kasım hamileleri gelin burda buluşalım

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve yaxgxmursel tarafından 26 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yaxgxmursel
  1. yaxgxmursel

    yaxgxmursel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    337
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar nasıl gidiyor keseleri gördünüzmü kaçız bebekler kimseden haber yok
     
  2. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yaxgxmursel
  3. 82bursa

    82bursa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim 5+1 bugün.bugün doktora gittim ama keseyi tam olarak net göremedi.çok küçük dedi.korktum.pazartesi tekrar bakıcak.gördü ama çok net değil.normalmi acaba.ara ara kasık ve bel ağrım var.korkuyorum.sizdede olyormu?ALLAH'ım şu 2 hafatyı hayırlısıyla bir atlatsam rahatlıcam.sen bize yardım et ALLAH'ım...
     
  4. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yaxgxmursel
  5. sevtapduzyol

    sevtapduzyol Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.070
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bende kasım hamilesiim çok erken canım bende 5. haftada gittiğimde keseyi, görüyo ama atışları duyamıyo pazartesi gidicem 7. hafta olucak kalp atışlarını dinlemeye bende 2 kese görüyorlar galiba ikiz olucak inşallahhhh kaydirigubbakcemile ayrıca korkma kasık be bel ağrıları bendede var 8 hafta çıkmadan geçmez diyo doktor bende korkup sordum düşük tehlikesi değil rahip bebeğe alışmaya çalıştığı için oluyormuş:CüvCüv: korkma yani bi problem yok
     
  6. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yaxgxmursel
  7. sevim_li

    sevim_li oğlum+kocam=benn Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.978
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    bende kasım hamilesiyim 4+4 günlük benim meleğim tek galiba biz daha keseyi görmedik salı günü inşallah benim daha baştan zor gidiyoo kanamam var 3 gündür ama bebek iyi gözüküor sürekli bhcg test yaptırıyoruzzz ama çok şükür değerlerim sürekli katlanıyorrr doktorum üzerine adet olabilceğimi yada diğer embriyoları atıyor olabilceğini söylediii inşallah bişey olmassss amiin
     
  8. 27 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yaxgxmursel
  9. almina5

    almina5 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaslar.Bu ayda hamile kalan arkadasları kutluyorum.Allah kucagınıza almayıda nasip eder insallah.Bende bugün transferden sonra 10 günüm sonucum 44 cıktı sizce deger nasıl doktorum iyi dedi ama ben genede endişeliyim.Acıkcası sevinemedim bile 12 günü bekliyorum
     
  10. 27 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yaxgxmursel
  11. 82bursa

    82bursa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar birde ben jel kullanıyorum ve topak topak arada geri geliyor.bazen simsiyah oluyor o topaklar.sizdede böylemi?siyah olmasının sebebi ne acaba?
     
  12. 27 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yaxgxmursel
  13. sevtapduzyol

    sevtapduzyol Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.070
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bursacım günaydın öncelikle bende jel kullanmaya devam ediyorum ve 3 ay kullanıcaz o jeli jelin amacı rahim duvarını kalınlaştırıp bebeği desteklemek ondan kullandırıyorlar yani arada topak topak benimde geri geliyo ama siyah olarak hiç gelmedi dokruna sor bence sebebini onun
     
  14. 27 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yaxgxmursel
  15. sevtapduzyol

    sevtapduzyol Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.070
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kan değerin 38 zi geçtimi hamilesin zaten canım ama 12. gün önemli şunuda unutma hergün katlıyor o değer inşallahhh sendede bi orun çıkmadan tamamlanır benim 11. günün sonunda gittiğimde 225 çıkmıştı umarım güzel haberini alırız seninde :CüvCüv:
     
  16. 27 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yaxgxmursel
  17. sevim_li

    sevim_li oğlum+kocam=benn Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.978
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    bursalı bende jel kullanıyorum önce kahve renngi olarak geri gelmeye başladı sonra siyahlaştı bende daha sonrakanama başladı ama bebek iyi gözüküyor doktorum tutunmayan emriyoları atıyosundur diyor yada üzerine regl olmuşsundur diyo ama benim pazar gününden beri çokk kanamam varr
     
  18. 27 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yaxgxmursel
  19. Starimu

    Starimu Tosbaam abi oluyor :) Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.556
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    Merhabalar ,

    Ben de Kasım hamiesiyim .. 4+4 günlük hamileyim .. benim 11. gün adetimin başlar gibi olunca hemen test yaptırdık , değerim 207,5 çıktı hihoyyyt
    Günde 3 kere 3er tane progestan fitil kullanıyorum , bir de yine progesteron içerikli iğne vuruluyorum sabah akşam . Bu böyle 10 gün sürecekmiş . estraderm bantları da kullanıyorum + folik asit + elevit pronatal + 10 gün sonra da coraspirini kullanamya devam edecekmişim .. Dr.umun dediğine göre test günümden 1 hafta sonra keseyi ,ondan 1 hafta sonra da kalp atışlarını duyabilirmişiz :lepi: O yüzden 1 Aralıkta inşallah keseler görmek için gün alıcam bugün :1rolleyes: