Kasklarda dolgunluk!!! acil cevap ltfen

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve nesbar tarafından 5 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    5 Ekim 2009
    Konu Sahibi : nesbar
  1. nesbar

    nesbar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2008
    Mesajlar:
    165
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Merhaba sizlere birşey sormak istiyorum.Geçen hafta sistit nedeniyle dr a gittim ve bir hafta boyunca antibiyotik kullandım.Salı günü de ultrasona girmem gerekiyor.Yanlız antibiyotik bittikten sonra kasıklarımda dolgunluk başladı sanki içinde bişi var gibi bu nedenle de korktum.Korunmuyorum adetime de daha 1 hafta var daha önce bu tarz başına bişi gelen var mı.Sanki kasıklarım şiş gibi .neden kaynaklanabilir
     
  2. 5 Ekim 2009
    Konu Sahibi : nesbar
  3. NAZEYCEM

    NAZEYCEM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende geçen hafta gittim doktora banada sistit dedi antibiyotik-antibiyotik iğne hap felan verdi ilaçlarım bitmek üzere bende gidecem tekrar kontrole ama bende öyle bişey olmadı ilaçları kullanınca rahatsızlıkların azaldımı ?