajinal ultrasonla baktı. sonra kan tahlilleri falan yapıldı. adetin üçüncü günü yumurta geliştirici ilaca başladık ve tam 5 gün kullandım. adetimin 13. günü yani dün tekrar doktora gittim yumurtam 18mm olmuş. çatlatma iğnesi verdi ve dün akşam saat 22. de iğnemi göbekten oldum.yarın aşılamam var.. ilk aşılamada hamile kalan çok kişi var.. doktorum şansımın %30 olduğunu söyledi.. bakalım....... hakkımızda hayırlısı
     
  10. 13 Ekim 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  11. baby2435

    baby2435 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.094
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    hayırlısı olsun canım inşallah ilk aşılamanda tutar bakalım ben salı günü adet olursam gidicem doktor adet olursan birinci gün gel demişti inşallah benim için de hayırlı olur bu arada göbekten vurlduğun çatlatma iğnesinin adı ne ve çok acıtıyormu o iğne... söylersen çok mutlu olurum tatlımm.....
     
  12. 14 Ekim 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  13. tume

    tume geldim anne de Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    2.565
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    101
    canım iğnenin adı ovitrelle.. iğne hiç acıtmyor. insülin iğnesi gördün mü bilmiyorum ama iğne ucu çok küçük ve ince hiç canım yanmadı.. sadece ilaç verilirken biraz yanma yapıyor.. bu arada az önce hastaneden geldim aşılamamı yaptırdım:)) bütün gün yatacağım
     
  14. 14 Ekim 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  15. cevizlikek

    cevizlikek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2010
    Mesajlar:
    355
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    selam tune artık ben de aşılama yaptırmak istiyorum doktora gidince ilk söyleyeceğim bu olacak..31ekim adet günüm adet olursam yani hamile kalmazsam 1kasımda doktor randevusu alıcam eşim her seye razı ne dersem tamam diyor...ben 6aydır bekliyorum ama cok bunaldım artık..hele cevremdekilerin gereksiz adice laf sokmaları beni çileden cıkartıyor rabbim inş.en kısa zamanda bana da verir...bu aşılama zor bi şey mi senin ilk mi inş.tutar ..bu arada avatarın da cok hoş benimkine benziyor...sonucu mutlaka paylaş..:kahve:
     
  16. 14 Ekim 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  17. cevizlikek

    cevizlikek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2010
    Mesajlar:
    355
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    bu topiğe beni de ekleyin kızlar 7.denememiz olacak kasım ayı...bugün bir arkadaşıma gitmiştim bana bu aralarda da kimse hamile kalamıyor ben evlendim bir kere bile adet olmadım şimdiki nesil bi garip hormonlu yiyeceklerden midir nedir dedi bu arada onunla yaşıtız yani:)üstelik yeni doğum yaptı laf sokacak ya işte ..bu insanlar ne kadar acımasız ya oysa ben ona hiç neden kolunda jilet izleri var neden bu yaşta ellerin titriyor demedim bugüne kadar özelidir dedim, bile bile laf soktu bu ve bunun gibi nice boş konuşandan sıkıldım..inş.en kısa zamanda bebeğim gelir annesini kurtarır ...
     
  18. 14 Ekim 2010
    Konu Sahibi : baby2435
  19. tume

    tume geldim anne de Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    2.565
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    101

    canım daha önce yumurta takibiyle gebe kalmaya çalıştın mı??? doktorun ilk uygulayacağı budur. ben 18 aydır uğraşıyorum bu ilk aşılamam. yumurta takibi denedim olmadı. klomen kullandım olmadı.. bir de prolaktin yükseldi. ve ca 125 yüksek çıkınca tıp fakültesine gönderdiler. orada bütün tetkikler yapıldı doktorum aşılama yapalım bir kez dedi olmazsa ikinci aşılamayı beklemeyeceğim.. doktorum tüp bebek yaparız diyor.. bakalım hayırlısı