Kaşlarına jilet süren varmı?

Konusu 'Kaş, Kirpik Yapısı ve Şekillendirme' forumundadır ve minel78 tarafından 5 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    5 Ekim 2009
    Konu Sahibi : minel78
  1. minel78

    minel78 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar aranızda kaşlarına hiç jilet süren varmı? varsa sonucu bana bildirin ya kaşlarım çok seyrek sürekli boyamak zorunda kalıyorum biraz gürleşmesini istiyorum bana yardımcı olun ltf
     
  2. 5 Ekim 2009
    Konu Sahibi : minel78
  3. nix

    nix birgül<3beliz Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.492
    Beğenildi:
    1.755
    Ödül Puanları:
    238
    sakın yapma...kuzenim yaptı bu yaz kaşları seyrek ve çok ince tüy gibiydi...ama eskisinden beter oldu kıllar kalınlaştı evet... ama tıpkı jilet vurulan bacaktaki kıllar gibi oldu...enteresan şekiller aldı biri aşağı biri yukarı çıktı ...ben gözümle gördüm tavsiye etmiyorum...
     
  4. 7 Ekim 2009
    Konu Sahibi : minel78
  5. minel78

    minel78 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende düşünüyorum ama cesaret edemiyorum çok teşekkür ederim.
     
  6. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : minel78
  7. On41

    On41 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.259
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    canım gürleşmesini istiyosan badem yağı ve hint yağı sür... jilet de nesi?temelli mahvedersin. benimkiler de seyrek ama şikaetçi değilim. evden çıkmadan boş olan yerelere kalem sürüyorum bitiyo. hint yağını arkadaşlar kullanıyo.ondan biliyorum
     
  8. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : minel78
  9. simeron

    simeron TATLIŞ'yla çok mutlu :)) Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    516
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    sakın ha bencede yapma.. iki hafta fix gece sarımsak gündüz badem yağı sür gör bak nasıl gürleşiyo benimde çok inceydi bikaç haftaya kadar şuan gayet kalın mı kalın kaşlarım var :KK70:
     
  10. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : minel78
  11. ccagla

    ccagla Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2009
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sakııııııın..... asla böyle bi şey yapma. yaparsan çok üzülürsün. eciş bücüş bi şekil alır kaşın iğrenç olur. ya aktarda kaş için özel yağlar var senin karışım yapmana bile gerek yok ben aldım gayet memnunum bosphorus markası. bi tarafı kaş bi tarafı kirpik için. tam olarak hatırlamıyorum ama 20 liraydı. şu kadarını diyim en az 6 ay yeter bitmiyohihoyyyt kirpik için olan kısmıda güzeldi fakat ben hep gözüme kaçırdığım için vazgeçtim kullanmaktan. kirpiğimin azlığını maskarayla kapatabilirim ama gözüme bi zarar gelse çok kötü sonuçlar doğurabilir di mi. vazgeçtim o yüzden ama sen kullanabilirsen bi taşla 2 kuş vurabilirsin. bu ürün çok güzel tavsiye ederim. aktardan aldım bu arada.
     
  12. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : minel78
  13. minel78

    minel78 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kirpiklerimle ilgili bi sorunum yok ama kaşlarım biraz seyrek bende makyajla birlikte kaşlarıma kalem sürüyorum belli bile olmuyo ama işte makyajsızken biraz düzgün dursun istiyorum. önerileriniz için çok teşekkür ederim. badem yağı sürüyorum zaten her gün bide sarımsağı deniycem teşekkür ederim.
     
  14. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : minel78
  15. guzelkiz88

    guzelkiz88 Guest


    jilet sürmeni tavsiye etmem.sarımsak veya sarımsak yağı sürebilirsin.arkadaşlarında dediği gibi hint yağı ve tatlı badem yağıda diğer alternatifler...ama en etkilisinin sarımsak olduğu söylenir.ben daha önce 1-2 kere sarımsak sürmüştüm 15 dk sonra yıkamıştım pek etkili olmamıştı.ama öğrendim ki gece yatarken sürüp, sabah kaşlarını yıkayacakmışsın.bir hafta boyunca her gece sürüldüğünde çok etkili olduğunu söylüyorlar.bu akşamdan itibaren bende sarımsak sürmeye başlayıcam.sonucunu yazarım...
     
  16. 31 Ekim 2009
    Konu Sahibi : minel78
  17. ..MELEK..

    ..MELEK.. O artik 3. sinifta =) Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    638
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ben gecen sene jilet vurdum, faydasini da gordum.
    Son birkac aydir stresten ellerimle yola yola azalttim kaslarimi. Okul ara tatile girince yine baslayacagim jilet vumaya. valla bende ise yaradi, tam istedigim sonuclari aldim, ben sahsen tavsiye ederim.
    ha, jiletle birlikte arkadaslarin dedigi gibi sarimsak, zeytingayi, bademyagi filan da surdum; hepsi birden cok guzel sonuc verdiler.
     
  18. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : minel78
  19. RoSeSpRiNq

    RoSeSpRiNq love;) Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2010
    Mesajlar:
    794
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    63
    bnde bundan bı ıkı yıl önce jiletlemıstım ve oralardan artık eskısı kdr tuy bıle cıkmadı hıc bı işe yaramadı jıletledıqım yerler öle duruo ...2 senedır:eek:klava: