Kayınpederime Teşekkür Ediyorum :)

Konusu 'Tebrik, Teşekkür Ediyorum /:)' forumundadır ve EU2 tarafından 17 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  1. EU2

    EU2 Guest

    Burdan sahura kalkmak için saati kuran kayınvalidemin çalan saatini,kayınvalidem duyup uykusu bozulmasın diye alıp kapatan,böylece kayınvalidemin sahura kalkmasını geciktiren canım kayınpederime düşünceli olmasından ötürü yürekten teşekkür ediyorum :1hug:
     
  2. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  3. EU1

    EU1 Guest

    cnm kusura bakma anlayamadım ben..: ) :)
     
  4. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  5. esyn

    esyn Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    23 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.868
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148

    Kinayeli bir teşekkür seziyorum............:nazar:

    :smiley-cool:
     
  6. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  7. EU2

    EU2 Guest

    Bak anlatayım :eek:
    şimdi biz eşimle 2-3 gündür kayınvalimdemgilde kalıyoruz.İftar bahanesi ile...
    Dün sahurda ben saatimi kurdum,saat çaldı 3 buçuk gibi ama kapattım birazdan kalkarım diye.
    Nitekim de yaklaşık 15 dak sonra gibi kalktım.
    Börek yapmak için yufkaları çıkardım içini hazırladım vs...
    Sonra kayınvalidem uyandı.Söylene söylene kaydirigubbakcemile3
    Babama kızmış kaydirigubbakcemile3
    Annem saati kurmuş ,erken kalkayım kıtı kıtına yemeyelim rahat yiyelim diye.
    Babam saati duymuş ama kapatmış,adamın uykuda aklında ramazan geçmiyo ya ne bilsin. Uyku sersemliği işte.
    Annem uyanmasın diye saati kapatmış babam.Bu saatte ne diye öter bu saat diye de söylenmiş kaydirigubbakcemile3
    Babam saati kapattıktan sonra da uyumuş.Annem benim mutfakta yaptığım sesleri duyup uyanmış.
    Saate bakmış babamı uyandırmış.
    Babamın cevabı şu şekilde :

    ''seni düşünüp saati kapattım,uykun bozulmasın diye,senin yaptığına bak ''

    bide savunuyo kendini kaydirigubbakcemile3 ..
    biraz geç kalkarsın diye kapattım demiş sonra da...Bu yüzden teşekkür ettim düşünceli babam benim kaydirigubbakcemile3
     
  8. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  9. EU1

    EU1 Guest

    hehehehehehehehhehe
    Düşünceli adammış kayınpederim
     
  10. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  11. pembeinci

    pembeinci Canan & Murat Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.454
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    naniknanik naniknanik eşini düşünmüş adamcağız
     
  12. 27 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  13. hayal23

    hayal23 Guest

    Ee uyku tatli geliyo..şeytan dürtüyo adam ne yapsin .vurmuş kafayi yatmiş..iyi ki sen kalkmişsin bari yoksa hepiniz diyete girecekmişsiniz desene:)
     
  14. 27 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  15. fenerbahcemine84

    fenerbahcemine84 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.360
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    146
    benim kayınvalidem ve kayınpederimde 1 haftadır tv izlerken akşamın belli bir saatinde mırıl mırıl ses duyuyolar.kaydirigubbakcemile3
    --annem yazık ya bişeyler veriyimde kediye ver gel diyo.
    babam her seferinde bahçeye inip bakıyo ama hiçbişey yok.
    kedinin yemeğini veremeden geri geliyo:çok üzgünüm:
    bir kaç gün bu böyle devam etmiş.a.s
    sonradan anlamışlarki o mırıl mırıl sesi kediden değil bir reklamın fon sesi :roflol:
    anlattıklarında gülmekten yıkıldım yaaaaaaaa onlarda gülüyor bende :roflol::sm_cool::dance:
    çokseviyom onlarııı iyikide varlar.:teytey:
     
  16. 27 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  17. _SakURa_

    _SakURa_ Reyyan - İsmail Kerem <3 Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.401
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    ben de takma dişlerini yatakta düşürüp üstüne unutan ve işe öyle giden, herkesi kahkaha krizine sokan kayınpederime teşekkür ediyorum :roflol: :roflol:
    kayınvalidem de 30 senelik kocasının dişsiz olduğunu farketmemiş ya, ikisi de süperler :roflol: :roflol:
     
  18. 27 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  19. PurpleRain

    PurpleRain what if i'm the bad guy? Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.294
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    yazık ama ya, düşünceli gerçekten de, iyi niyetle yapmış :):)