Kaşıntısı olanlar lütfen yardımmmm:(

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve MaVili_06 tarafından 6 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : MaVili_06
  1. MaVili_06

    MaVili_06 ♥♥MERT♥♥ Üye

    Katılım:
    21 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.694
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    5.5 aylık hamileyim bütün vücüdum kaşınıyor.Tatlı bi kaşıntı değil batma gibi..Günde yaklaşık 10 saat kaşınıyorum.Haftada 3 gün felan kaşıntım yok bayram ilan ediyorum o günleri.Bir yandanda mantar oldum kaşıya kaşıya yara oldu.Afedersiniz lavoboya gittim biraz önce nasıl yandı bayılıcam sandım acıdan.Duşa gireyim dedim su değer değmez yaktı haşladı sanki.Şimdi tekrar nasıl yapıcam bilmiyorum hamilelikten dolayıda durmadanda sıkışıyorum.Helede vücut kaşıntısından hiç bir iş yapamaz oldum dizilerimi bile izleyemiyorum izlediğimden bişey anlayamıyorum çünkü,el işi ev işide yapamıyorum,arkadaşlarımla sohbet edemez oldum.Biraz önce dayanamadım hıçkıra hıçkıra ağladım.Doktorta gittiğimde kan verdim normal çıktı herşey.Ne yapıcam bilmiyorum.Bildiğiniz ilaçsız bir çözüm varsa yardımcı olun lütfen.Benimle aynı sorunu yaşayanlar varmı aranızda.:çok üzgünüm:
     
  2. 6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : MaVili_06
  3. SadeceAsk

    SadeceAsk Kocasının Bitanesi.. Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    634
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    113
    canım karaciğer enzimlerine baktırman lazım ben şimdi ne ilaç yazsam olmaz hamişsin ama bende kaşıntılar için avil krem kullanıyordum.. halamın kızıda aynı senin gibiydi tüm vücudu artık yara olmuştu kıpkırmızı ama aslan gibi doğurdu bebişini kurtuldu inşallah sende hayırlısıyla kurtulursun..
     
  4. 6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : MaVili_06
  5. MaVili_06

    MaVili_06 ♥♥MERT♥♥ Üye

    Katılım:
    21 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.694
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Baktırdım canım.Bişey çıkmadı çok sağol.Hamilelikten dolayıdır dimi?
     
  6. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : MaVili_06
  7. bedef

    bedef Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.162
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    canım benim komşumdada çok kaşıntı olmuş hamileliğinde bebek safra kesesine yakın bi taraftaymış o yüzden demiş dr.ama maşşallah kıznı misler gibim doğurdu yani hamişlikte bazen olabiliyo böyle şeyler drun bişey yok normal dediyse için rahat olsun canım sağlıklı günlerrrr...
     
  8. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : MaVili_06
  9. tangoo

    tangoo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2008
    Mesajlar:
    152
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    mavi06 canım yaa valla bugün bnde aynı dertten muzdaribim 22 haftalık hamileyim ve 3 gündür kaşıntılarım başladı ama benim göğüs ve karın bölgemde nasıl kaşınıyorum bi bilsen bugün dr.a gttim ilaç vermedi hamileyim die kadın doğuma sevk etti gebelikten karaciğerin etkilenmiş olabilir dedii

    ayrıca mantarlık durum bndede var ölüyorum yanii anlıcan
     
  10. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : MaVili_06
  11. ponaran

    ponaran Anne Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2007
    Mesajlar:
    849
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar,

    Mantardan kastınız sanırım vajinal di mi, eğer öyleyse bende de var.
    15 haftalık hamileyim.Dr'um ile görüştüm bana travogen krem ve fitil önerdi. Fitil bir kullanımlık zaten, kremi ise dışardan sürüyorsunuz, baya rahattlattı beni.
    Sizlere de tavsiye ederim, yinelememesi için kremi haftada bir falan sürüyorum ben.
    DR geçmezse, fitili bir kez daha kullan dedi ama gerek kalmadı.
    Sizlere de tavsiye ederim. a.s.
     
  12. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : MaVili_06
  13. axsxina

    axsxina Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.133
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşım çok kaşıdığın için yanması normal.
    tahriş olduğu için idrar ve su yakıyor.
    geçmiş olsun.
     
  14. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : MaVili_06
  15. MaVili_06

    MaVili_06 ♥♥MERT♥♥ Üye

    Katılım:
    21 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.694
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Çok kaşıdığım ve tahriş olduğu için yanıyor zaten.O mantardan dolayı olan kaşıntım.Normal olmayan sürekli kaşınıyo olmam,bacak,kol,karın el heryerim..Bugün doktora gittim mantar için ve vucut kaşıntısı için kremler verdi.Ama prospektüsünde gebelerin kullanmasını sakıncalı olabileceği yazıyordu.Napıyım kadın doğum doktoru yazdı ilaçları bana.Bugün kaşıntım yok çok şükür ama yine çıldıracak duruma gelirsem mecbur kullanıcam.CADIARZU
     
  16. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : MaVili_06
  17. MaVili_06

    MaVili_06 ♥♥MERT♥♥ Üye

    Katılım:
    21 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.694
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Git bakalım kadın doğuma inşallah kurtulursun bir an önce kaşıntıdan.a.s.
     
  18. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : MaVili_06
  19. celen35

    celen35 bodruma da gittik beraber :) Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.440
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    bu kasıntılar bende de var..özellikle göğüs ve karın bölgemde...hele vajinal bölge nasıl kasınıyor anlatamam :KK43:( bende doktorcuma söölicem bidahaki görüştüğümüzde..dayanılmaz oldu..korkuyorum yara yapıcam die:KK43:( bide tatlı tatlı kasınıo kerata :))
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.