Kayınpeder yine beraber oturalım diyor

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve sude2008 tarafından 18 Mart 2009 başlatılmıştır.

    18 Mart 2009
    Konu Sahibi : sude2008
  1. sude2008

    sude2008 Guest

    Eşimin kız kardeşleri ve annesiyle tartışmasıyla ikisene beraber oturduğum kayınpeder ve kaynanamda ayrılıp ev tuttuk. Daha 6 ay bile olmadı kayınpeder yine beraber oturalım diyor.Kendisi emekli hemde çalışıyor 2 maaş bende 2 maaş ta sizde (eşim daha bugün iş başı yapacak) boşa kira vermeyin gelin şu odaoda oturun diyor. (1 oda) Beraber oturken ki zamanlarıda biliyorum kayınpeder kredi borçum aman kredi kartı borçum diyo maaşları oraya yatırıyor eşim kendi kazanıp kendine anca yetiriyor gelin hadi sen kirayı ver doğalgazı yatır.hep böle oldu. şimdi5 aydır kendi evimdeyim rahatım evim çok güzel 4 oda sıfır ev 250 kira veriyorum misafirim geliyor. ben gidiyorum,uzanıyorum v.s.

    Neymiş eşim eniştesiyle iş yeri açmıştı ortaklık bitti eşimin üstüne borçlar var hem o borçları hem arabanın taksitini berber ödeyelim ödersek 2 sne sonra 30 milyar yapıyomuş bu araba satar size arsa alırım diyo yardım etmezseniz satıp borçlarimı ödiyecem köyüme gitcem diyor, ben istiyorum yer yurt sahibi olun diyor.
    Bi kere o araba 2 sene sonra 30 milyar etmez,etsede 30 milyara arsa nerdee. İkincisi 30 milyar etse bize arsa almayı düşünmeden ön kredi ve kredi kartlarını öder onuda geçtim o 30 milyarla ancak oğlunun borçlarını öder arsa işi hikaye yani olan bana olur kızıma olur yine aynı bir oda sığıntı gibi oturmam sorun olacak kalkman sorun olacak annemlere gitmem sorun olacak,

    Akşam kayınpeder bunları söleyin hiç bişi diyemedim aslında saygısızlık yapmak istemedim.dişlerimi öyle sıkmışım ki gece sabah uyandım diş etlerim morarmış Sinirden sıkıntıdan adet olmuşum yaaa.Daha öncede böyle bir teklifte bulunmuştu telefon edip oğlun ev geçindirmesini öğrensin ayaklarımız üstüne duralım demiştim. Belki bidaha böle bişi söylemezler dedim.

    Eşin ne diyor diye soracak olursanız ben tamam desen onun işine gelecek daha rahata kavuşacak koşa koşa babasının evine gidecek ama kavga esnasında görümcelerim ''babamızın evinden defol git kira verde aklın başına gelsin'' dediler diye gurur yapıyo biraz. Akşam eve dönünce hiç bişi konuşmadık ama benim kabul etmyeceğimi biliyor oyüzden çok sıkıntılıydı ufak şeyler kavga çıkarmaya çalıştı ama cevap vermedim

    Sizce şimdi ben kayınpederim ne desem nasıl saygısızlık yapmadan kırmadan bu olayı halletsem.Fikirlerinizi bekliyorum.İnannın böyle bi durumda olmak çok zor.
     
  2. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : sude2008
  3. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    Yazının tamamını okumaya gerek görmedim.

    Burda kayınvalideden kayınpederden ayrılmak için binbir takla atanlar var arkadaşım..

    Kendi düzenini bozup başkasının düzenine ortak olmak gibi bir hata yapmıycağını ümid ediyorum..

    Sakınnnnnnnnn, ev ev üstüne olmaz sakınnnnnnn...................
     
  4. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : sude2008
  5. EstetikEditor

    EstetikEditor ne mutlu TÜRKÜM diyene Pro Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.929
    Beğenildi:
    65
    Ödül Puanları:
    148
    Açık açık söyleyin..
    "evli olduğumu daha yeni anladım.. maddi olarak zorluk çeksem de çok memnunuz hayatımızdan.. Hiç düzenimizi bozmayalım.."
     
  6. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : sude2008
  7. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Herkes evinde mutlu huzurlu olsun arkadasim...sakin...:nazar:

    Burdaki beraber oturan arkadaslarin konularina bir göz at istersen...:kahve:
     
  8. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : sude2008
  9. purplem

    purplem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    583
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sakın evinizden ayrılmayın
    daha önce denemişsiniz
    ben böyle mutlu ve huzurluyum deyin
    eşinizede tavrınızı koyun
     
  10. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : sude2008
  11. essmeralda

    essmeralda pamuklara sarsam seni... Pro Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.835
    Beğenildi:
    33
    Ödül Puanları:
    148
    sakın tekrar taşınma bence. yoksa iki gün sonra burada "ayrı eve çıkmıştım bi hata yaptım gene kayınvalidemlerle oturuyorum bıktım artık" diye konu açabilirsin.

    madem eşin sana baskı yapmıyor yerinden bile kıpırdama.

    biz böyle daha iyiyiz de kayınpederine de.
    zor geçiniyoruz ama bir odaya sığmak sorunda kalmıyoruz çok şükür de..
     
  12. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : sude2008
  13. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    ev ev üstüne olmuyor maalesef..
    ne kadar can ciğer kuzu sarması da olsanız,bir noktada
    anlaşmazlık olunca bütün tartışmalar başlayacaktır,
    eeee ondan sonra da ayrı eve çıkmak daha da zorlaşacaktır diye düşünüyorum...
    sizler çalışan insanlarsınız,neden bir arada oturmayı düşünüyorsunuz ki hala...
    sizin vereceğiniz karar ama,kayınpederinize,
    uygun bir dille; artık kendi düzenimizin olmasını istiyoruz,
    sizinde manevi desteğinizle diye bir cevap verebilirsiniz...
    sevgiler...
     
  14. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : sude2008
  15. JJuLiEtt

    JJuLiEtt Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11.605
    Beğenildi:
    52
    Ödül Puanları:
    198
    ne güzel evini kurmussun
    250 lr kira da bişi değil zaten
    hiç bulasma
    sen keyfine bak
    ev ev üstüne kurulmaz
    güzel bir dille yanlız yasamak istediğinizi dile getirin
     
  16. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : sude2008
  17. MyWorLd

    MyWorLd İkincİ MELEGİM YoldA :) Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    944
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bende sakın diye cümleye başlayacağım. zamanında o cümleyi kuran görümceleriniz başka bir kavgada sizi daha çok yaralayıcı cümleler kuracaklardır emin olun. bence hep beraber oturup saygı çerçevesi dahilinde beraber oturmak istemediğinizi, sizin ayrı bir aile ayrı bir birey olduğunuzu anlatın. ama yok yine de anlamazlarsa siz kararlılığınız dan ne olursa olsun dönmeyin küsen küssün. burda önemli olan eşinizin de ne düşündüğü bence ufak ufak eşinize de tekrardan aynı eve dönüp toplu yaşamanızın daha olumsuz olacağını anlatın.
     
  18. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : sude2008
  19. eylul166

    eylul166 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    10.715
    Beğenildi:
    833
    Ödül Puanları:
    238
    sakın düşünme bile arkadaşım ; bak benim kayınpederim kendi evinin üstüne kat çıkıp bizi oraya almayı planlıyo onu bile düşünüyorum aynı apt da olurmu diye senki aynı evde diyosun ,aman arkadaşım rahatını bozma ..