kayısı yağı kullananlar varmı ???

Konusu 'Cilt Bakımı Ürün Tavsiyeleri' forumundadır ve LayLayLomHop tarafından 21 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : LayLayLomHop
  1. LayLayLomHop

    LayLayLomHop Guest

    selam ben kayısı yağının nelere faydası oldugunu memnun kalan varmı öğrenmek istiorum bide ne şekilde kullanılıor sürdükten sonra yıkama falan gibi bi durum oluomu acaba
     
  2. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : LayLayLomHop
  3. LayLayLomHop

    LayLayLomHop Guest

    yaaa kimse yokmu :KK43:
     
  4. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : LayLayLomHop
  5. kayısı yağı değil kayısı çekirdeği yağı kullanılır cilt için.nemlendirici olarak temizlenmiş ve nemli cilde uygulanır.ama alırken çok dikkat edin.çünkü kayısı kokusu esanslı yağlar almayın.orjinal olmasına dikkat edin.
    çok iyi bi nemlendiricidir cildi güzelleştirir lekelere karşı iyi gelir.tüm vucuda uygulanabilir.şayet cildiniz çok kuruysa susam ve badem yağıyla karıştırıp tüm vücudunuza uygulayabilirsiniz.ama bu tarz yağları duştan sonra nemli cildinize uygulayın birde yağı hafif ılıtırsanız daha rahat emilir cildiniz tarafından..
     
  6. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : LayLayLomHop
  7. tuzluçerez

    tuzluçerez Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    475
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    genelde kırışıklık için kullanıyollar... benim annnem kullanıyor... yıkaman gerekmiyor.. bi süre sonra emiyor zaten...
     
  8. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : LayLayLomHop
  9. 007ceylin

    007ceylin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2008
    Mesajlar:
    163
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    nilüfer ben kayısı yağı ile balık yağını göz altlarıma kullanıyom çok ii nem veriyo suna dumankayadan duymuştum mucize göz altı karışımı die ama düzenli kullanamıyom
     
  10. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : LayLayLomHop
  11. LayLayLomHop

    LayLayLomHop Guest

    yaaaaa ama bana bu cilt için dediler kayısı yağı aldım beeen senağlama
     
  12. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : LayLayLomHop
  13. iyi araştırın kızlar.benim burda baya iyi bir aktarım var.kesinlikle kayısı yağı değil kayısı çekirdeği yağı diyor.kayısı yağı diye zaten kayısı esanslı bir yağ veriyorlar.her markada orjinal değil.sarı bir kutuda var markasını çıkaramıyorum şimdi ama sarı lacivertli bir kutu.o markayı öneriyor.
    yine kendinizde araştırın.benim doktor akrabam maddi durumu çok çok iyi olmasına rağmen kayısı çekirdeği yağı kullanırdı her duştan sonra tüm vücuduna..
     
  14. 23 Şubat 2009
    Konu Sahibi : LayLayLomHop
  15. summerarabian

    summerarabian İdilim güzel bebeğim. Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    243
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ya arkadaşlar ben kayısı yağı aldım gecen gün ama emin olamadım kayısı kokusu hiç yok yatmadan önce temizlediğim yüzüme bi damla kadar sürdüm ii geldi sanki ama emin olamadım
    kayısı yağı olup olmadığından.gerçeği nasıl oluyor ki bunun?
     
  16. 6 Aralık 2012
    Konu Sahibi : LayLayLomHop
  17. zlhndr

    zlhndr Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2012
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    evet gerçek olduğunu nasıl anlayabılırız hiç kullanan yokmu?????