Kayınbiraderimin düşüncesizliği hakkında ne yapmam gerek?

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve polanegri tarafından 13 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : polanegri
  1. polanegri

    polanegri Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.286
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    konuya nasıl başlasam bilmiyorum.benim sorunum eşimin ailesiyle.görümcem ve kaynanamla sorunlarım var evlendim günden beri.neyse son olarak eşimin erkek kardeşi olayı patlak verdi.eşimin annesi bize 1 otobus uzaklıkta oturuyor.erkek kardeşinin işide benim oturduğum yerde.haftada 2-3 kere gelir bende kalır.bazı sabahlar erken işe gitmesi gerektiği zamanlarda.sesimi çıkarmam kardeşidir kalsın derim.(not:benim kardeşim ayıp olur diye daha 1 kere bende gelip kalmamıştır.neyse)bu yine dün akşam bizde kaldı.sabah olunca kendi kalkar gider.bu sabahta uyandım eşimi uyandırdım baktım kardeşi gitmiş.benim taraklarım saç spreylerm falan doğal olarak yatak odasında durur.banyoya gittim baktm yerler ıslak duş almış.birde ne göreym spreyim tarağım banyoda.eşimi aradım sen mi girdn banyoya die yok dedi.sonra kardeşi geldi aklıma.biz uyurken yatak odama kadar girip havlu çorap tarak spreyi almış.görünce çıldırdım.sonuçta çıplak uyumuyordum ama yinede açık giyinik olarak yatıyorm.sizce bir erkek kardeşin böyle bi davranış yapması ne kadar doğru.insanın özeli yatak odasıdır ne hakla girebilir yanlışmıyım kızlar.eşimi aradım dedim kardeşini ben ararsam kalbini çok kötü kırarım ara dedim.aramış evet kardeşim girmiş odaya almış dedi.bişe demedn mi dedim ya ne diim cahil daha demez mi.yaşı 25 bu arada.sinirlendim eşimin yüzüne kapadm teli.baktm eşim geldi kavga ettk.bana hala kardeşini savunuyor.dedim senide ailenide allh bildiği gibi yapsın.dayanamıyorum artk gidicem bıktım senn ailenden dedim.ama ilk defa kavga ettk bu şekilde.gerçektende hep ailesi yusunden kavga ediyoruz.ama bu kavga en büyük olanıydı.kocam çok iyi niyetli cebinde 5 kuruş para olsn hiç düşünmez ailesine verir.yedirmeyi içirmeyi seven biri.yedirsin içirsn gözum yok.ama herkesi kendisi gibi göruyor.o öle demek istememiştr falan filan der hep.kızlar napim bana akıl verin.kocam beni çok seviyor bende onu.gidicem dedim zaman hemen sarılıo öpüo ama dayanamıyorm.kaynanam ve görumcemle yaşadm şeleri daha yazmadm yazsam ağzınız açık kalır bana fikir verin lütfen.konuşmaya sizleri dinlemeye ihtiyacm var.
     
    Son düzenleme: 16 Şubat 2011
  2. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : polanegri
  3. esmer226

    esmer226 Berika'M hoşgeldin.. Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.222
    Beğenildi:
    1.159
    Ödül Puanları:
    163
    cnm belki mecbur kalmıstır ve oda utanmıstır ve sizin tarafa bakmamıstır bile.bunu bukadar büyütme.
     
  4. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : polanegri
  5. yasemin29

    yasemin29 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Mart 2010
    Mesajlar:
    732
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    çok büyük terbiyesizlik yaptıgı bence kaldıkı ben bu olayların daha büyüklerını yaşadıgını düşünuyorum

    Allah sabır versin birbiriniizn huyuna suyuna alışıncaya kadar bıraz zorlanırsın belkı ılerde alışabılırsın ya da onlar senın kurallarına alışabılır daha yenı evlıymıssınız bıraz zaman ver herkese ve yavastanda kurallarını koymaya başla derım ben
     
  6. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : polanegri
  7. temmuzz

    temmuzz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4.658
    Beğenildi:
    1.305
    Ödül Puanları:
    238
    kardeş erkek mi?
    erkekse bayan tarağıyla ne işi var...
    25 yaşındaki bi insanın yatakodasına girilmemesi gerektiğini bilmiyor mu?
     
  8. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : polanegri
  9. polanegri

    polanegri Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.286
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    mecbur kalsa bile seslenmeli en azından

    ya sabrediorm ailesine karşı ters cevap vermemeye gayret ediyorum yoksa ağzımı açsam tartışmalar çıkcak aramız bozulucak.eşimin ailesidir diyorum daha yeniyim diyorum saygısızlık etmiyim diyorum ama patlama noktasındaayım.dediğin gibi kurallar koymalıyım artık
     
  10. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : polanegri
  11. lirik guzel

    lirik guzel bekle beni 35.5 :) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.750
    Beğenildi:
    887
    Ödül Puanları:
    188
    Bu ne cüret?! 25 yaşında kocaman adamın aklı mı ermeyecek?Hem odaya girecek,hem de ortalığı batırıp gidecek,eşiniz de sizi haksız görüp kardeşini kollayacak,pes doğrusu!..:84:
     
  12. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : polanegri
  13. polanegri

    polanegri Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.286
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    evet canım erkek.ne bileyim kafasını tarıyo demek ki.kız kardeşi olsa belki tamam dicem ama erkek sonuçta.yemin ederm bnmde erkek kardeşim var bırak yatak odama girmeyi ayıp olur die daha 1 kere bende kalmadı
     
  14. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : polanegri
  15. esmer226

    esmer226 Berika'M hoşgeldin.. Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.222
    Beğenildi:
    1.159
    Ödül Puanları:
    163
    ya yaptıgını onaylamıyorum ama bazı istisna durumlarda olur diorum.ama onunda utanarak sıkılarak geçtiğini düşünüyorum.demek istedigim eşini bu konularda şimdiden huzursuz etme uygun bi şekilde anlatırsan daha iyi sonuc alırsın..kendini üzmeye degecek bi konu deil..keyfini bu yüzden bozma.
     
    Son düzenleme: 13 Kasım 2010
  16. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : polanegri
  17. yasemin29

    yasemin29 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Mart 2010
    Mesajlar:
    732
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    arada birde olsa sizin ewde kalma ıhtımalı var madem bence bu olayı dıle getır ama dırek yuzune soyleme sankı tanıdıgın baska bırının basına gelmıs gıbı anlat eger anlarda bır daha yapmazsa ne ala yok üste çıkmaya çalışırsa sende susma söyle her seyı ama sakın sesını yükseltme mimiklerınle ve ses tonunla insanlar üzerinde daha etkılı olabılırsın aynı şeylerı sessız söylemek bagırmaktan daha etkılı sınırlerıne hakım ol her zaman konusrken aynı şeyı söylemene ragmen 2. kez yaparsa gece yatarken kapını kitle sabah uyandıgında hesap sormaya çalışan olursada verıcegın cevap ben yenı evlıyım ve orası benım özel hayatımı yaşadıgım yer bılmem anlatabıldım mı de eşin yanında olsun ama mutlaka söylerken bence :KK53:
     
  18. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : polanegri
  19. yasemin29

    yasemin29 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Mart 2010
    Mesajlar:
    732
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    ben bu durumda olsam kız halimle sacımı tarafamdan giderim gene o odaya gırmem :KK28: