kayınbabam

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve benmila tarafından 23 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    23 Şubat 2009
    Konu Sahibi : benmila
  1. benmila

    benmila HaKeDeN Daİm oLuR !! Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    552
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    Herkesin sorunu kayınvalidesi olurken benimde tam tersi.. Yazmak için çok düşündüm ama fikirlerinize ihtiyacım olduguna eminim. 4 yıllık evliyim 2 çocugum var bu zamana gelene kadar birrrrçook problem yasadık kendisiyle benden kaynaklanmayan çogu benim annemle, neyse kısa keselim hemen hemen 1 yıldır hiçbir problemimiz olmadı taki 3 gün önce kaynımlarda beli incinmiş aksam bizde ordaydık, benim babam yıllar önce vefat ettiği için kendisine üzüldüm ve halis zeytinyagıyla masaj yaptım allah razı olsun saol falan dedi neyse öylesine partileri konusuyodukki benim gecen yıl oy verdiğim partiyi sevmiyor kendisi ve bana demezmi gene o partiye oy verirsen ELERİN KIRILSIN die :1shok: ben ciddiye almadım sadece güldüm ardından BAK BENİM BEDDUAM TUTAR demezmi:1shok: aynen böyle oldum şimdi söyleyin benim kayınbabama nasıl tepki vermem lazım umursamasammı, aynı partiye oy versem bedduası tutarmı, kafam çok karısık eşimde cidiye alma saka yapıyo dedi ama böyle saka olurmu. benneyaptımki ne yapsam nasıl davransam bilmiyorum akıllı hatunlar ne önerirsiniz.kafamçokkarıştı
     
  2. 23 Şubat 2009
    Konu Sahibi : benmila
  3. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.397
    Ödül Puanları:
    563
    bırakın allahaşkına. bunun için edilecek beddua tutar mı. sizin,hür iradeniz var. istediğiniz partiye oy verirsiniz. hiç birşey olmaz. merak etmeyin...
     
  4. 23 Şubat 2009
    Konu Sahibi : benmila
  5. hayalsevgili

    hayalsevgili :) :) Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    189
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    oy verdiğin partiyi onlara söylemek zorunda değilsinki kimsenin siyasi görüşü kimseyi ilgilendirmez banada diyolar şuna oy versen falan diye he he diyorum ama kendi istediğime veriyorum oyumu kötükedihüso
     
  6. 23 Şubat 2009
    Konu Sahibi : benmila
  7. sefamolsun

    sefamolsun radyoda yine sezen çalıyo Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.435
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Ay be canım hiç birşey olmaz. Öyle demeyle olsaydı. Ohoo memlekette sağlam adam kalmazdı mazallah ...:1closedeyes:kaydirigubbakcemile3
     
  8. 23 Şubat 2009
    Konu Sahibi : benmila
  9. sevdicicegim

    sevdicicegim ANNEYİM MUTLUYUM :) Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    337
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    108
    hiç düşünme bile canım haksız ve boş yere edilen beddua geçmezz hiç canını sıkma heleki bu kadar saçma bi beddua asla tutmaz içini ferah tut oyunuda istediğine ver herkesin fikri kendinedirsengözlerimebaksanab
     
  10. 23 Şubat 2009
    Konu Sahibi : benmila
  11. benmila

    benmila HaKeDeN Daİm oLuR !! Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    552
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    ne bilim kendi babamdan hiç beddua almamıştım derler ya annenin bedduasının önüne süt gecer babalarınki tutar die kortum bian.
     
  12. 23 Şubat 2009
    Konu Sahibi : benmila
  13. hayalsevgili

    hayalsevgili :) :) Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    189
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    baban ve kayınpederini bir tutabiliyosun ilk defa duyuyorum ben böle bişey benim babamın yerine hiç kimse geçemez kendi adıma söylüyorum
    ama bi yerde hoş bişey kınadığımı düşünme sakın yanlış anlaşılmak istemem ama şaşırdım birden okuyunca
     
  14. 23 Şubat 2009
    Konu Sahibi : benmila
  15. EU1

    EU1 Guest

    biraz densizlik olmuş şakadan ziyade..
     
  16. 23 Şubat 2009
    Konu Sahibi : benmila
  17. benmila

    benmila HaKeDeN Daİm oLuR !! Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    552
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    saygı bakımından bir tutarım tabiki ama sevgi bakımından yanından gecmez saymak zorunlu sevmek keyfe kalmış bu dinimizcede böyle değilmidir?
     
  18. 23 Şubat 2009
    Konu Sahibi : benmila
  19. kelebek1238

    kelebek1238 ANKARA = AŞKIM... Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.332
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bencede kayınpederin orda dememesi gereken bir laf demiş haa tutarmı dersen hayır bence hıc kafana takma senağlama