kaybetme korkusu kalmadı galiba :S

Konusu 'Aşk Acısı Çekenler' forumundadır ve gzmmm tarafından 29 Mart 2009 başlatılmıştır.

    29 Mart 2009
    Konu Sahibi : gzmmm
  1. gzmmm

    gzmmm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sevgli bayanlar ben burada yeniym yazılanları ilgiyle okuyorum bnmde çok çetrefilli bi ilişkim var 2 bçk yıldır devam ediyor.ciddi düşünüyoruz hayallerimiz var benden başkasıyla olamayacağını her zaman söyler.6 ay çıkmamız için beni bekledi tanımak istediğimi söyledim..neyse çıktık ilk bir buçuk yıl herşey harikaydı..elimi tutmaktan öteye gitmedi ilşki daha sonra bende istedim öpüşmeler bulşmalar.. daha fazlasını isteyince ayrıldım.. sonra çok pişman olduğunu söyledi affettim.. arkasındn hayatımızı belirleyecek önemli bir döneme girdik (ki hala o dönemdeyiz) ailesi sonra devam edersiniz bu süre içinde görşmeyin demiş çok karşı gelmiş ama o da dayanamayınca 4 5 ay kdr ayrı kaldık ama bu süre içinde belli aralıklarla hep konuştuk görüştük şuanda 1 bçk aydır konuşuyoruz aralıksız hergün.. gün içinde sık sık sms trafiği oluyor ama hala o önemli dönmden çıkmadığımız için beraber değiliz resmen,, geçen gün buluştuk bi evde sarlkdık yattık öpştük daha ilerisi olmadı buna karşıyım zaten..buraya kdr herşey idare eder ama bulşmadn ayrıldıktan sonra ne aradı ne msj attı ertesi gün ben attım sıcak değildi msjları.. şu aile meselesinede inanmıyorum işin doğrusu bn biraz fazla karışırım hayatına bundan sıkıldığından dolayı öyle söylediğini düşünüyorum arkdş çevresindede ondan başka uzun bir ilişki yaşayan yok bütün arkadaşları tanır beni.. şu an bu halimden memnun değilm kızlar ilk zamanlardaki o beni kaybetmemek için herşeyi yapan,beni kaybetmekten korkan adamı istiyorum tekrar ne yapmalıyım sizce?
     
  2. 29 Mart 2009
    Konu Sahibi : gzmmm
  3. tuxgxba61

    tuxgxba61 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2007
    Mesajlar:
    545
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bence fazla ilgilenme onunla çok üstünede düşme şimarıyorlar hemen kalmıyor haliyle korku falan emin oluyorlar kızdan tamamdır diyip rahata bağlıyorlar hatta o ara başkalarına meyledenlerde oluyor heyecan arayorlarya hani onları uğraştıran kızlar falan! inş öyle bişey olmaz canım. Sen fazla üstüne düşme roller değişmesin yani. Hatta biraz uzak dur meraklansın tedirgin olsun.
     
  4. 29 Mart 2009
    Konu Sahibi : gzmmm
  5. KucukBocuk

    KucukBocuk mucizeler benimle olacak! Pro Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2008
    Mesajlar:
    9.630
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    146
    bence de uzak dur biraz... istediğini vermişsin zaten... lisede görünüyorsun ; kaç yaşındasın sen ?
    lise çağında biri için gayet de alacağını almış bence sevgilin...
     
  6. 29 Mart 2009
    Konu Sahibi : gzmmm
  7. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    ouu bana kalirsa hos deil bu.. istedgi olmayinca sanki seni uzak durarak cezalandirmis.. ama sonra istedigini yavas yavas alirim yoluna girmis gibi geldi..
    canim bu adamin seni sevdiginden emin misin/
    lise doneminde erkekler biraz baska seylere duskun olur.. uzak dur bakalim bi muddet dene biraz..
     
  8. 29 Mart 2009
    Konu Sahibi : gzmmm
  9. yllka

    yllka UMutlarım yeşeriyor Üye

    Katılım:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.129
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    cnm seni üzmek istemem ama lisede ciddi düşünmek için birz erken değil mi?? ben bu yaşımda ki yaşım 21 :) hala ciddi düşünemşiyorum bide senn gibi lisede olan biri için hayal kurmak bana biraz garip geldi.. ben senn yaptıklarını bile yapmadım lisede bn böcüküme katılıyorum sevgilin zaten alacağını almış.. senn yaşın daha erken daha ilerisini isteyerek işi abartmış cnm bence otur mantıklı düşün yaşın çok geç ilerde pişman olcağın yanlşlar yapma.. ayrıca ailesi neden şimdi ayrlın yine çıkarsınız demiş onu anlamadım 3 4 yıl ayrı kalın büyüyün snra evlenn gibi bana çok komik geldi bu senn yapacağın tel şey güselim oturup düşünmek..
     
  10. 29 Mart 2009
    Konu Sahibi : gzmmm
  11. EU1

    EU1 Guest

    biraz mesafe koy bakalım..
    sanırım öss hazırlığından dolayı ailesi görüşmenize ara vermenizi söylemiş (ki gayet haklı)..
    zaten çokta bir soğukluk var.. üstüne gitme ki o düşsün..
     
  12. 29 Mart 2009
    Konu Sahibi : gzmmm
  13. gzmmm

    gzmmm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    3 4 yıl ayrı kalın değil sadece bu dönemde ayrı kalın kafanı böyle şeylere takma derslerine odaklan gibisnden..yazın devam edersnz gibi..sevdiğinden eminim çünkü hiç onun ayağına gitmedim hep bişeyler için o uğraştı bu zamana kdr ilerlemesi hep onun sayesnde sadece kaybetmektn korkmuo eskisi kdr bunu nasl düzelteblrm onu merk ediorm
     
  14. 29 Mart 2009
    Konu Sahibi : gzmmm
  15. Geveze

    Geveze Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.545
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Aileler sonuna kadar haklı bencede bu dönem çok önemli bi dönem.Görüşmemek değil ama hayatının merkezi halin getirmemelisiniz ikinizde birbirinizi.Ayrıca biraz uzaklaşırsan emin ol işler yoluna girecektir.Derslerine sarıl şu ara fazla ilgilenme,bırak üstüne düşme...
     
  16. 30 Mart 2009
    Konu Sahibi : gzmmm
  17. gzmmm

    gzmmm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşkler geveze
     
  18. 30 Mart 2009
    Konu Sahibi : gzmmm
  19. gzmmm

    gzmmm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kzılar bugün konuşmayalım artık fln diyorum ne dersinz?